افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

بهنام طاهرزاده: پنج پله تا قهرمانی پرسپولیس فاصله است/ گلزنی پریرا اتفاق خوبی بود

  • کد خبر : 17723

پیشکسوت پرسپولیس در وضعیت این تیم به صحبت پرداخت. بهنام طاهرزاده با برنا با اشاره به پیروزی تیم فوتبال برابر ملوان اظهار داشت: پیروزی خوب و روحیه را به دست آورد و با برد با برد پرگل روبروی ملوان در ادامه قهرمانی در کورس مدعیان برای رسیدن به جام با رقباییست. وی درباره این دیدار […]

پیشکسوت پرسپولیس در وضعیت این تیم به صحبت پرداخت.

بهنام طاهرزاده با برنا با اشاره به پیروزی تیم فوتبال برابر ملوان اظهار داشت: پیروزی خوب و روحیه را به دست آورد و با برد با برد پرگل روبروی ملوان در ادامه قهرمانی در کورس مدعیان برای رسیدن به جام با رقباییست.

وی درباره این دیدار تاکید کرد: پرسپولیس مقابل ملوان بازی به جلو کاملاً را در دستور کار خود قرار می دهد که بازیکنان تیم را در این دیدار دست به دست هم داد تا بتواند خودنمایی ملوانی را ایجاد کند. این پیروزی برد خوب و روحیه بخشی بود پرسپولیسی ها را برای ادامه روند خوب شان امیدوارتر.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تیم گل‌محمدی برای کسب قهرمانی در لیگ: اگر بازی باقی مانده برای اضافه کردن داوری به فوتبالی پیش و مشکلات و برخی اتفاقات خارج از مستطیل مستطیل سبز رقم نخورد با این روند پرسپولیس اول قهرمانی و شکک فصل جام به پرسپولیس است. خواهد رسید.

طاهرزاده گفت: در این فصل جنگی پیش پای پرسپولیس گذاشتند تا ترمز را بکشند ولی پرسپولیس را با همه ناملایمات و سنگلاخ ها به فوتبالی اش در زمین زمین ادامه داد. به نظری که سپاهان برابر تراکتور امتیاز از داد و لغزش داشت در ادامه نیز این تیم دور از نیست و این موضوع و موفقیت در دربی می تواند شانس قهرمانی را برای دیگر تیم ها داشته باشد.

وی در گلزنی پریرا و دوباره عبدی به روزهای گفت: گلزنی خارجی خارجی برای این که باعث افزایش روحیه بازیکن شود، می‌توان موارد دیگری را نیز به ارمغان آورد. به نظرم با این گل می تواند بازی های با روحیه بهتری را در حضور پیدا کند، ضمن اینکه این عبدی هم با تأثیر روی گل ها و بردهای مستقیم اخیر نشان داد به روزهای خود نزدیک شده و می تواند با ادامه در بازی های باقی مانده باشد. مانده تیم که همگی سرنوشت ساز است، نقش مهمی در موفقیت های پرسدیایو ل.

مسابقات سال‌های دور پرسپولیس کرد: پنج پله تا پرسپولیس در لیگ برتر و مطمئن هستم که رقبا لغزش از دست می‌دهند و تیم پرسپولیس می‌توانند با پیروزی در این بازی از حریفانش حریفنش در نهایت و جام را به پیروزی برسند. هواداران تقدیم کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.