افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون / اینها برخی از قطعات گوشی های بسیار گران قیمت هستند

  • کد خبر : 242958
بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون / اینها برخی از قطعات گوشی های بسیار گران قیمت هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- ما در دنیایی زندگی می کنیم که خیلی چیزها به گوشی وابسته است، مثلاً بسیاری از کسب و کارها با این دستگاه پیگیری می کنند، می توانید از آن برای تعیین قرارهای مداری مهم، فعال بودن در شبکه های اجتماعی و داشتن دوستان مجازی استفاده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- ما در دنیایی زندگی می کنیم که خیلی چیزها به گوشی وابسته است، مثلاً بسیاری از کسب و کارها با این دستگاه پیگیری می کنند، می توانید از آن برای تعیین قرارهای مداری مهم، فعال بودن در شبکه های اجتماعی و داشتن دوستان مجازی استفاده کنید. .. خب با این داستان میشه گفت زندگی ها کاملا به گوشی وصل شده و این وسیله مثل دست و پای آدم شده و وقتی نیست انگار چیزی کم شده. اما در این بین اگر این وسیله موجود است اما کیفیت آن بد است، بهتر است آن را نداشته باشید، زیرا بسیار استرس زا است. چرا گوشی من مدام خاموش می شود یا باتری نمی تواند شارژ نگه دارد و غیره؟ ?

البته منکر این نیستیم که گوشی بعد از چند سال نیاز به تعویض دارد چون بالاخره کار می کند و ممکن است بعد از چند سال این مشکلات برای شما پیش بیاید. تصور کنید این مشکلات پیش نخواهد آمد. البته کسی نمیخره یک گوشی جدید و شرکت های سازنده این محصول مطمئناً ورشکست می شدند، اما گوشی ها نیز به تنهایی عمر مفیدی دارند و در مقالات قبلی با شما در مورد تعویض گوشی هر چند سال یک بار صحبت کرده ایم تا اطلاعات شما در این مورد باشد. در این زمینه افزایش می یافت و حال می خواهیم در این مقاله به شما کمک کنیم تا با وجود ایرادات این مدل گوشی، اول از همه گزینه خوبی داشته باشید که تا زمانی که آن را عوض نکنید، از کار با آن لذت ببرید، به همین دلیل است. می خواهیم در این مقاله بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 6 میلیون را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید

گلکسی M22 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

بریم سراغ اولین محصولی که از بین بهترین های سامسونگ تا 6 میلیون تقدیم شما می کنیم که گلکسی M22 است که طراحی زیبایی دارد و به دلیل وزن و ضخامت کم می توانید به راحتی آن را حمل کنید. بدون اینکه اذیتت کنه جیبت این شرکت کره ای برای این محصول از صفحه نمایش 6.4 اینچی استفاده کرده که از نوع Super AMOLED می باشد و نرخ رفرش تصویر 90 هرتز بر ثانیه است که می توانید مطالب مختلف را با تاخیر روی این صفحه مشاهده کنید. حداقل اما یکی دیگر از مزایای این گوشی حداکثر روشنایی 600 نیت آن است که مطمئنا کار با گوشی در فضای باز را برای شما آسان می کند.

از نظر پردازنده نیز برای این محصول از تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو جی 80 استفاده شده که برای کارهای روزمره مناسب است. دوربین اصلی این محصول دارای سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که عکس ها و فیلم های خوبی در نور روز ثبت می کند. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت است و عمر باتری خوبی دارد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون.

گلکسی A04 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

برویم سراغ دومین محصولی که توانسته تا شش میلیون نام را در بین موبایل های گلکسی به خود اختصاص دهد و رضایت کاربران را جلب کند، یعنی گلکسی A04s که گوشی با طراحی زیبا و البته سایز سبک است که برای آن بسیار آسان برای رسیدگی است. صفحه نمایش این محصول 6.5 اینچی بوده و وضوح خوبی دارد. نرخ رفرش تصویر در هر ثانیه 90 هرتز است، به این معنی که با اسکرول صفحه می توانید محتوای مختلف را بدون تاخیر مشاهده کنید. البته حداکثر روشنایی این صفحه نمایش 400 نیت است که شاید کار با آن در زیر نور خورشید آسان نباشد.

در مورد پردازنده، سامسونگ برای این محصول از تراشه اگزینوس 850 استفاده کرده است که قدرت و عملکرد خوبی برای کارهای روزمره دارد. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی و در مجموع از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و کیفیت خوبی ارائه می دهد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون.

گلکسی A15 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون است

برویم سراغ آخرین محصولی که در مقاله امروز می خواهیم به عنوان یکی از بهترین های سامسونگ تا سقف 6 میلیون به شما معرفی کنیم، یعنی گلکسی A15 که در سال 2023 روانه بازار شد و تاکنون توانسته رضایت بسیاری از افراد را جلب کند. . بدنه این محصول از پلاستیک براق و مرغوب ساخته شده و تنها 200 گرم وزن دارد و آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین ها تبدیل کرده است.

سامسونگ برای این محصول از صفحه نمایش 6.5 اینچی استفاده کرده است که از نوع سوپر AMOLED است که برای گوشی با این قیمت امتیاز بزرگی است. نرخ رفرش تصویر در ثانیه در این نمایشگر 90 هرتز است، اسکرول نرمی دارد و حداکثر روشنایی آن 800 نیت است که عدد بسیار خوبی است.

در قسمت پردازنده از تراشه هلیو G99 مدیاتک استفاده شده که عملکرد خوبی دارد. باتری اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است و می تواند عکس ها و فیلم های خوبی ثبت کند. عمر باتری قابل قبولی دارد زیرا ظرفیت آن 5000 میلی آمپر ساعت است.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.