افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

به فکر منطقه بعد از اسرائیل باشید

  • کد خبر : 136190
به فکر منطقه بعد از اسرائیل باشید

به گزارش بازار، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از مرزهای فلسطین، بعد از ظهر جمعه در بیانیه هایی که در رسانه های فلسطینی منتشر شد، به تشریح دستاوردهای مقاومت در هفته های اخیر پرداخت. خالد مشعل در بخشی از بیانیه خود تصریح کرد: پس از 49 روز تجاوز […]

به گزارش بازار، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از مرزهای فلسطین، بعد از ظهر جمعه در بیانیه هایی که در رسانه های فلسطینی منتشر شد، به تشریح دستاوردهای مقاومت در هفته های اخیر پرداخت.

خالد مشعل در بخشی از بیانیه خود تصریح کرد: پس از 49 روز تجاوز تروریستی صهیونیست ها و با وجود شهادت تعدادی از رزمندگان و اعضای عالی رتبه، وضعیت مقاومت خوب است، گفت: تونل ها، مهمات و سلاح های ما سالم است. و ما هنوز می توانیم مانور دهیم، موشک شلیک کنیم و به تانک های نفوذی حمله کنیم.

مشعل ادامه داد: سربازان شجاع ما میلیون ها نفر را تانک می کنند [دلار] آنها ارزشمند و مجهز به آخرین فناوری هستند، با بمب های کوچک خودشان را مسخره کرده اند و ترسوهای داخل این تانک ها نابود می شوند.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: برخی از سیاستمداران غربی درباره غزه پس از حماس بحث می کنند، من به آنها می گویم وقت، فکر و آرزوی خود را تلف نکنید، انشاءالله چند سال دیگر وضعیت منطقه بعد از اسرائیل را بررسی کنید. .

خالد مشعل همچنین تاکید کرد: ما حضور نیروهای بین المللی یا عربی برای اداره غزه را رد می کنیم و قهرمانان ما به ویژه نیروهای پیروز کتائب القسام این نقشه ها را پایمال خواهند کرد.

این اظهارات خالد مشعل پس از توافق آتش بس موقت در نوار غزه بیان شد. پس از 49 روز حملات مستمر به نوار غزه و انهدام بسیاری از تأسیسات غیرنظامی، رژیم اسرائیل با آتش بس موقت در نوار غزه موافقت کرد زیرا این حملات ناکارآمد بوده و به اهداف مورد نظر نرسیدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.