افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

به زودی جنگ جهانی سوم؟

  • کد خبر : 113124
به زودی جنگ جهانی سوم؟

به گزارش زنهار، نوستراداموس فرانسوی که به پیش بینی چندین مورد از مهم ترین رویدادهای تاریخ مانند به قدرت رسیدن هیتلر یا مرگ الیزابت دوم معروف است، اما این بار پیش بینی های او برای سال 2024 است و حقیقت این است که این پیش بینی ها اصلا امیدوار کننده نیست در میان این پیش […]

به گزارش زنهار، نوستراداموس فرانسوی که به پیش بینی چندین مورد از مهم ترین رویدادهای تاریخ مانند به قدرت رسیدن هیتلر یا مرگ الیزابت دوم معروف است، اما این بار پیش بینی های او برای سال 2024 است و حقیقت این است که این پیش بینی ها اصلا امیدوار کننده نیست در میان این پیش بینی های فراوان، بلایای طبیعی و مرگ او به یک شخصیت بسیار مهم اشاره کرد.

تمام متون ارائه شده به عنوان “پیش بینی” و مطالعه توسط متخصصان متعدد در طول سال ها به ما امکان می دهد آینده نگران کننده ای را ببینیم. که می تواند به معنای تغییرات بزرگ برای انسان در سال 2024 باشد.

به عنوان مثال، طبق پیش بینی های نوستراداموس، در سال 2024 شاهد خداحافظی پاپ فرانسیس خواهیم بود، او در حال حاضر 86 سال سن دارد و با مشکلات سلامتی متعددی مواجه شده است.

پیش بینی دیگر نوستراداموس به پیشرفت تغییرات آب و هوایی در سال 2024 اشاره دارد که به معنای اختلال است. هواشناسی عمدتاً با طوفان های شدید یا افزایش دما رخ می دهد. این نیز یک گام دیگر در امواج گرمایی است که در سال 2023 قابل مشاهده است.

اما پیش بینی های او به همین جا ختم نمی شود. میشل دو نوستراداموس یا نوستراداموس جنگ جهانی جدیدی را ۷۹ سال پس از پایان آن آغاز کرد جنگ دومی پیش بینی کرد. جنگ جهانی دوم بین سالهای 1939 و 1945 بیشتر بود کشورهای جهان قدرت های بزرگ در آن شرکت داشتند. کشورها در قالب دو اتحاد نظامی به مقابله با یکدیگر پرداختند و با این دو اتحاد نظامی جنگی گسترده را به راه انداختند که در نتیجه آن بیش از یکصد میلیون پرسنل نظامی در بیش از 30 کشور جهان جهان درگیر شد به خوبی می‌توانست بفهمد در اوکراین چه اتفاقی افتاد یا جنگ بین اسرائیل و فلسطین آنها اشاره می کنند که این می تواند باعث شود کشورهای بیشتری وارد مناقشه شوند.

هشدار ایلان ماسک صورت در مورد احتمال وقوع جنگ جهانی سوم

همین طور این فرانسوی معتقد است که زلزله ای قوی و خطرناک در جهان رخ خواهد داد که منجر به تلفات هزاران نفر می شود. اگرچه مکان مشخص نشده است، اما یادآور رویدادهای اخیر در مراکش است، جایی که هزاران نفر در حال کار هستند. زمين لرزه بزرگ در مراکش و اطرافیانش جان خود را از دست دادند.

نوستراداموس کیست؟

نوستراداموس که نام اصلی او میشل دو نوستراداموس است، جوان و دکتر او یک فرانسوی بود که در قرن شانزدهم به دنیا آمد. او به دلیل دانش و استفاده از گیاهان دارویی برای کنترل ویروس هایی که بسیار رایج بودند، مشهور بود. در زمان خود، فرهنگ عامه عمیقاً با مذهب و سایر اشکال اعتقادی در هم آمیخته بود که محبوبیت گسترده عمل آن را تضمین می کرد.

اما شهرت او در دنیای امروز ربطی به آن ندارد رفتار طبیعی و دارو ندارد. همه اینها به کتاب «پیشگویی‌ها» یا «پیش‌گویی‌ها» مربوط می‌شود. این کتاب در حدود سال 1555 منتشر شد و شامل مجموعه ای از اشعار پیش بینی رویدادهای جهان طی دو هزار سال آینده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.