افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

به روز رسانی شرایط لغو سفر در اسنپ. غرامت راننده پس از رسیدن به مبدا در سفرهای لغو شده

  • کد خبر : 412622
به روز رسانی شرایط لغو سفر در اسنپ. غرامت راننده پس از رسیدن به مبدا در سفرهای لغو شده

اسنپ ​​اخیرا قوانین مربوط به هزینه کنسلی را برای کاربران مسافر به روز کرده است و بر اساس آن پس از رسیدن راننده به مقصد و 5 دقیقه پس از لحظه پذیرش درخواست سفر در صورت انصراف مسافر و یا تا 5 دقیقه پس از آن. در صورت ورود راننده، عدم حضور راننده در مبدا […]

اسنپ ​​اخیرا قوانین مربوط به هزینه کنسلی را برای کاربران مسافر به روز کرده است و بر اساس آن پس از رسیدن راننده به مقصد و 5 دقیقه پس از لحظه پذیرش درخواست سفر در صورت انصراف مسافر و یا تا 5 دقیقه پس از آن. در صورت ورود راننده، عدم حضور راننده در مبدا و مجبور به لغو سفر، مسافر موظف به پرداخت هزینه کنسلی به کاربر راننده خواهد بود. این هزینه جبران زمان از دست رفته و هزینه سوختی است که راننده برای رسیدن به مبدا صرف کرده است و بدون کسر کمیسیون مستقیماً به حساب کاربری راننده واریز می شود.

اسنپ ​​از زمستان 1400 راه حل هایی را برای گروه های کاربری اعم از رانندگان و مسافران طراحی کرده است تا کنسلی سفر را کاهش داده و از اتلاف وقت و هزینه آن ها جلوگیری کند. کاربران اسنپ درایور نمی توانند در مدت 24 ساعت بیش از تعداد سفر خود را لغو کنند و در صورت لغو غیرموجه بیشتر از تعداد تعیین شده، با محدودیت در پذیرش درخواست سفر مواجه خواهند شد. در سفرهایی که توسط مسافر کنسل می شود، برای جبران خسارت وارده به راننده کاربر و متعادل نگه داشتن رابطه عرضه و تقاضا، هزینه ای تعیین شده است که مسافر موظف به پرداخت آن است و مستقیماً به حساب واریز می شود. از راننده. حساب کاربری بدون دریافت کمیسیون

به گزارش اسنپ، مسافر هر روز پس از رسیدن راننده به مقصد، حدود 70 هزار سفر با اسنپی را کنسل می کند. به طور متوسط، کاربران راننده اسنپ 3 دقیقه پس از پذیرش درخواست سواری به مقصد خود می رسند. با احتساب 70 هزار کنسلی روزانه سفر می توان گفت زمان تلف شده کاربران اسنپ در روز حدود 3500 ساعت معادل 145 روز است.

این اتلاف زمان به همراه هزینه سوختی که کاربر راننده برای رسیدن به مبدا سفر صرف می کند، علاوه بر خارج از چرخه ارسال درخواست، باعث هدر رفتن بخشی از سرمایه در گردش کاربر اسنپ می شود، زیرا که علاوه بر تغییر تعادل بین عرضه و تقاضا. در نتیجه، اسنپ با ایجاد تغییراتی در شرایط هزینه کنسلی مسافر، تلاش می‌کند تا با کاهش تعداد کنسل‌های سفر پس از رسیدن راننده به مقصد، تعادل را در چرخه سفر بازگرداند و هزینه‌های سفر را جبران کند.

کدام سفرها شامل هزینه کنسلی سفر می شوند؟

اسنپ ​​ویژگی «هزینه کنسلی سفر» را طراحی کرده است تا در صورت کنسلی غیرضروری سفر، کاربران راننده ای که به مقصد خود رسیده اند، هزینه غرامت دریافت کنند. این هزینه بدون کسر کارمزد مستقیماً به حساب راننده واریز می شود. در مرحله دوم این طرح، هزینه کنسلی سفر شامل مواردی است که کاربر راننده به مبدأ سفر رسیده و 5 دقیقه از پذیرش درخواست سفر مسافر می گذرد، اما سفر به دلیل غیرضروری انجام نمی شود. کنسلی توسط مسافر یا مسافری که در مبدا حاضر نشده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.