افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین / دارای گزینه ای است که شما را مانند چین لاغر و بلند می کند

  • کد خبر : 291427
بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین / دارای گزینه ای است که شما را مانند چین لاغر و بلند می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند بیشتر وقت خود را با گوشی خود بگذرانند و دنیا طوری شده است که افراد با گوشی خود نسبت به اطرافیان خود صمیمی ترند و به نوعی با هم دوست هستند و این مشکل اهمیت بیشتری پیدا می کند. . کمی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند بیشتر وقت خود را با گوشی خود بگذرانند و دنیا طوری شده است که افراد با گوشی خود نسبت به اطرافیان خود صمیمی ترند و به نوعی با هم دوست هستند و این مشکل اهمیت بیشتری پیدا می کند. . کمی ترسناک است زیرا اگر فکرش را بکنید، مردم کم کم فراموش می کنند که چگونه وقت گذرانی کرده اند و هیچ کس دوستی در دنیای واقعی پیدا نمی کند و ترجیح می دهند حتی دوستانشان مجازی باشند، که می تواند برای کودکان بدتر باشد. مردم. برای نوجوانان، به همین دلیل است که باید بیشتر بر استفاده از تلفن آنها نظارت کنید، به عنوان مثال، با یادگیری نحوه مسدود کردن برنامه های کاربردی در تلفن و به حداقل رساندن استفاده از تعدادی برنامه برای آنها.

حالا این را کنار بگذاریم، یک موضوع دیگر در مورد گوشی ها وجود دارد، خوب گفتیم که این دستگاه دوست خیلی ها شده است، اما اگر شروع به بازی کند و سریع خراب شود، ممکن است دوستی شما با آن تمام شود. به دردسر افتادن. و در نهایت این دوستی به کوبیدن او به دیوار ختم می شود، زیرا برای جلوگیری از این اتفاق باید با بودجه ای که دارید، یعنی اگر 5 میلیون دارید، بهترین گوشی را تهیه کنید. ، باید بهترین گوشی تا سقف 5 میلیون بازار را بخرید. حالا به دنبال خود باشید تا ببینید آیا Reid انتظاراتی را که از یک گوشی با این قیمت دارید برآورده می کند و احساس بدی در شما ایجاد نمی کند. حال در این مقاله با توجه به انتظارات شما از گوشی ای که افراد زیادی به دنبال یک دوربین عالی برای آن هستند، می خواهیم تعدادی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

شیائومی 13 اولترا

به سراغ اولین محصولی می رویم که می خواهیم در بین بهترین های برند چینی شیائومی به شما معرفی کنیم که شیائومی 13 اولترا است که ظاهری زیبا و ارگونومی خوبی دارد، زیرا بدنه شیشه ای جلو، چرم مصنوعی در پشت و ساختار آلومینیومی آن آن را به محصولی جذاب تبدیل کرده است. صفحه نمایش این محصول پنل 6.73 اینچی LTPO AMOLED است و وضوح بسیار خوبی را ارائه می دهد. نرخ رفرش تصویر در هر ثانیه در این گوشی برابر با 120 هرتز است که به این معنی است که هیچ تاخیری در نمایش مطالب مختلف در این صفحه مشاهده نخواهید کرد. علاوه بر این، حداکثر روشنایی این محصول 2600 نیت است که کار در زیر نور خورشید را برای شما آسان‌تر می‌کند.

پردازنده این محصول یک تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 است که سرعت پردازش خوبی دارد. اما برویم سراغ ویژگی خاص این گوشی که نامش را در این لیست به چشم می خورد و آن دوربین آن است چرا که دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است که می توان گفت بودن کیفیت عالی را ارائه می دهد. باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

شیائومی 13 تی پرو

خب نوبت به یکی دیگر از محصولات شیائومی که جزو پرچم داران است می رسد، شیائومی 13 تی پرو که 200 گرم وزن دارد و بسیار راحت و زیبا است و دستتان از کار طولانی مدت با آن خسته نمی شود. سازنده برای این محصول از صفحه نمایش 6.67 اینچی استفاده کرده که از نوع آمولد است که وضوح و کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهد. قدرت رفرش تصویر در این محصول شگفت انگیز است و معادل 144 هرتز است که عدد بسیار بزرگی است.

پردازنده محصول تراشه مدیاتک Dimensity 9200 است که قدرت پردازش خوبی دارد. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است که در کنار هم می توانند عکس ها و فیلم های بسیار خوبی را ثبت کنند. باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت دارد و عمر باتری خوبی را نشان می دهد.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

شیائومی 12 پرو

نوبت به آخرین گوشی لیست در این مقاله، یعنی شیائومی 12 پرو می رسد که دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی LTPO AMOLED است. نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز در ثانیه است. این نشان می دهد که شما می توانید هر محتوایی از جمله بازی و فیلم را در این صفحه نمایش بدون هیچ تاخیری تماشا کنید.

دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است که در کنار هم می توانند لحظات شما را به زیباترین شکل ممکن ثبت کنند. پردازنده این محصول تراشه Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1 است. اما باتری دارای ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعت است که می تواند بیشتر باشد.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.