افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

«بهروز خدارحمی» سکاندار شرکت تامین سرمایه تمندان شد

  • کد خبر : 143830
«بهروز خدارحمی» سکاندار شرکت تامین سرمایه تمندان شد

به گزارش بازار، مراسم معارفه علی بیگ زاده و معارفه بهروز خدارحمی مدیرعامل جدید شرکت تامین سرمایه تمندان روز یکشنبه ۲۰ آذرماه با حضور علی قاسمی از اعضای هیات مدیره، حسن بختیاری عضو هیئت عامل بانک توسعه صادرات ایران، مدیران ارشد بانک شهر و جمعی از مدیران شرکت تمدن. در این مراسم علی قاسمی،عضو هیات […]

به گزارش بازار، مراسم معارفه علی بیگ زاده و معارفه بهروز خدارحمی مدیرعامل جدید شرکت تامین سرمایه تمندان روز یکشنبه ۲۰ آذرماه با حضور علی قاسمی از اعضای هیات مدیره، حسن بختیاری عضو هیئت عامل بانک توسعه صادرات ایران، مدیران ارشد بانک شهر و جمعی از مدیران شرکت تمدن.

در این مراسم علی قاسمی،عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران ضمن تبریک به بهروز خدارحمی برای عضویت در ساختار مدیریتی سرمایه تمدن گفت: حضور خدارحمی به عنوان یکی از مدیران با تجربه در این حوزه. بازار سرمایه زمینه ساز توسعه تعامل دو بانک توسعه صادرات ایران است و بانک شهرداری به آن رسیدگی خواهد کرد.

علی قاسمی با اشاره به برنامه های بانک مرکزی در زمینه انتشار و ضمانت اوراق، افزود: شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان یکی از شرکت های مطرح کشور در حوزه تامین مالی می تواند نقش مهمی در تحقق اهداف کلان اقتصادی داشته باشد. به ویژه تورم را کنترل کنید.

یکی از اعضای هیات مدیره بانک توسعه ایران گفت: شرکت تامین سرمایه تمدن اولین و تنها شرکت تامین سرمایه تمدن در کشور است که تعامل خوبی با حوزه های دانش بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دارد. . و صندوق نوآوری و شکوفایی. سرمایه تمدن می تواند به تداوم نقش موثر این شرکت در تامین مالی شرکت های دانش بنیان کمک کند.

علی قاسمی همچنین با تشکر از خدمات و دستاوردهای ارزنده آقای علی بیگ زاده تصریح کرد: غنای بازار سرمایه مدیون عمق و تجربه مدیران فعال در این حوزه است و جایگاه فعلی شرکت تامین سرمایه تمدن است. بی شک به دلیل وجود مدیران مجرب، کارآمد و متواضع چرا که زاده بیگ زاده است.

در ادامه این جلسه حسن بختیاری، عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران، حمایت همه جانبه بانک توسعه صادرات ایران از تمامی مدیران عامل شرکت سرمایه تمندان از ابتدا تا امروز را مورد تاکید قرار داد و گفت: خدارحمی است. نامی شناخته شده و قابل اعتماد در زمینه بازارهای مالی. کشوری که با توجه به سابقه همکاری با بانک توسعه صادرات، هم افزایی شایسته ای بین سرمایه تمندان و بانک توسعه ایران شکل خواهد گرفت. و بانک شهر.

حسن بختیاری افزود: تعامل بانک تجارت، بانک توسعه و موسسه سرمایه گذاری ترکیبی قوی و تاثیرگذار در عرصه اقتصادی کشور بر جای خواهد گذاشت.

در این مراسم یزدان سیف، عضو هیئت عامل بانک شهر و معاون امور شرکتی این بانک ضمن ابراز خرسندی از حضور بهروز خدارحمی در سمت مدیرعاملی شرکت صندوق سرمایه تمدن، گفت: استفاده قوی توانمندی در حوزه مدیریت بازار سرمایه می تواند زنجیره ایجاد کند. حمایت مالی قوی

خدارحمی با تشکر از مدیریت حاضر در جلسه گفت: بازار سرمایه همواره فراز و نشیب هایی داشته و رشد و ارتقای این بازار نیز در چنین مواقعی رخ می دهد. امروز شاهد چنین وضعیتی در بازار هستیم و می توانیم از فرصت های پیش رو برای افزایش نسبت تامین مالی بازار سرمایه استفاده کنیم.

وی به دستاوردهای ارزشمند بیگ زاده در تامین سرمایه برای تمندان اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت شرکت تامین سرمایه تمدن نشان می دهد که نه تنها عملکرد گذشته قابل دفاع است، بلکه شاهد رشد چند برابری در این موسسه خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.