افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون / گوشی ضد آب با این قیمت جدید، آن را به استخر بیندازید!

  • کد خبر : 257849
بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون / گوشی ضد آب با این قیمت جدید، آن را به استخر بیندازید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- ما در دنیایی زندگی می کنیم که حتی اگر بگویند قبایل آدم خوار در آفریقا گوشی دارند، جای تعجب باقی نمی ماند زیرا این وسیله الکترونیکی جیبی توانسته جایگاه ویژه و ویژه ای در بین مردم پیدا کند، زیرا بسیاری از مردم در صبح چشمانش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- ما در دنیایی زندگی می کنیم که حتی اگر بگویند قبایل آدم خوار در آفریقا گوشی دارند، جای تعجب باقی نمی ماند زیرا این وسیله الکترونیکی جیبی توانسته جایگاه ویژه و ویژه ای در بین مردم پیدا کند، زیرا بسیاری از مردم در صبح چشمانش را باز می کند، اول به گوشی نگاه می کند و پیام ها را چک می کند و شب که می خواهد بخوابد، زنگ ساعت را برای بیدارشدن او تنظیم می کند و آخرین دور خود را در شبکه مجازی و پیام رسان ها انجام می دهد. و سپس به خواب می روند، یعنی گوشی خاموش است، حتی بسیاری از افراد به ما نزدیک شده اند، اما ما می توانیم توسط این دستگاه که به ما نزدیک است، ضربه بخوریم، آن موقع است که شروع به پخش و روشن شدن می کند و. خاموش و روشن و روشن و ایجاد این سوال چرا گوشی من خاموش می شود و …؟

خب در این مواقع فرد به شدت عصبی می شود و زمین و زمان را فحش می دهد، در حالی که اگر در ابتدا و هنگام خرید گوشی اول دقت بیشتری می کرد، البته شاید درصد این اتفاق بسیار کمتر می شد. ما منکر این نیستیم که گوشی بعدی مدتی ممکن است کاغذی شود، حالا بهترین گوشی تا 10 میلیون یا بیشتر خواهد بود، اما نکته اینجاست که می توانید این موضوع را به تعویق بیندازید و برای مدتی از گوشی خود استفاده کنید. مدت زمان طولانی تر و در نتیجه پول شما در جیب شما می ماند! حال در این مقاله برای کمک به خرید آسان و سودآورتر، می خواهیم تعدادی از بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف ۱۵ میلیون امروز بازار را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید تا شکارچی شوید. در بازار موبایل خوب باشید.

گلکسی A34 5G مدل 6/128 گیگابایت یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

برویم سراغ اولین محصولی که می خواهیم از بین بهترین محصولات سامسونگ تا سقف 15 میلیون به شما معرفی کنیم، یعنی گلکسی A34 5G که مقاومت بالایی در برابر آب تا عمق یک متری به مدت نیم ساعت و همچنین در برابر آب از خود نشان می دهد. خود را گرد و غبار می کند و تنها با 199 گرم آن یک گوشی سبک و راحت محسوب می شود. این شرکت کره ای برای این محصول از یک پنل 6.5 اینچی در زمینه نمایشگر استفاده کرده است که از نوع فوق مدوله شده و نرخ رفرش تصویر 120 هرتز بر ثانیه و حداکثر روشنایی 1000 نیت می باشد.

دوربین اصلی این محصول دارای سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است و در مجموع کیفیت خوبی را ارائه می دهند. برای پردازنده این محصول از تراشه Mediatek Dimensity 1080 استفاده شده است که بسیاری از برنامه ها و بازی ها را بدون مشکل اجرا می کند. باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت دارد و عمر باتری خوبی دارد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون.

گلکسی A54 مدل 5G 128/8 گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

بریم سراغ دومین محصول سامسونگ که توانسته در بین رقبای 15 میلیونی خود نامی برای خود دست و پا کند که گلکسی A54 5G است، مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب تا عمق یک متری و نیم. یک ساعت به لطف گواهی IP67 آن. سازنده برای این محصول از صفحه نمایش 6.4 اینچی استفاده کرده است که فوق مدوله شده است و نرخ رفرش تصویر 120 هرتز بر ثانیه است که به این معنی است که محتوا بدون تاخیر پخش می شود. علاوه بر این، حداکثر روشنایی آن در محیط های باز 1000 نیت است که کار با آن را در نور خورشید بسیار آسان می کند.

این پردازنده یک تراشه Exynos 1380 است که در بین رقبا عملکرد خوبی دارد. باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت دارد و عمر باتری خوبی را نشان می دهد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است و در کل کیفیت خوبی ارائه می دهند.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون.

گلکسی F54 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

و حالا نوبت آخرین محصولی است که می خواهیم در بین بهترین های سامسونگ تا 15 میلیون به شما تقدیم کنیم که گلکسی F54 5G است که 199 گرم وزن دارد و گوشی سبک و راحت با زیبایی به حساب می آید. طراحی و ارگونومی صفحه نمایش این محصول دارای سایز 6.7 اینچ است و از آن دسته است که می توانید محتوای متفاوتی را با وضوح خوبی بر روی این محصول مشاهده کنید.

در مورد پردازنده نیز برای این محصول از تراشه Exynos 1380 استفاده شده که سرعت پردازش خوبی دارد. دوربین اصلی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است. یکی از نقاط قوت این گوشی باتری 6000 میلی آمپری آن است که طول عمر خوبی را نشان می دهد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=257849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.