افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

بهره برداری 3.6 میلیارد تومان از طرح های صنایع تبدیلی در هفته جهاد کشاورزی

  • کد خبر : 295096
بهره برداری 3.6 میلیارد تومان از طرح های صنایع تبدیلی در هفته جهاد کشاورزی

به گزارش بازار، کریم ذوالفقاری ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به تمامی کشاورزان، بهره برداران و صاحبان صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، افزود: صنایع تبدیلی غذایی اولین سرمایه گذاری در طرح هایی است که در هفته جهاد کشاورزی قابل افتتاح است. رئیس مرکز مکانیزاسیون و توسعه صنایع کشاورزی تصریح کرد: با رعایت توصیه های مقام معظم […]

به گزارش بازار، کریم ذوالفقاری ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به تمامی کشاورزان، بهره برداران و صاحبان صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، افزود: صنایع تبدیلی غذایی اولین سرمایه گذاری در طرح هایی است که در هفته جهاد کشاورزی قابل افتتاح است.

رئیس مرکز مکانیزاسیون و توسعه صنایع کشاورزی تصریح کرد: با رعایت توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر محکومیت خام فروشی و در سالی که جهش تولیدی با مشارکت مردم نامیده می شود، طرح تحول انجام شد. . برای توسعه صنایع تکمیلی محصولات کشاورزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی تاکید شده است.

وی تصریح کرد: استان های خراسان رضوی، کرمان و کردستان از نظر تعداد طرح های قابل افتتاح و استان های مازندران، خراسان رضوی و یزد از نظر میزان سرمایه گذاری رتبه های اول تا سوم را در بین سازمان های جهاد کشاورزی دارند. که موفقیت چشمگیری است.

ذوالفقاری گفت: در حال حاضر بیش از 35 هزار میلیارد تومان طرح تبدیلی و صنایع تکمیلی در کشور در حال اجراست که نویدبخش ایجاد ارزش افزوده از محصولات کشاورزی است.

رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی تصریح کرد: با توجه به حضور چشمگیر شرکت های صنایع غذایی و تبدیلی و همچنین صنایع وابسته، در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، غذایی و صنایع وابسته که در تهران برگزار شد، تمامی دست اندرکاران این نمایشگاه حضور داشتند. و از صاحبان سرمایه برای حضور، مشارکت و سرمایه گذاری در این بخش دعوت به عمل می آید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=295096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.