افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

به حامیان ترامپ روزی یک میلیون دلار پاداش می دهم!

  • کد خبر : 403696
به حامیان ترامپ روزی یک میلیون دلار پاداش می دهم!

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس دیروز وعده داد که تا انتخابات آمریکا در 7 نوامبر (17 نوامبر 1403)،وزن 1 میلیون تومان به افرادی که طومار آنلاین او را در حمایت از قانون اساسی ایالات متحده امضا کنند، اهدا خواهد کرد. به گزارش Blockchain Homeland، دیروز در رویدادی در پنسیلوانیا که برای جلب حمایت […]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس دیروز وعده داد که تا انتخابات آمریکا در 7 نوامبر (17 نوامبر 1403)،وزن 1 میلیون تومان به افرادی که طومار آنلاین او را در حمایت از قانون اساسی ایالات متحده امضا کنند، اهدا خواهد کرد.

به گزارش Blockchain Homeland، دیروز در رویدادی در پنسیلوانیا که برای جلب حمایت از دونالد ترامپ برگزار شد، ماسک به سرعت چکی یک میلیون دلاری را به یکی از حضار به نام جان درهر تقدیم کرد.

وی هنگام اهدای چک یک میلیونی به این فرد خوش شانس گفت:

اتفاقا جان هیچ نظری نداشت. با این حال او لیاقت تو را نداشت.

این آخرین نمونه از تلاش های ایلان ماسک برای تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا با استفاده از ثروت هنگفتش است. ماسک از طرفداران ترامپ است و به گفته رئیس جمهور سابق آمریکا، اگر برنده شود، خواهد بود رئیس کمیسیون بهره وری دولت منصوب خواهد شد.

کمیته اقدام سیاسی PAC آمریکا

ماسک در حمایت از ترامپ کمیته اقدام سیاسی با نام PAC آمریکا راه اندازی کرده است و تلاش می کند توجه رای دهندگان در ایالت های کلیدی آمریکا را به نامزد جمهوری خواه جلب کند و به آنها کمک کند تا ثبت نام کنند. این کمیته اقدام سیاسی در اوایل اکتبر یک طومار آنلاین راه اندازی کرد حمایت از ترامپ و اصلاحیه اول و دوم قانون اساسی آمریکا (آزادی بیان و حق حمل سلاح) منتشر شده و اکنون برای افزایش مشارکت در امضای این طومار، به امضاکنندگان قول پاداش یک میلیون دلاری داده است.

ماسک همچنین از حامیان ترامپ خواست زودتر رای دهند و دیگران را به این کار تشویق کنند.

او روز شنبه با انتقاد از کاملا هریس و سیاست های او، خاطرنشان کرد که اگر هریس برنده شود، این امر است “آخرین انتخابات آمریکا” خواهد بود این بدان معناست که ماسک ادعا می کند که اگر هریس برنده شود، دیگر آمریکایی وجود نخواهد داشت.

او همچنین خاطرنشان کرد که دو سوء قصد علیه ترامپ نشان می دهد که برخلاف هریس، او وضعیت موجود را به چالش می کشد و به همین دلیل است که هیچ کس حاضر نیست نامزد دموکرات ها را بکشد.

ماسک یکی از توییت های قبلی خود را تکرار کرد و گفت:

کشتن یک عروسک ارزش چندانی ندارد.

دادخواست ماسک آنلاین شامل چه چیزی است؟

در طومار آنلاینی که ماسک از مردم خواسته آن را امضا کنند، اصلاحیه اول و دوم قانون اساسی آمریکا یعنی آزادی بیان و حق حمل سلاح به صراحت مورد حمایت قرار گرفته است. علاوه بر این، امضاکنندگان طومار به PAC اجازه می‌دهند تا اطلاعات تماس را برای نامزدهای احتمالی بیشتر جمع‌آوری کند و برای رساندن آنها به صندوق‌های رای تلاش کند.

طبق گزارش مجله فوربس و طبق گزارشات فدرال تا کنون، ماسک ثروتمندترین فرد جهان است. حداقل 75 میلیون دلار در کمیته اقدام سیاسی PAC مشارکت داشته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-20 20:00:19

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.