افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
8

جواز ساخت شهرک امیرالمومنین در شهرستان پاکدشت صادر می‌شود

  • کد خبر : 11343
جواز ساخت شهرک امیرالمومنین در شهرستان پاکدشت صادر می‌شود

شهرک امیرالمومنین (ع) در شمال شهرستان پاکدشت قرار دارد و مالکان این زمین ها نزدیک به دو دهه است که در انتظار صدور پروانه ساخت هستند. بازدید سید ابراهیم رئیسی برای اولین بار در این پروژه و دستور پیگیری موضوع در مدت یک ماه، صاحبان این زمین ها را امیدوار کرد. پروانه ساخت شهرک امیرالمومنین […]

شهرک امیرالمومنین (ع) در شمال شهرستان پاکدشت قرار دارد و مالکان این زمین ها نزدیک به دو دهه است که در انتظار صدور پروانه ساخت هستند. بازدید سید ابراهیم رئیسی برای اولین بار در این پروژه و دستور پیگیری موضوع در مدت یک ماه، صاحبان این زمین ها را امیدوار کرد.

پروانه ساخت شهرک امیرالمومنین به زودی صادر می شود

خبرنگار تهران نیوز در راستای بررسی سفرهای استانی رئیس جمهور به شهرستان های استان تهران برای بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه ها به سراغ محسن اردستانی فرماندار پاکدشت رفت.

اردستانی تصریح کرد: مهمترین مصوبه دولت سیزدهم در سفر به شهرستان پاکدشت تسریع و تسهیل در ساخت پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت به ویژه فاز اول آن تا کیلومتر 10 و تعیین تکلیف تامین اعتبار بود. لازمه تداوم آن توسط معاونت اجرایی رئیس جمهور، در این راستا عملیات اجرایی را آغاز کرده ایم و اعتبار اعطایی این پروژه 200 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: از یک سو در حوزه پروژه کمربندی جنوبی پیشرفت هایی داشته ایم و تا پایان سال پیشرفت چشمگیری خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان پاکدشت درباره موافقت وزارت کشور برای صدور مجوز احداث خط مترو پاکدشت و تامین اعتبار آن از طریق شهرداری تهران، شهرداری های مسیر، شهرک های صنعتی و مالکان صنایع مسیر: این مصوبه قرار بود در سال 1396 به بهره برداری برسد، اما دولت وقت اقدام خاصی انجام نداد و اکنون تا پایان سال آینده حدود 60 درصد کار را به اتمام خواهیم رساند.اردستانی با اشاره به تکمیل پروژه بیمارستان زعیم که پس از 14 سال تنها 25 درصد پیشرفت داشته است، خاطرنشان کرد: دولت 350 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته است و تا پایان سال بخش بزرگی از پروژه به اتمام می رسد. و سال آینده سریعتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به رفع مشکل 20 ساله مردم در اراضی موسوم به تعاونی مسکن امیرالمومنین و سایر تعاونی های مسکن شهرستان و تسریع در تصویب و ابلاغ طرح جامع شهر پاکدشت، وجود دارد. مقرر شد به زودی پروانه ساخت روستای امیرالمومنین صادر و مردم این شهر صاحب خانه شوند.

فرماندار شهرستان پاکدشت تصریح کرد: همچنین مقرر شد وضعیت پروژه تعاونی مسکن کوتسار (فرهنگیان) توسط شهرداری پاکدشت و با همکاری هیئت مدیره این تعاونی مشخص شود. از سوی دیگر 55 میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه 5000 نفری شهدای پاکدشت پیش بینی شده است و این ورزشگاه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

اردستانی افزود: در این راستا ساخت این ورزشگاه را آغاز کرده ایم و انتظار داریم نمایندگان مجلس در این زمینه ما را یاری کنند تا روند قانونی ساخت ورزشگاه آماده شود.وی در خصوص جزئیات ساخت مرکز گردشگری گل و گیاه پاکدشت برای نمایش ظرفیت های پاکدشت در کشور، ادامه داد: مجوز ساخت این مرکز صادر شده و تا پایان سال ساخته می شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تخصیص 60 میلیارد تومان برای تسریع و تسهیل در پروژه فاضلاب پاکدشت گفت: پروژه فاضلاب پاکدشت یک پروژه زیست محیطی است و پیش بینی می شود 521 هزار نفر برای شهرستان های پاکدشت وجود داشته باشد. پاکدشت، فارون آباد و قیام دشت در افق 1425 انجام می شود که از خدمات این طرح بهره مند خواهند شد.

اردستانی افزود: این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و با 60 میلیارد تومان اعتبار برای آن در صدد افتتاح آن هستیم.

وی تصریح کرد: الحاق شهرک صنعتی علی آباد به شهرستان پاکدشت از دیگر مصوباتی بود که در سفر رئیس جمهور مورد توجه قرار گرفت و کارهای مقدماتی انجام شده و در حال تکمیل آن هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=11343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.