افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

به من هم روحیه بده!

  • کد خبر : 223862
به من هم روحیه بده!

آفتاب نیوز: پرسپولیس با سرمربی جدید برزیلی خود پس از دو پیروزی متوالی در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان، توانست در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نفت و گاز گچساران را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. پس از پایان این دیدار و برتری 3 بر […]

آفتاب نیوز:

پرسپولیس با سرمربی جدید برزیلی خود پس از دو پیروزی متوالی در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان، توانست در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نفت و گاز گچساران را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

پس از پایان این دیدار و برتری 3 بر صفر پرسپولیس، عثمار ویرا در نشست خبری با کنایه گفت: شما می توانید کار یک مربی را از دو جهت تحلیل کنید. با نتایج و نحوه بازی بازیکنانشان. در آخرین بازی‌ها آن‌ها کاری را که من از بازیکنانم در زمین می‌خواستم انجام دادند. ارتباط 100 درصدی بین هواداران و کادر فنی به تیم کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشد. چندی پیش گفتم به مردم قول می دهم تیمی را ببینند که همیشه برای پیروزی می جنگد. انرژی مثبتی که هواداران به ما می دهند خیلی به ما کمک می کند و آن را احساس می کنیم. امیدوارم رابطه بین تیم و مردم بیشتر شود تا تماشاگران بیشتری در ورزشگاه داشته باشیم. هیچ تیم بزرگی بدون تماشاگران عالی وجود ندارد.

اسمار ویرا در شرایط خاصی وارد پرسپولیس شد و بیشترین حملات را متحمل نشد. نه هواداران پرسپولیس و نه پیشکسوتان طرفدار انتخاب سرمربی برزیلی به جای یحیی گل محمدی نبودند.

اکثر پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس معتقد بودند که کارنامه اسمار ویرا چشمگیر نیست و این تیم به سرمربی بزرگتر و شناخته شده تری نیاز دارد. این گروه همچنین اعلام کردند دستیار یحیی گل محمدی از تجربه کافی برخوردار نیست و با توجه به اینکه وی قبلا کمک مربی بوده نمی تواند رختکن پرسپولیس و بازیکنان بزرگ آن را کنترل کند.

علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی اگرچه از اسمار ویرا حمایت کردند اما این دو مورد انتقاد و حمله هواداران و حتی پیشکسوتان قرار گرفتند. اما رضا درویش پای انتخاب خود ایستاد و اسمار ویرا را برگزید و از انتخاب او حمایت کرد.

امروز اسمار ویرا 3 پیروزی متوالی در لیگ برتر و جام حذفی کسب کرده است و حالا حق دارد از روی سکوها حمایت شود.

مصاحبه اسمار ویرا پس از پیروزی 3 بر صفر در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران نشان می دهد که او از سکوها انتظار تشویق و حمایت دارد. با این حال، به نظر می رسد که اوسمار ویرا برای رسیدن به آن محبوبیت کمی عجله داشته است یا شکست در اولین بازی مقابل آلومینیو این آرزو را کمی به تعویق انداخته است.

اسمار ویرا باید بداند که کسب محبوبیت در تیم بزرگ پرسپولیس با یک یا دو پیروزی و یا با برد و حذف تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران (با وجود احترامی که باید برای تیم پیروز قائل شد) حاصل نمی شود. مربی برزیلی برای کسب محبوبیت و تشویق در سکوها باید اولا تیم های بزرگتر را شکست دهد، ثانیا تیمش خوب بازی کند (که درست است) و البته همراه با پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.