افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

بهره برداری همزمان از 4 پروژه الحاقی در خطوط 3 و 4 مترو تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 228798
بهره برداری همزمان از 4 پروژه الحاقی در خطوط 3 و 4 مترو تهران – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز ظهراب زاده معاون فنی و مهندسی شرکت مترو تهران درباره اقدامات اخیر برای رفع نواقص خطوط 3 و 4 شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت اظهار داشت: به موازات تلاش های انجام شده برای افتتاح ایستگاه های جدید و همچنین پیگیری اجرای خطوط جدید شبکه. مترو تهران برنامه رفع نواقص […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز ظهراب زاده معاون فنی و مهندسی شرکت مترو تهران درباره اقدامات اخیر برای رفع نواقص خطوط 3 و 4 شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت اظهار داشت: به موازات تلاش های انجام شده برای افتتاح ایستگاه های جدید و همچنین پیگیری اجرای خطوط جدید شبکه. مترو تهران برنامه رفع نواقص خطوط هفتگانه فعلی را ادامه می دهد.

در همین راستا سیستم تخلیه فاضلاب و فاضلاب ایستگاه های حسین آباد و اقدسیه در هفته جاری تکمیل و به بهره برداری رسید. از طرفی 2.5 کیلومتر جاده برای تخلیه نیمه تونل شمالی خط 3 مترو در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی (از ایستگاه نوبنیاد تا ایستگاه حسین آباد) تکمیل و در نهایت بزرگترین سامانه اطفای حریق پایانه مترو کشور در پایانه زیرزمینی اکباتان افتتاح شد. که مربوط به خط 4 مترو می باشد.

ظهراب زاده آغاز برخی از این پروژه های الحاقی را در نیمه دوم سال جاری ذکر کرد و افزود: با تامین اعتبارات لازم، پروژه های تکمیلی خطوط مترو به مرور در حال انجام است. به عنوان مثال تنها در پایانه مترو اکباتان حدود 28 میلیارد تومان برای پروژه سیستم اطفاء حریق هزینه شد که البته با توجه به ارزش بالای ناوگان حمل و نقل مستقر در این پایانه الزامی و ضروری بود. .

پروژه راهسازی برای تخلیه نیمه تونل شمالی خط 3 مترو در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی نیز 17 میلیارد تومان هزینه داشت و در مدت یک سال به بهره برداری رسید.

معاون فنی و مهندسی شرکت مترو تهران هزینه تکمیل زهکشی فاضلاب دو ایستگاه حسین آباد و اقدسیه را در مجموع 14 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: این دو پروژه ضروری نیز از اوایل آبان ماه و در مدت زمانی آغاز شد. و در کمتر از 5 ماه راه اندازی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.