افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

به ناوگان های شرکت کننده در رزمایش مشترک دریایی ایونز خوش آمدید – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 400890
به ناوگان های شرکت کننده در رزمایش مشترک دریایی ایونز خوش آمدید – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین استقبال از ناوگروه های شرکت کننده در رزمایش ترکیبی دریایی ۲۰۲۴ توسط یگان های هوایی و ناوهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد. در این مراسم ناوگروه روسیه و عمان توسط بالگردها و ناوهای ارتش و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب […]

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین استقبال از ناوگروه های شرکت کننده در رزمایش ترکیبی دریایی ۲۰۲۴ توسط یگان های هوایی و ناوهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

در این مراسم ناوگروه روسیه و عمان توسط بالگردها و ناوهای ارتش و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پذیرایی و وارد آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند.

علاوه بر این، نمایندگانی از کشورهای روسیه، عربستان سعودی، تایلند، پاکستان، قطر، عمان، بنگلادش و هند تمرین‌های دریایی مشترک Ions را مشاهده می‌کنند. ۲۰۲۴ همچنین وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شدند و مورد استقبال قرار گرفتند.

یگان های شناور ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این رزمایش حضور خواهند داشت.

IONS به معنای تجمع نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند، یکی از بزرگترین و مهم ترین اقیانوس های جهان است. این نشست در نتیجه مشکلات امنیتی ایجاد شده در سطح این اقیانوس به پیشنهاد این سازمان تشکیل شد. نیروی دریایی هند در سال 2008. هدف از تأسیس این سازمان ایجاد و ایجاد تعامل، همکاری و هم افزایی کشورهای حاشیه این اقیانوس است.

از اهداف مهم این سازمان می توان به بهبود امنیت دریایی، رسیدگی به مسائل زیست محیطی دریایی، اقدامات بشردوستانه، رسیدگی به بلایای طبیعی و به اشتراک گذاری اطلاعات بین نیروهای دریایی در منطقه اقیانوس هند اشاره کرد.

به بالگردهای ایرانی گروه های دریایی شرکت کننده در رزمایش دریایی خوش آمدید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.