افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون داره / باتریش 6000 ظرفیت داره یعنی 2 روز بدون شارژ کار میکنه

  • کد خبر : 263966
بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون داره / باتریش 6000 ظرفیت داره یعنی 2 روز بدون شارژ کار میکنه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: چقدر از گوشی خود استفاده می کنید و در طول روز چقدر برای آن وقت می گذارید؟ این بدان معناست که شما از آن دسته افرادی هستید که از تلفن خود فقط برای تماس، پیامک و بررسی پیام ها استفاده می کنید یا در هر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: چقدر از گوشی خود استفاده می کنید و در طول روز چقدر برای آن وقت می گذارید؟ این بدان معناست که شما از آن دسته افرادی هستید که از تلفن خود فقط برای تماس، پیامک و بررسی پیام ها استفاده می کنید یا در هر زمانی عاشق عکاسی هستید. در هر زمان و هر زمان و به نظر می رسد گوشی برای شما مثل یک همراه است که باید لحظه به لحظه لحظه های خود را ضبط و ضبط کنید8 یا گیمر هستید و دنبال گوشی برای بازی می گردید، در ضمن باید بروید. برای یافتن بهترین گوشی گیمینگ که پردازنده خوبی دارد باید بتوانید بازی های متفاوت و سنگینی را اجرا کنید، بنابراین یافتن چنین محصولی در این بازار متنوع اصلا کار سختی نیست.

اما شما باید یک شکارچی ماهری باشید که برای به دست آوردن بهترین نتیجه برای شکار به بیرون بروید و در این بین فرقی نمی کند که سلاح شکار شما تفنگ باشد یا تیرکمان، زیرا مهارت شما بالاست، صرف نظر از بودجه شما. است، او بهترین است. فرقی نمی کند گوشی 6 میلیون باشد یا 60 میلیون چون شما قدرت تحلیل بالایی دارید و می توانید تشخیص دهید که کدام گوشی با استانداردهای شما سازگار است و ممکن است برای شما مناسب باشد. برای سهولت و بهتر خرید شما می خواهیم در این مقاله تعدادی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 8 میلیون را به شما معرفی کنیم تا بتوانید مشخصات آنها را بدانید و بهتر تصمیم بگیرید پس با ما همراه باشید.

ردمی نوت 12 اس یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 8 میلیون است

بریم سراغ اولین محصول از بهترین تا 12 میلیون شیائومی یعنی Redmi Note 12S که از زمان عرضه فالوورهای زیادی پیدا کرده است. این شرکت چینی برای این محصول از صفحه نمایش 6.43 اینچی استفاده کرده است که از نوع AMOLED می باشد و نرخ رفرش تصویر 90 هرتز بر ثانیه است که نشان می دهد با کمترین میزان امکان مشاهده محتوای متنوع در این صفحه نمایش را خواهید داشت. مقدار تاخیر

در مورد پردازنده نیز تراشه Helio G96 تعبیه شده است که قدرت پردازش خوبی در بین رقبا دارد. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است که کیفیت خوبی را نشان می دهد. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و با یک بار شارژ کامل تا دو روز دوام می آورد.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

POCO C40 یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 8 میلیون است

بیایید در این مقاله به سراغ دومین محصول لیست برویم که POCO C40 است که 204 گرم وزن دارد و نسبتا سبک و خوش دست است. این شرکت چینی از یک پنل بزرگ 6.71 اینچی برای صفحه نمایش خود استفاده کرده است که مخصوصا برای تماشای محتوایی مانند فیلم جذاب است و کیفیت و وضوح تصویر آن نسبت به قیمت آن مناسب است.

این شرکت برای پردازنده خود از تراشه JLQ JR510 استفاده کرده که قدرت و عملکرد خوبی برای کارهای روزانه دارد. دوربین اصلی این محصول دارای سنسور 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است که می تواند عکس ها و فیلم های خوبی در زیر نور گرفته و لحظات شما را به زیبایی ثبت کند. اما نقطه عطف این محصول باتری این است که با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت عرضه می شود و می تواند عمر باتری و دوام قابل قبولی را از خود نشان دهد.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون

Redmi 12 نسخه 8/256 گیگابایت از بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون

برویم سراغ آخرین محصولی که در این مقاله می خواهیم به شما معرفی کنیم، یعنی Redmi 12 که تا سقف 12 میلیون در بین بهترین های بازار نامی برای خود دست و پا کرده و طرفداران و تقاضاهای زیادی دارد. این گوشی 200 گرم وزن دارد و طراحی امروزی و مدرنی دارد که یکی از دلایل محبوبیت آن است. قاب پشتی این گوشی شیشه ای است و جذابیت خاصی دارد و حس یک گوشی پرچمدار را به شما القا می کند. این صفحه نمایش یک پنل بزرگ 6.79 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است و نرخ رفرش تصویر 90 هرتز بر ثانیه است. این گوشی در برابر پاشش آب و گرد و غبار نیز مقاوم است.

پردازنده این محصول یک تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو G88 است که برای کارهای روزمره ایده آل است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

بهترین گوشی شیائومی تا 8 میلیون



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.