افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

بهره برداری از فاز اول کارخانه تولید چادر مشکی قم تا پایان سال جاری – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 411949
بهره برداری از فاز اول کارخانه تولید چادر مشکی قم تا پایان سال جاری – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از کارخانه تولید چادر مشکی قم اظهار داشت: کارخانه تولید چادر مشکی در قم به عنوان دومین واحد بزرگ تولیدی کشور در حال ساخت است تکمیل شود. در پایان این سال استاندار قم تصریح کرد: در این پروژه 4 هزار و 500 میلیارد تومان […]

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از کارخانه تولید چادر مشکی قم اظهار داشت: کارخانه تولید چادر مشکی در قم به عنوان دومین واحد بزرگ تولیدی کشور در حال ساخت است تکمیل شود. در پایان این سال

استاندار قم تصریح کرد: در این پروژه 4 هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری ارزی و ریالی انجام شده و بر اساس برنامه ریزی سالانه 18 میلیون متر مربع سیاه چادر در این مرکز و در فاز اول 2 میلیون تولید می شود. متر مربع سالانه تولید خواهد شد.

وی بیان کرد: در مدیریت جدید استان برنامه ریزی های لازم برای افزایش ظرفیت سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی قم با تمرکز بر جذب سرمایه گذار دنبال می شود.

در کارخانه تولید چادر مشکی قم که به مساحت 16 هکتار و ظرفیت اسمی 18 میلیون متر مربع در سال با بهره گیری از دانش فنی متخصصین ایرانی و ماشین آلات مدرن در حال ساخت می باشد، انواع سازه های ساده پارچه چادر کرپ مشکی تولید و چاپ می شود.

با تکمیل و راه اندازی کارخانه چادر مشکی قم، میزان قابل توجهی از نیاز داخلی کشور به پارچه چادر مشکی تامین و از واردات آن جلوگیری می شود.

این در حالی است که تنها یک کارخانه تولید چادر مشکی در کشور وجود دارد و بخش زیادی از پارچه چادر مورد نیاز مردم از طریق واردات تامین می‌شود، بنابراین توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد کارخانه چادر برای پوشش بخشی از نیاز مردم و کاهش واردات در این زمینه بسیار مهم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.