افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون / آنچه را که فروشنده به شما پیشنهاد می دهد نخرید، ابتدا به اینها نگاه کنید

  • کد خبر : 110227
بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون / آنچه را که فروشنده به شما پیشنهاد می دهد نخرید، ابتدا به اینها نگاه کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به همه بهترین ها را برای خود و عزیزانشان می خواهند و گاهی اوقات می توانند در این زمینه کاری انجام دهند، مثلاً والدین همیشه بهترین ها را برای فرزندانشان آماده و آماده می کنند، حتی اگر خودشان بهترین ها را نداشته باشند. لبخند را روی لبانشان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

همه بهترین ها را برای خود و عزیزانشان می خواهند و گاهی اوقات می توانند در این زمینه کاری انجام دهند، مثلاً والدین همیشه بهترین ها را برای فرزندانشان آماده و آماده می کنند، حتی اگر خودشان بهترین ها را نداشته باشند. لبخند را روی لبانشان ببینید، البته امیدواریم بچه ها هم قدر آن را بدانند. حالا چرا این را گفتیم؟ زیرا گاهی اوقات فکر می کنیم که پول بی ارزش است و بودجه ما کم است، مخصوصاً در خرید دستگاه هایی مانند گوشی، اما با تحقیق می توانید با هر بودجه ای بهترین ها را برای خود به دست آورید و به همین دلیل است که می خواهیم برای گوشی های شیائومی تا سقف 6 میلیون هزینه کنیم. .

در ابتدا ممکن است فکر کنید که ممکن است با این پول گوشی خوبی تهیه نکنید، زیرا گوشی های پرچمدار گران هستند، اما می توانید با اطمینان به گوشی های شیائومی تا سقف 6 میلیون اعتماد کنید، زیرا این غول چینی از ابتدا پای خود را در این زمینه گذاشته است. گویی با خودش عهد نانوشته ای داشته است که به هر حال باید گوشی از هر نوع و با هر بودجه ای بفروشد و محصولات زیادی در این زمینه داشته باشد و به جایی برسد که حداقل در کشور ما به بازار برسد. است. دست دراز کنید و باعث شوید بسیاری از کاربران عاشق آن شوند و محصولات آن را بخرند! اکنون قصد داریم تعدادی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 6 میلیون را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

Poco M5 موبایل های شیائومی تا 6 میلیون

اول از همه باید به قلب این محصول شیائومی بپردازیم، یعنی پردازنده آن که تراشه هلیو G99 مدیاتک است که یکی از جدیدترین هاست و توانسته عملکرد این محصول را تا حد زیادی بهبود بخشد. ماژول و قسمت مربوط به دوربین در امتداد قاب پشتی ادامه دارد و بافت چرمی آن کلاس گوشی را بالا برده است و اگرچه این ماژول فضای زیادی را از قاب پشتی به خود اختصاص داده است، اما ظاهر آن را بهبود بخشیده و بسیاری از آن را ساخته است. مردم حتی آن را نگه داشتند. سلفی های آینه ای دلگرم کننده هستند. البته به دلیل این مشکل ممکن است از دور انداختن قاب خودداری کنید که ما به هیچ عنوان آن را توصیه نمی کنیم، زیرا در صورت شکستن آن هیچ تضمینی وجود ندارد که دوباره آن را با همان قیمت خریداری کنید!

اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.58 اینچ است، وضوح مناسبی دارد و می تواند وضوح تصویر بالایی را در اختیار شما قرار دهد. البته شاید حداکثر روشنایی این صفحه نمایش فقط 500 نیت باشد و آنقدر هم نباشد و در محیط های نظامی کمی شما را اذیت کند اما در داخل خانه به خوبی کار می کند. در مورد دوربین های این گوشی نیز باید بگوییم که دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی می باشد که به طور کلی می توان گفت که کیفیت تصویر خوبی دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید باتری این گوشی در صورت استفاده متعادل تا دو روز دوام می آورد!

گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

گوشی های شیائومی Redmi 10A تا 6 میلیون

Redmi 10A را می توان یکی از بهترین گوشی های شیائومی در لیست تا 6 میلیون گوشی دانست زیرا این گوشی با امکانات فنی و سخت افزاری خود به راحتی می تواند نیازهای روزانه شما را برطرف کند. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.53 اینچ و وضوح قابل قبول 400 نیت است. در مورد پردازنده این گوشی که همه کارها به آن بستگی دارد باید بگوییم که تراشه هلیو G25 مدیاتک 12 نانومتری است و با آن یک تراشه گرافیکی کار می کند که PowerVR GE8320 است. یکی از مزایای این گوشی این است که می توانید رم را با استفاده از کارت حافظه جانبی ارتقا دهید.

در قاب پشتی این گوشی می توانید دوربین اصلی را مشاهده کنید که دارای سنسور 15 مگاپیکسلی است و از فوکوس خودکار پشتیبانی می کند و همچنین یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی تعبیه شده است که در مجموع عملکرد خوبی در این رنج قیمت ارائه می دهد. البته اگر دوربین بهتری می خواهید باید هزینه بیشتری بپردازید. در مورد باتری این محصول باید بگوییم که ظرفیت این باتری 5000 میلی آمپر ساعت است و می تواند شارژدهی خوبی را ارائه دهد، البته با توجه به سرعت شارژ 10 واتی، ممکن است شارژ گوشی شما بیشتر طول بکشد.

گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

Xiaomi Redmi 10C از گوشی های شیائومی تا 6 میلیون

می توان گفت با توجه به هزینه ای که برای این محصول شیائومی خرج می کنید، طراحی نسبتا خوبی دارد و از نظر ظاهری می تواند افراد زیادی را به خود جذب کند. یکی از مشکلات صفحه نمایش در این گوشی این است که بخش بزرگی از پنل جلویی را می پوشاند و تقریباً می توانید حاشیه های زیادی را در بالا و پایین مشاهده کنید، همانطور که در اکثر گوشی های این سبک و دسته وجود دارد. قابل مشاهده است سازنده برای این گوشی از صفحه نمایش 6.71 اینچی استفاده کرده است که نسبت به دو گوشی قبلی بزرگتر است. قطعنامه نیز قابل قبول است.

پردازنده این گوشی تراشه Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 می باشد که 6 نانومتری است بنابراین می تواند بسیاری از بازی های ویدیویی را به راحتی و بدون تاخیر اجرا کند و تراشه گرافیکی که در این امر به آن کمک می کند Adreno 610 است. شیائومی در هنگام ساخت این محصول دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است، بنابراین می توان گفت که دوربین متوسطی دارد. در مورد باتری این گوشی باید بگوییم که ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و قابل تعویض نیست و در صورت استفاده معمولی تا یک روز دوام دارد.

گوشی های شیائومی تا 6 میلیون




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.