افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

به تمام مدال آوران پارالمپیک پاریس حواله پرداخت شده است

  • کد خبر : 350526
به تمام مدال آوران پارالمپیک پاریس حواله پرداخت شده است

به گزارش رکنا، سعید سلگی، معاون فنی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این سوال که نتایج چقدر خوب بوده است، یادآور شد: 6 روز از بازی های پارالمپیک و نتایج ورزشکاران ایرانی در این مدت می گذرد. “؟” آیا تا به حال با پیش بینی ها هماهنگ بوده اید؟» وی گفت: در مورد […]

به گزارش رکنا، سعید سلگی، معاون فنی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به این سوال که نتایج چقدر خوب بوده است، یادآور شد: 6 روز از بازی های پارالمپیک و نتایج ورزشکاران ایرانی در این مدت می گذرد. “؟” آیا تا به حال با پیش بینی ها هماهنگ بوده اید؟» وی گفت: در مورد پیش بینی باید بگویم که ما واقعاً از یکی دو رشته انتظار عملکرد بهتری داشتیم، اما باید در نظر داشته باشید که بازی های پارالمپیک بالاترین است. سطح مسابقات ورزشی

وی ادامه داد: همه کشورها با آمادگی حداکثری شرکت کرده اند، چندین کشور پیشرفته ظاهر شده اند که بسیار انقلابی هستند که با شرایط آنها در کورس قابل مقایسه نیست و جایگاه مدالی این کشورها بسیار افزایش یافته است.

سلگی با تاکید بر اینکه سطح بازی‌های پارالمپیک 2024 نسبت به بازی‌های 2020 توکیو واقعاً افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در پنج روز آینده امیدواریم ورزشکارانی که شانس مدال‌آوری را دارند طبق برنامه‌ریزی‌شده به میدان بروند. امیدوارم این ورزشکاران در روز مسابقه خودشان باشند و مدال های زیبایی کسب کنند.

نایب رئیس ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک همچنین درباره پرونده دوپینگ مصطفی ماریان گفت: افتخار کاروان از ایران در بازی های پاراآسیایی در رده دوپینگ قرار داشت به همین دلیل برنامه های جدی تری برای بازی های پارالمپیک داشتیم. بنابراین برای اینکه دچار مشکل نشویم، ما واقعاً دوره های آموزشی خوبی ترتیب دادیم، یکی از آنها در روزهای سه شنبه آموزشی بود.

وی در این زمینه ادامه داد: هماهنگی های لازم برای نمونه برداری با فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ انجام شد. سه مرحله تست انجام شد که در دو مرحله همه تست ها منفی بود از جمله نتیجه تست مصطفی ماریان که به کاروان ایران که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بود پیوست (این مسابقات در خرداد ماه زیر نظر CPI برگزار شد). ، نیز منفی بود.

سلگی تصریح کرد: تست مصطفی ماریان در آخرین کنترل قبل از ارسال منفی بود اما موضوع دوپینگ در دست ورزشکار و مربی اش است. زیرا یک ورزشکار حرفه ای باید تمام جوانب را رعایت کند.

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران در امور ورزش قهرمانی یادآور شد: با تمام این اوصاف نتیجه آزمایشی که ماریان در دهکده المپیک داده شد مثبت بود و به همین دلیل او را با گروه اول کاروان به کشور بازگرداندیم.

سلاگی در خصوص پرداخت پاداش به مدال آوران کاروان کودکان ایران در پاریس گفت: ارسال جایزه مدال آوران به تمامی ورزشکاران مدال آور رشته های مختلف پرداخت شده است.

نایب رئیس ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک همچنین درباره مسائل مطرح شده در خصوص تخت مرتضی مهرزاد و مشکلات ایجاد شده برای وی بیان کرد: مرتضی مهرزاد به دلیل فیزیک خاص شرایط متفاوتی نسبت به سایر ورزشکاران دارد. موضوع تخت او خیلی پیچیده نبود و خیلی سریع حل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.