افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

به زودی با پاسخ قاطع جبهه مقاومت شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

  • کد خبر : 368761
به زودی با پاسخ قاطع جبهه مقاومت شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

به گزارش بازار، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم و به کسانی که اعتقاد ندارند بگویید مطابق آن عمل کنند. و منتظر ماندند آیات […]

به گزارش بازار، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و به کسانی که اعتقاد ندارند بگویید مطابق آن عمل کنند. و منتظر ماندند

آیات 121 و 122 سوره مبارکه هود

برادر گرامی و مجاهد نستوه، حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله دامت برکاته، دبیرکل محترم حزب الله و رهبر مقاومت لبنان؛

با سلام؛

میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام، آل بزرگ و صالح محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و هفته وحدت بر مسلمین جهان مبارک باد.

خداوند متعال این موهبت ویژه را به جنابعالی و رزمندگان مقاومت و مردم بزرگ لبنان عطا فرموده است تا بدون لحظه ای معطل برای دفاع از مظلومان با جسم و جان و جان عزیزان خود به میدان بروید. فلسطین. به ویژه مردان و زنان بزرگ غزه. و صحنه جنایت ننگین و تحقیرآمیز صهیونیست های بی شرف را به گلزار معطر مقاومت و موفقیت و پیروزی مردان شریف خدا تبدیل کنید.

وقتی پایه های امنیتی، اطلاعاتی و نظامی جنایتکاران در اعماق یک رژیم خائن و غاصب متزلزل شده است، به ویژه در طول یک سال گذشته و به ویژه در عملیات اربعین، دشمن قادر به مقابله رودررو با آن نیست، در پشت سر جنایت می کند. آن را به خط مقدم و بزرگنمایی دستاوردهای جنایت. او سعی می کند مرگ خود را به تاخیر بیندازد و رسوایی ناکامی های پی در پی خود را از چشم جهانیان پنهان کند. این یک شکست بزرگ جدید است و خداوند منتظر جنایتکاران است.

اینجانب و سایر برادران رزمنده شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران ضمن تبریک به خاطر مجاهدت های فراوان شما در اشرف المصاف علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی و درود بر روان پاک شهدای حادثه اخیر. ضمن عرض تسلیت و تسلیت به خانواده محترمشان، شفای عاجل مجروحان و برای مجروحان عزیز از درگاه خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

بدون شک دشمن ذلیلی که پس از گذشت قریب به یک سال از جنگ و توسل به انواع جنایات و با وجود حمایت ناآگاهانه و قاطعانه دولت های غربی به هیچ یک از اهداف خود در جنگ غزه و در جنگ غزه دست نیافته است. مرکز، شمال، شرق و جنوب زیر ضربه همگان است. روزه مقاومت در محاصره است، از حملات تروریستی جدید سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از طریق پیجرها و سامانه های الکترونیکی علیه زنان، مردان و کودکان شریف لبنان فراتر نخواهد رفت.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت تروریستی رژیم اشغالگر قدس که منجر به شهادت و جراحات گسترده مردم عزیز لبنان و مجاهدین حزب الله مقاوم گردید، اینگونه اقدامات تروریستی که بی شک ناشی از یأس و ناکامی های پی در پی رژیم صهیونیستی بوده است. به زودی با پاسخ کوبنده جبهه روبرو خواهیم شد و شاهد نابودی کامل این رژیم ظالم و جنایتکار خواهیم بود. و دنیای ما برای آنهاست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.