افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

به نظر شما برای یک تیپ رسمی چه مانتویی باید بپوشید؟ فراموش نکنید که کت باید بلند باشد!

  • کد خبر : 20682
به نظر شما برای یک تیپ رسمی چه مانتویی باید بپوشید؟  فراموش نکنید که کت باید بلند باشد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتوها مدل های مختلفی دارند اما مانتو بلند یکی از پرطرفدارترین مدل هایی است که استایلی خاص و منحصر به فرد را برای خانم ها ایجاد می کند. اگر شما هم قصد خرید مانتو بلند را دارید باید در انتخاب شلوار، کفش و حتی اکسسوری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتوها مدل های مختلفی دارند اما مانتو بلند یکی از پرطرفدارترین مدل هایی است که استایلی خاص و منحصر به فرد را برای خانم ها ایجاد می کند. اگر شما هم قصد خرید مانتو بلند را دارید باید در انتخاب شلوار، کفش و حتی اکسسوری های خود دقت کنید زیرا ترکیب این مدل مانتو نسبت به مدل های دیگر کمی دشوارتر است. پس فراموش نکنید که اگر بهترین و گران ترین مانتو را بپوشید اما به اصول ترکیب توجه نکنید، ظاهر شما خوشایند نخواهد بود. حالا که صحبت از مانتو بلند است، به جرات می توان گفت که پرطرفدارترین مدل این مانتو، مدل لباس پوشیده آن است. پس اگر برای رفتن به یک مهمانی رسمی آماده می شوید و به دنبال لباسی مناسب هستید، فراموش نکنید که یک لباس بلند از شما یک ملکه تمام عیار می سازد. البته امروزه انواع مختلفی از مانتوهای بلند وجود دارد. مانتوهای بلند موجود در بازار معمولا ساده، کار شده یا دکمه دار هستند و می توانید با توجه به فرم اندام و رنگ پوست خود یک مانتو بلند مناسب خریداری کنید.

با یک کت بلند می توانید هم استایل اسپرت و هم استایل رسمی داشته باشید، کافی است طرح پارچه و مدل را با کفش مناسب ترکیب کنید تا متوجه این تغییر شوید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع استایل های رسمی با مانتوهای بلند آشنا شوید.

کت بلند

برای مهمانی های مهم و رسمی یک کت ژاکارد بلند بپوشید

فراموش نکنید که مانتو ژاکارد لوکس ترین نوع مانتو رسمی است، پس اگر برای یک مهمانی مهم آماده می شوید بهترین گزینه برای شما یک مانتو ژاکارد بلند است. می توانید کت ژاکارد خود را با شلوارهای شلوار یا حتی شلوار جین تنگ ترکیب کنید، اما به یاد داشته باشید که جین و کیف مامان گزینه خوبی برای این مدل مانتو نیست. بنابراین، اگر می خواهید شلوار گشاد یا دمپایی بپوشید، بهتر است پارچه را انتخاب کنید. خانم های ساده می توانند یک مانتو ساده انتخاب کنند و آن را با سایر لباس های خود ست کنند اما مانتو ژاکارد مانتو ساده ای نیست پس سعی کنید لباس های دیگر را ساده انتخاب کنید.

کت بلند

کت بلند

ردای ابریشمی را فراموش نکنید.

درست است که در عنوان بالا به بلند بودن مانتو اشاره نکردیم اما اگر می خواهید لباس شب حریر بپوشید حتما بلند باشد. زیرا مانتوهای کوتاه به جز نوع پالتو، اصلا رسمی محسوب نمی شوند. یکی از نکات مهم در مورد مانتوهای بلند این است که مانتوهای بلند شما را بلندتر و بلندتر می کند. بنابراین اگر چاق هستید، می توانید با ترفند کت بلند خود را لاغرتر نشان دهید. حالا یک کت بلند که از ابریشم ساخته شده و به خوبی روی بدن می آید، قطعا شما را لاغرتر نشان می دهد.

کت بلند

کت بلند

یک کت گلدوزی شده بلند بپوشید؛ با ترند مانتو 1402 آشنا شوید

ساعت ها گذراندن جلوی کمد و فکر کردن به اینکه چه لباسی و با چه رنگ یا اکسسوری بپوشیم یکی از سخت ترین کارهاست و به لطف مانتو می تواند بیشترین زمان را در طول روز ببرد. از این مشکل رها شد مانتوهای گلدوزی شده به خودی خود بسیار زیبا و رنگارنگ هستند، بنابراین می توانید از لباس های ساده و تک رنگ برای هماهنگی با آن ها استفاده کنید. برای مثال شلوار پارچه ای مشکی یا سفید گزینه مناسبی برای این مدل مانتو است.

کت بلند

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.