افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

به خاطر مادرم از همه هواداران انتقام می گیرم!

  • کد خبر : 406454
به خاطر مادرم از همه هواداران انتقام می گیرم!

آفتاب نیوز: سرمربی سابق استقلال درباره موضوعات مختلفی از دوران بازیگری و مربیگری خود صحبت کرد. مهدی هاشمی نسب بازیکن سابق مغرب زمین پایتخت که البته سال گذشته نیز به عنوان دستیار جواد نکونام روی نیمکت استقلال بود، پیش از دیدار دو تیم استقلال ایران مهمان عادل فردوسی پور در برنامه زنده فوتبال 360 بود. […]

آفتاب نیوز:

سرمربی سابق استقلال درباره موضوعات مختلفی از دوران بازیگری و مربیگری خود صحبت کرد.

مهدی هاشمی نسب بازیکن سابق مغرب زمین پایتخت که البته سال گذشته نیز به عنوان دستیار جواد نکونام روی نیمکت استقلال بود، پیش از دیدار دو تیم استقلال ایران مهمان عادل فردوسی پور در برنامه زنده فوتبال 360 بود. – تیم های نصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا در موضوعات مختلف صحبت کردند که در ادامه به برخی از صحبت های هاشمی نسب اشاره می شود.

من هرگز این دو نفر را نمی بخشم.

مهدی در خصوص جدایی اش از پرسپولیس گفت: بعد از این اتفاق (توهین پرسپولیسی ها) از هیچکس کینه ای نداشتم، اما فقط دو نفر را نمی بخشم، یکی از آنها همان آقایی بود که در دفترش نشسته بود و رفتار می کرد. یکی از این دو نفر علی پروین بود، اما برای آخرین بار می گویم که قراردادم با پرسپولیس تمام شد با پرسپولیس نصف پیشنهاد استقلال را به من دادند تا بتوانم بمانم، اما یکی از آقایان گفت 10 نفر هاشمی نسب می زند و یک آقایی هم گفت اینقدر پول نداریم که به پرسپولیس 40 گل بزنم شبها دعا میکردم و میدونستم همیشه برای زندگیم گل میزنم که اول با دعای مادرم و بعد به لطف خدا همیشه افتخار میکنم.

هاشمی نسب در این گفتگو نام تیم رقیب را برد می گفت. با این حال چند بار از پرسپولیس استفاده کرد. وی در ادامه صحبت هایش گفت: بعد از این انتقال دیگر نمی توانستم با مادرم به خرید بروم اما قبل از آن هر بار با او به خرید می رفتم، هوادارانی از پرسپولیس بودند که به کمک او آمدند، بعد از رفتن به استقلال به مامانم گفتم تو این شرایط نتونستم همراهی کنم و اون روز مادرم رو تو بازار لگد زدند، برای من هوادار پیروزیه هیچ تفاوتی با هزاران هوادار این تیم از آن روز تاکنون ندارد.

پروین حتی یک بار هم نیامد تا هواداران را ساکت کند.

حشمین نسب در مورد دیدار دو تیم پرسپولیس و میلان گفت: یکی از دوستان نزدیک آقای پروین برای بازی پیشکسوتان پرسپولیس مقابل میلان با من تماس گرفت و به من گفت که آقایان اصرار کردند شما بیایید و من هم قبول نکردم. اما بالاخره من رفتم و علی آقا را پذیرفتند و آنجا یکی از دوستانش گفت که علی آقا فقط جلوی 3 نفر ایستادند، نفر اول نصیر محمد خانی، نفر دوم مجتبی محرمی و نفر سوم ما برای تمرین آماده شدیم و او به من گفت که بازی ملی است و شرایط کمی متفاوت است، اما در همان تمرین پرسپولیسی ها من را هو کردند، اما یک بار دستشان را بلند نکردند نگران نباش.”

من از جواد ناراحتم ولی دلیلی برای بیانش نیست.

حشمین نسب در پایان صحبت های خود گفت: در تمام دوران فوتبالم با تمام گل هایی که زدم، این فصل که روی نیمکت استقلال نشستم جایی که پورحیدری بود نشستم، نمی دانم لیاقتش را داشتم یا نه. یا نه” من از خانواده استقلالی نیستم، طرفدار استقلال هستم و هیچ وقت آرزوی شکست استقلال را ندارم اما کسانی بودند که دنبال سهم خود بودند.

من هیچ وقت در بحث فنی شرکت نکردم اما باید بگویم در این مدت هم مدیریت مقصر بودند و هم جواد. در مسابقه با همین پارچه باید بگویم جواد هیچ وقت خودش نتیجه را بررسی نکرد و کاری به نتیجه تیم رقیب نداشت اما نمی دانم چه شد که به رختکن آمد و نتیجه را شمرد. از بازی حریف، واقعا نمی دانم چرا این کار را کرد. من خودم به تیم گفتم حتی اگر سال گذشته سوم شوند، برای من همان شایستگی تیم قهرمان را دارند. آنها مانند یک قهرمان بودند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.