افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بهترین گوشی های تا 10 میلیون.

  • کد خبر : 371754
بهترین گوشی های تا 10 میلیون.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همه ما از مزایای داشتن تلفن همراه در زندگی خود آگاه هستیم و بسیاری از ما حتی نمی توانیم زندگی بدون این دستگاه را تصور کنیم، مثلاً احتمالاً افرادی در اطراف شما هستند که با آنها به مسافرت می روید یا در وسط طبیعت وقتی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همه ما از مزایای داشتن تلفن همراه در زندگی خود آگاه هستیم و بسیاری از ما حتی نمی توانیم زندگی بدون این دستگاه را تصور کنیم، مثلاً احتمالاً افرادی در اطراف شما هستند که با آنها به مسافرت می روید یا در وسط طبیعت وقتی تلفن همراه کار نمی کند. چقدر بیقرار و مضطرب هستند و با وجود اینکه کار خاصی به تلفن ندارند، مدام دنبال خط آنتن می گردند! یا آن دسته از افرادی را دیده اید که هر از گاهی به نوعی به گوشی خود سر می زنند، یکی از عادت هایشان دو کلمه گفتن است، بعد بی هدف و از روی عادت به سراغ گوشی خود می روند، مثلا اینستاگرام را باز می کنند و چک می کنند؟ .

البته این یک عادت است و شما می دانید که هر چیزی که افراط کنید می تواند به نوعی به شما آسیب برساند، به همین دلیل باید در این زمینه اعتدال را رعایت کنید و اگر جزو معتادان به تلفن هستید، باید از Reduce this استفاده کنید. دستگاه الکترونیکی تا ارتباط خود را با دنیای واقعی قطع نکنید و از گذراندن وقت با افراد اطراف خود دست نکشید. حالا با کنار گذاشتن این موضوع، این مشکل وجود دارد که برای داشتن یک تجربه کاری خوب با گوشی، باید یک گوشی با کیفیت به همراه داشته باشید که به راحتی می توانید برنامه های سنگین مختلف را اجرا کنید. برای انجام این کار ابتدا باید آن را انجام دهید. برندی را که می خواهید بخرید مشخص کنید و سپس در بین محصولات آن به دنبال بهترین باشید. ما بهترین گوشی های شرکت های مختلف را به شما معرفی می کنیم و اکنون در مقاله امروز می خواهیم در مورد بهترین گوشی های تا 10 میلیون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید. .

گلکسی A25 نسخه 128/6 گیگابایت

بریم سراغ اولین محصولی که میخوایم از بین بهترین های تا 10 میلیون بهتون تقدیم کنیم که گلکسی A25 هست که یکی از بهترین گوشی های برند کره ای سامسونگ هست و فروش خیلی خوبی در بازار ایران داشته. دارای سایز 6.5 اینچ که محصول فوق العاده ای است و رزولوشن آن فول اچ دی پلاس است و قدرت رفرش تصویر روی آن برابر با 120 هرتز بر ثانیه می باشد که هیچ گونه تاخیر و تاخیری را مشاهده نخواهید کرد. . هنگام مشاهده مطالب مختلف به علاوه حداکثر روشنایی این پنل فضای باز 1030 نیت است.

از تراشه اگزینوس 1280 به عنوان پردازنده این محصول استفاده شده است که با توجه به قیمت از کیفیت خوبی برخوردار است. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است که در کنار هم کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهند. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

بهترین گوشی های تا 10 میلیون.

Redmi Note 13 4G نسخه 8/256 گیگابایت

نوبت به دومین محصول لیست در این مقاله می رسد که گوشی ای از برند چینی شیائومی یعنی Redmi Note 13 است که صفحه نمایش 6.67 اینچی دارد که وضوح خوبی را ارائه می دهد. نرخ رفرش تصویر در این صفحه نمایش 120 هرتز بر ثانیه است، بنابراین شاهد اسکرول روان و روان روی آن خواهید بود. علاوه بر این، حداکثر روشنایی این پنل در فضای باز 1800 نیت است، بنابراین کار با آن در زیر نور خورشید دشوار نخواهد بود.

به عنوان پردازنده از تراشه اسنپدراگون 685 استفاده شده است که قدرت و سرعت پردازش خوبی دارد. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است که در کنار هم عکس ها و فیلم های خوبی را ثبت می کنند. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

بهترین گوشی های تا 10 میلیون.

Motorola Moto G24 نسخه 128/8GB

بریم سراغ آخرین محصولی که در لیست این مقاله به شما معرفی می کنیم، یعنی موتورولا موتو جی 24 دارای صفحه نمایش 6.66 اینچی و رزولوشن آن HD Plus و نرخ رفرش تصویر 90 هرتز بر ثانیه است. یعنی پایین ترین سطح را دارد. میزان تاخیر و لگ را روی آن خواهید دید. حداکثر روشنایی آن در زیر نور خورشید به 537 نیت می رسد.

یک تراشه 12 نانومتری Helio G85 به عنوان پردازنده نصب شده است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که در کنار هم می توانند لحظات شما را به خوبی ثبت کنند. باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت دارد و شارژدهی خوبی را ارائه می دهد.

بهترین گوشی های تا 10 میلیون.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.