افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

به روز رسانی بانک اطلاعات رفاه ایران هر 6 ماه یکبار

  • کد خبر : 143015
به روز رسانی بانک اطلاعات رفاه ایران هر 6 ماه یکبار

به گزارش بازار، زهرا قیومی، مدیرکل دفتر حمایت و توانمندسازی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دریافت اطلاعات تکمیلی از مردم از جمله اطلاعات ثبتی املاک موجب عشریه و عادلانه‌تر اقلام می‌شود. از خدمات مطلوب وی با اشاره به اینکه بانک اطلاعات رفاه ایران هر شش ماه یکبار به روز می شود، گفت: سایر […]

به گزارش بازار، زهرا قیومی، مدیرکل دفتر حمایت و توانمندسازی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: دریافت اطلاعات تکمیلی از مردم از جمله اطلاعات ثبتی املاک موجب عشریه و عادلانه‌تر اقلام می‌شود. از خدمات مطلوب

وی با اشاره به اینکه بانک اطلاعات رفاه ایران هر شش ماه یکبار به روز می شود، گفت: سایر بانک های اطلاعاتی نیز در بررسی داده ها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از اطلاعات در حوزه املاک است، البته اطلاعات مربوط به اسناد نه دقیق است و نه بر اساس اطلاعات مورد نیاز بانک رفاه ایرانیان.

وی در ادامه با بیان اینکه با شاخص های اقتصادی مردم در دهک ها سروکار داریم، ادامه داد: برخی داده ها کامل نیست اما باید آن را به روز و استاندارد کنیم تا دهک ها به درستی اجرا شود تا ذینفعان جانمایی شوند. در دهک هایی که نیاز دارند. برخی از شاخص های بررسی شده دارای بانک اطلاعاتی کامل هستند، در حالی که در برخی از داده ها کمبودهایی داریم که باید پر شود.

قیومی ادامه داد: بانک اطلاعات رفاه زیر نظر دولت است و محرمانه بودن آن حفظ می شود و این اتفاق قبلا هم افتاده و صرفا برای رفاه مردم برنامه ریزی شده است. البته طبیعی است که شناخت نیازمندان و پرداختن دقیق تر به هدف سیاست حمایتی مفید باشد.

مدیرکل دفتر حمایت و توانمندسازی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که چگونه می توان مستاجران گمنام را در کنار کارگرانی قرار داد که به لطف عرق، امکان تملک ملک یا خانه را پیدا کرده اند. وی گفت: جمع آوری داده ها استاندارد شده است و تا حدودی توانسته اند اندازه گیری های خوبی انجام دهند و برخی داده ها در بخش مربوطه موجود نیست. این نکته نیز صادق است، زیرا برخی داده ها ثبت می شوند و برخی دیگر ثبت نمی شوند و در همه آنها استانداردسازی انجام می شود تا کمترین تبعیض رخ دهد.

قیومی خاطرنشان کرد: اطلاعات در قالب خدمت ارائه می شود و به سایر حوزه ها مانند بیمه کمک می کند و ممکن است سازمان مربوطه نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی داشته باشد و در صورت رسیدن سریع اطلاعات در نهایت به وضعیت مطلوبی خواهیم رسید. سال، که ممکن است کامل نباشد، اما مردم ممکن است از نوع اعشار راضی باشند.

وی در یک برنامه رادیویی افزود: اطلاع رسانی و اقناع مردم مهمترین گام در حمایت از سیاست ها و ارائه خدمات مطلوب است و اگر نهادهای مربوطه در کنار هم باشند و مردم اطلاعات ثبت نامی خود را افزایش دهند به نتیجه بهتری می رسیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.