افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

بهترین گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند / خوش دست بودن تو اینا خلاصه میشه و بس

  • کد خبر : 90797
بهترین گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند / خوش دست بودن تو اینا خلاصه میشه و بس

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- خرید وسایل الکترونیکی در بهترین کیفیت همیشه از جمله دغدغه هایی هست که برای مردم وجود داره که یکی از این وسیله ها گوشی هست که هر کسی انتظارات خودش رو داره و البته که در صورت برآوورده نشدن این انتظارات مسلما شما از خرید […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- خرید وسایل الکترونیکی در بهترین کیفیت همیشه از جمله دغدغه هایی هست که برای مردم وجود داره که یکی از این وسیله ها گوشی هست که هر کسی انتظارات خودش رو داره و البته که در صورت برآوورده نشدن این انتظارات مسلما شما از خرید خودتون راضی نخواهید بود با کمی جستجو متوجه شدیم که این روزها خیلی ها دنبال گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند، هستن و دوست دارن که صاحب یکی از این گوشی ها باشن و یکی از اصلی ترین دلیل هاشون برای خرید دقیقا همین فاکتور هست.

البته که صحیح نیست که برای خرید گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند، فقط خمیدگی صفحه ی نمایش رو مدنظر قرار بدید چرا که امکان داره که شما یه گوشی با این شکل ظاهری داشته باشید ولی خب از نظر نرم افزاری و سخت افزاری کارایی که باید رو براتون نداشته باشه، این واضحه که گوشی هایی با این ظاهر از جذابیت بالایی برخوردار هستن ولی خب همیشه امکانات خوب رو باهم بخواهید چرا که در صورت کوتاه اومدن از استانداردهاتون فقط برای زیبایی ضرر میکنید، حالا در ادامه چند تا از بهترین گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند رو بهتون معرفی میکنیم.

گلکسی S23 اولترا از بهترین گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند

یکی از اولین ها و بهترین ها در این لیست گلکسی S23 اولترا هست چرا که این گوشی دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی هست و علاوه بر اون از متریال با کیفیت و خوبی ساخته شده. این محصول همچنین از قلم s هم پشتیبانی میکنه که این اپشن امکانات زیادی رو برای بازی و کار مثل طراحی براتون فراهم میکنه. نمایشگر این محصول خارق العاده از کمپانی کره ای Dynamic AMOLED 2X که اندازه ی تقریبا بزرگی هم داره یعنی 6.8 اینچ هست و توان نوسازی تصویر در ثانیه ی اون 120 هرتز هست.

قلب تپنده یعنی پردازشگر این محصول تراشه ی اسنپدراگون 888 نسل 2 و پردازشگر گرافیکیش هم Adreno 740 هستش. دوربین اصلی این گوشی 200 مگاپیکسل هست و امکان ثبت عکس های بینظیری رو براتون فراهم میکنه و سلفی اون هم 12 مگاپیکسله. باتری این گوشی 5000 میلی آمپری هست و دارای طول عمر بالایی هست و قابلیت فست شارژ هم داره. این گوشی رو میشه یکی از نمونه های بارز داشتن همزمان زیبایی و کیفیت یکجا اون هم در بازار امروزی دونست.

گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G از بهترین گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند

گزینه ی بعدی که در این لیست به اون سر زدیم ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G هستاز کمپانی چینی که این روزا تبدیل شده به رقیب سرسخت سامسونگ. این مدل رو میشه در حال حاضر از بهترین های شیائومی در بازار دونست که تونسته نسبت به نسل قبلی خودش یعنی ردمی نوت 10 پرو کارایی و زیبایی بیشتری ارائه کنه. از ویژگی های خاص این گوشی طراحی دو شیشه ای اون هست که یه بدنه ی فوق العاده شیک براش ساخته. نمایشگر سوپر امولد این گوشی در اندازه ی 6.67 اینچی هست و توان نوسازی تصویر اون 120 هرتزه.

پردازشگر مرکزی و اصلی اون تراشه ی دایمنسیتی 920 مدیاتک و پردازشگر گرافیکیش هم Mali-G68 MC4 هستش . دوربین های این محصول از دیگر آپشن های ویژه ی اون محسوب میشن که میتونن حس یه عکاسی خوب رو برای شما ایجاد کنن با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی. باتری این گوشی 4500 میلی آمپری و دارای طول عمر بالاست ولی کارایی اون رو وقتی میبینید که قادر هست گوشی شما رو در عرض تنها 15 دقیقه از صفر درصد به صد درصد شارژ برسونه همچنین از بلندگوهای استریوی اون هم غافل نشید.

گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند

موتورولا Edge 30 Fusion از بهترین گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند

مسلما فقط انتظار شیائومی و سامسونگ رو در این لیست داشتید ولی ما یه سری هم به برند موتورولا زدیم و این محصول بینظیرش رو شکار کردیم که یکی از بهترین ها ی بازار در طراحی هست که ظاهر پیچیده ی اون خیلی خاصش کرده. نمایشگر این محصول P-OLED و دارای اندازه ی خوبی هم هست و 6.55 اینچه و توان نوسازی تصویری در ثانیه ی اون 144 هرتزه، البته که این تنها ویژگی های این نمایشگر نیست چرا که میشه به روشنایی و رزولوشن بالای اون که قادر به پشتیبانی از 1 میلیارد رنگ هم هست اشاره کرد.

قلب تپنده ی این محصول که پردازشگرش هست در بخش مرکزی و اصلی تراشه ی اسنپدراگون 888 پلاس و پردازشگر گرافیکی اون Adreno 660 هستش. عملکرد تمامی دوربین های این محصول فوق العاده هست و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل هست و شاید براتون جالب باشه که بدونید دوربین سلفی و اوتراواید این گوشی دارای فوکوس خودکار هستن. برسیم به باتری که 4400 میلی آمپری هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه که با این ویژگی ها میشه گفت محصل عالی و باکیفتی هست و میتونید بهش اطمینان کنید.

گوشی هایی که صفحه نمایش خمیده دارند




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=90797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.