افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

به سبک سنتی و اصیل بهاری زندگی کنید. نظر شما در مورد شنل سنتی و سبک هنری چیست؟

  • کد خبر : 19398
به سبک سنتی و اصیل بهاری زندگی کنید.  نظر شما در مورد شنل سنتی و سبک هنری چیست؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اگرچه سلیقه اکثر مردم امروزه سبک های مدرن است، اما سبک سنتی همچنان طرفداران خاص خود را دارد. سبک سنتی ترکیبی از اصالت و زیبایی است که می تواند جلوه ای خاص و متفاوت را در پوشش هر فرد به جا بگذارد. برای داشتن استایلی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اگرچه سلیقه اکثر مردم امروزه سبک های مدرن است، اما سبک سنتی همچنان طرفداران خاص خود را دارد. سبک سنتی ترکیبی از اصالت و زیبایی است که می تواند جلوه ای خاص و متفاوت را در پوشش هر فرد به جا بگذارد. برای داشتن استایلی بدیع و بسیار زیبا کافیست لباس های سبک سنتی را بشناسید و آگاهانه آنها را کنار هم بپوشید. به عنوان مثال، شنل سنتی یکی از عناصر اصلی سبک سنتی است که می توانید از آن در سبک های هنری یا حتی بوهو استفاده کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دوستداران سبک سنتی اغلب از جواهرات دست ساز استفاده می کنند و اکسسوری ها بخش مهمی از استایل آنها است. اما در عین حال زرق و برق را زیاد دوست ندارند و بیشتر زیور آلات آنها از چرم، پارچه بافته شده یا سنگ و مهره های چوبی است. در سبک‌های سنتی کیف و کفشی که انتخاب می‌کنید عموماً باید از فرش، چاجیم، پارچه، چرم و دست‌دوز باشد، گاهی اوقات از کیف‌های پارچه‌ای که با دوخت‌ها و نقش‌های سنتی تزئین شده‌اند، استفاده کنید.

در آرایش سر و صورت زیاده روی نکنید، بلکه آن را ساده و طبیعی نگه دارید، به عنوان مثال موهای مجعد، بافته شده و شل از نشانه های این سبک استایل است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با سبک های مختلف مانتوهای هنری آشنا شوید.

شنل سنتی

مانتو دوخت بلوچ; روند جذاب 1402 اصالت است!

یکی از محبوب ترین پوشاک سنتی ایران متعلق به بلوچستان است. این لباس ها به دلیل هنر رایج خیاطی در این شهر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و از این رو می توانید روی این لباس به عنوان یک سبک سنتی جذاب حساب کنید. شاید برایتان جالب باشد که کاپشن های گلدوزی شده که یکی از ترندهای شیک سال 1402 هستند نیز جزو این نوع مانتوهای سنتی محسوب می شوند. خوب است بدانید که لباس بلوچی یکی از گران ترین لباس های سنتی ایران است، بنابراین با انتخاب مانتو دوزی، استایلی مجلل و همچنین داشتن استایلی زیبا و بدیع خواهید داشت. این سبک از لباس ها محدود به رنگ یا طرح خاصی نیست و تنوع مدل های آن بسیار بالاست تا هر سلیقه ای را راضی کنید.

شنل سنتی

شنل سنتی

مانتوهای سنتی چینی را فراموش نکنید

یکی از انواع خرقه های سنتی که بسیار رایج است و در هر سال یا حتی روزها قابل پوشیدن است، عبای سنتی و محلی چینی است. این نوع مانتوها نسبت به مدل های قبلی استایل غیر رسمی تری دارند و برای مسافرت یا گردش در دل طبیعت به شدت توصیه می شوند. سبک وینتیج و سنتی به شما کمک می کند تا در عین حال با وقار باشید و برای کسانی که به شما نگاه می کنند احساسی عادی ایجاد کند. فراموش نکنید که اکسسوری‌های خود را سنتی انتخاب کنید، زیرا لباس‌های سنتی معمولاً از لباس‌های سنتی و محلی استفاده می‌کنند، مانند برقع بلوچی با شنل بلوچی.

شنل سنتی

شنل سنتی

مانتو سنتی و دست نوشته هنری; لباس بوهمی و راحت

یکی از ویژگی های سبک و روپوش سنتی راحت و آزاد بودن آن است. تقریباً می توان گفت شنل سنتی نیست که استایلی جذاب و اندام داشته باشد. به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین مدل های مانتوهای سنتی، مانتوهای نخی با الیاف طبیعی هستند که برای استایل های بوهمی یا آکادمی خاکستری استفاده می شود. این نوع خرقه ها معمولا دارای آویز، دست نوشته ها و دست نوشته های هنری و یا لوازم سنتی و سنتی بوده و بلند هستند، بنابراین یکی از این خرقه ها به صورت پیراهن بلند دیده می شود.

شنل سنتی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.