افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

بهترین گوشی های تا 7 میلیون / بدترین گوشی سامسونگ که می توانید در کمتر از 10 ساعت دریافت کنید

  • کد خبر : 372820
بهترین گوشی های تا 7 میلیون / بدترین گوشی سامسونگ که می توانید در کمتر از 10 ساعت دریافت کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- لحظه ای چشمان خود را ببندید و تصور کنید در دنیایی زندگی می کنیم که تلفن همراه وجود ندارد و هر زمان که بخواهید نمی توانید از طریق پیام یا تماس تصویری و شبکه های اجتماعی با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید. شما دیگر حتی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- لحظه ای چشمان خود را ببندید و تصور کنید در دنیایی زندگی می کنیم که تلفن همراه وجود ندارد و هر زمان که بخواهید نمی توانید از طریق پیام یا تماس تصویری و شبکه های اجتماعی با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنید. شما دیگر حتی خریدهای اینترنتی خود را هم ثبت نمی کنید و برای خرید لباس و سایر وسایل برای هر خرید باید از خانه خارج شوید و سختی های این موضوع را تحمل کنید که واقعا آزار دهنده است. او رفت، یا به عنوان یک نمونه پیش پا افتاده،. ممکن است فکر کنید یکی از اعضای خانواده دیر کرده است، اما از آنجایی که تلفنی وجود ندارد، فعلاً نمی توانید از او چیزی بشنوید و باید نگران باشید و منتظر باشید تا آن شخص برگردد.

خب این تاپیک واقعا ناراحت کننده خواهد بود و حس بدی ایجاد می کند، پس می توان گفت چه خوب که تلفن اختراع شد و وارد دنیای ما شد و اکنون جایگاه بسیار مهمی در زندگی ما دارد که اینطور نیست. مهم نیست، اما مشکل این است که بسیاری از ما به دلیل تنوع بسیار زیاد در بازار، وقتی می‌خواهیم گوشی را به عنوان همراه خود انتخاب کنیم، گیج می‌شویم. آنها در حال حاضر فعال هستند و هر روز سعی در بهبود کیفیت محصولات خود دارند، به همین دلیل است. این موضوع انتخاب را برای ما سخت می کند و به همین دلیل در این سری مقالات به شما کمک کرده ایم. برای اینکه خرید شما بهتر و راحت تر باشد، می خواهیم تعدادی از بهترین گوشی های تا 7 میلیون را به شما معرفی کنیم، پس به این کار ادامه دهید. با ما

Poco M5s نسخه 8/256 گیگابایت از بهترین گوشی های موبایل تا 7 میلیون

به عنوان اولین محصول به سراغ گوشی ای از برند چینی شیائومی یعنی Poco M5s می رویم که دارای صفحه نمایش 6473 اینچی با مدل های متنوع و وضوح و کیفیت تصویر خوب است. حداکثر روشنایی این پنل در فضاهای باز 1100 نیت است که نشان می دهد در زیر نور خورشید کار با آن راحت تر خواهد بود.

به عنوان پردازنده از تراشه Helio G95 استفاده شده است که با توجه به قیمت، قدرت و سرعت پردازش خوبی دارد. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که در کنار هم می توانند عکس ها و فیلم های باکیفیت ثبت کنند. باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت دارد و طول عمر و دوام خوبی را نشان می دهد.

بهترین گوشی های تا 7 میلیون.

Honor X7a نسخه 6/128 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

بیایید به سراغ یکی دیگر از بهترین گوشی های ۷ میلیونی بازار یعنی Honor X7a برویم که از زمان عرضه توانسته فروش خوبی داشته باشد و یکی از دلایل آن شاید هندلینگ آسان و ظاهر زیبای آن باشد. این محصول دارای سایز صفحه نمایش 6.75 اینچ است و کیفیت تصویر خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و با توجه به حجم زیادش می توانید از تماشای مطالبی مانند فیلم روی آن لذت ببرید. قدرت به روز رسانی تصویر در هر ثانیه در این پنل برابر با 60 هرتز است که با توجه به قیمت اسکرول خوب بودن آن را نشان می دهد.

این پردازنده یک تراشه Helio G37 است که دارای حداقل تاخیر است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که بسیار عالی است و ظرفیت شارژ خوبی نیز دارد.

بهترین گوشی های تا 7 میلیون.

گلکسی A05 از بهترین گوشی های تا 7 میلیون

خب زمان آخرین محصولی که در لیست این مطلب قصد ارائه آن را داریم فرا رسیده است که یکی از گوشی های گلکسی کمپانی کره ای سامسونگ است که تا به امروز توانسته رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. یعنی ، گلکسی A05 و می دانید که سامسونگ یکی از اولین و قدیمی ترین های بازار ایران محسوب می شود و تقریباً می توان گفت که این محصول ارزان ترین گوشی است اما ویژگی هایی دارد که می توان گفت آن را برتر از پارا می کند. بسیاری از رقبای آن به عنوان مثال صفحه نمایش این محصول دارای رزولوشن HD و 6.7 اینچ می باشد که اندازه و کیفیت تصویر بزرگ آن باعث شده است تا مشاهده مطالب مختلف بر روی این محصول بسیار لذت بخش باشد.

در مورد پردازنده، یک تراشه 12 نانومتری Helio G85 نصب شده است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که در کنار هم کیفیت تصویر بالایی دارند. باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت دارد و شارژدهی خوبی را ارائه می دهد.

بهترین گوشی های تا 7 میلیون.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.