افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

بهره برداری از 3 کارخانه تولیدی در منطقه آزاد اروند

  • کد خبر : 375138
بهره برداری از 3 کارخانه تولیدی در منطقه آزاد اروند

وی در گفتگو با خبرنگار بازار، علی زارعی با اشاره به بهره برداری از این پروژه ها گفت: صبح امروز همزمان با هفته دفاع مقدس این پروژه ها به بهره برداری رسید و با ساخت و بهره برداری از این سه پروژه کوچک و واحدهای تولید متوسط ​​برای 53 نفر شغل مستقیم ایجاد شده است. […]

وی در گفتگو با خبرنگار بازار، علی زارعی با اشاره به بهره برداری از این پروژه ها گفت: صبح امروز همزمان با هفته دفاع مقدس این پروژه ها به بهره برداری رسید و با ساخت و بهره برداری از این سه پروژه کوچک و واحدهای تولید متوسط ​​برای 53 نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.

وی افزود: یک شرکت با خط تولید ظروف شیشه ای با سرمایه گذاری داخلی بیش از 28 میلیارد تومان و اشتغال زایی برای 25 نفر و با ظرفیت تولید 2 هزار تن در سال یکی از این 3 واحد تولیدی بود عملیات در شهرک صنعتی آبادان

وی ادامه داد: یکی دیگر از این شرکت ها تولیدکننده پارچه مبلی با ظرفیت تولید 15 میلیون مترمربع در سال با سرمایه گذاری نزدیک به 293 میلیارد تومان برای هشت نفر و شرکتی دیگر با ظرفیت تولید 120 نفر شغل جدید ایجاد کرده است. هزار پوشاک در سال با سرمایه گذاری 15 میلیارد تومانی و ایجاد اشتغال برای 20 نفر، شرکت های دیگری بودند که امروز دوشنبه چهار شرکت دیگر طی مراسمی به بهره برداری رسیدند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: سال گذشته بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات به کارخانجات شهرهای صنعتی آبادان و خرمشهر داده شد تا واحدهایی که تعطیل یا نیمه تعطیل بودند به چرخه تولید

زارعی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی درصدد برگرداندن آنها به چرخه تولید بوده و در تلاش هستیم واحدهایی را که با مشکل اقتصادی مواجه هستند دوباره فعال کنیم.

وی از افزایش صادرات در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اهداف دولت سیزدهم و رشد اقتصادی در مناطق آزاد، سال گذشته 850 میلیون دلار کالا از منطقه آزاد اروند به کشورهای همسایه صادر شد. به خصوص عراق .

وی بیان کرد: رشد 20 درصدی صادرات را شاهد بودیم و امسال تلاش می کنیم میزان صادرات از منطقه آزاد اروند را به بیش از یک میلیارد دلار برسانیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.