افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

بهترین گوشی تا 10 میلیون / بهترین های بازار را در دستان شما قرار می دهیم.

  • کد خبر : 175413
بهترین گوشی تا 10 میلیون / بهترین های بازار را در دستان شما قرار می دهیم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه گوشی ها نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند و از جهاتی جزئی جدانشدنی از زندگی ما شده اند و همه ما به نوعی به آن وابسته هستیم اما در این میان برای بسیاری از افراد این وابستگی بیشتر است مثلا کسانی که کار […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه گوشی ها نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند و از جهاتی جزئی جدانشدنی از زندگی ما شده اند و همه ما به نوعی به آن وابسته هستیم اما در این میان برای بسیاری از افراد این وابستگی بیشتر است مثلا کسانی که کار خود را با تلفن انجام می دهند، پس اگر مردم تلفن خوبی نداشته باشند، احتمالاً بسیار عصبی می شوند، زیرا در نهایت این دستگاه الکترونیکی ابزار کار آنها است، خوب، در مورد تلفن، بسیاری از مردم معتقدند که هر چه پول بیشتری بپردازید، بیشتر به دست می آورید. انتخاب پرچمداران کافی نیست، بلکه می توانید بهترین گوشی های میان رده را انتخاب کنید که متناسب با بودجه ما باشد و انتخاب قابل قبولی داشته باشید.

تقریباً می توان گفت که گوشی های میان رده از ده میلیون تومان شروع می شوند و با افزایش قیمت کم کم به پرچمداران می رسند، پس این را هم بگوییم که نمی توان فقط قیمت را ملاک قرار داد زیرا برخی از گوشی ها هستند که با وجود بالا بودن قیمت، عدم کسب رضایت کاربر که نشان می دهد قیمت بالا تضمین کننده کیفیت نیست و در مورد گوشی باید از تجربیات و نظرات افرادی که از آن استفاده می کنند استفاده کرد. میلیونی که در مطالب قبلی به شما ارائه کردیم اما در این مطلب می خواهیم به سراغ گوشی های میان رده ای برویم که با قیمت مناسب یعنی بهترین گوشی های تا 10 میلیون عرضه می شوند پس با ما همراه باشید.

Redmi Note 12 Pro 4G نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی های تا 10 میلیون

این گوشی زیبا با طراحی مدرن ساخته شده و کاملاً تخت بوده و در قاب پشتی هیچ انحنای ندارد. صفحه نمایش این محصول دارای سایز 6.67 اینچ و از نوع AMOLED و دارای رزولوشن فول اچ دی است که تصاویر روی آن از دینامیک خوبی برخوردار است. پنل نمایشگر این گوشی حدود 86 درصد از فضای جلوی آن را اشغال می کند و نرخ رفرش تصویر 120 هرتز بر ثانیه است. در مورد پردازنده، شیائومی برای این گوشی از تراشه اسنپدراگون 732 استفاده کرده است که قدرت خوبی برای انجام کارهای روزمره دارد اما نمی توان روی این تراشه به عنوان یک گوشی بازی حساب کرد.

شیائومی در قسمت دوربین این گوشی از سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کرده است که می توان گفت کیفیت خوبی دارد و می تواند لحظات شما را به زیبایی ثبت کند. علاوه بر این دوربین سلفی این محصول دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است. این گوشی نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

بهترین گوشی تا 10 میلیون.

گلکسی A34 نسخه 8/128 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 10 میلیون

یکی از جذاب ترین گوشی های بازار در رنج ده میلیونی و ارزش خرید گلکسی A34 است که این روزها توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و جالب است بدانید که این گوشی در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است. پاشیدن آب صفحه نمایش این محصول 6.6 اینچ و از نوع سوپر AMOLED و رزولوشن فول اچ دی است و نرخ رفرش تصویر 120 هرتز بر ثانیه است و حدود 85 درصد فضای جلوی آن را اشغال می کند. در قسمت پردازنده این گوشی از تراشه شش نانومتری مدیاتک Dimension 1080 استفاده شده که با توجه به قیمت کلی گوشی قدرت خوبی ارائه می دهد و می توانید بازی هایی با گرافیک متوسط ​​اجرا کنید.

در بخش دوربین، سامسونگ از سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده کرده است و دوربین سلفی این گوشی نیز قابلیت ضبط ویدئوهای 4K را دارد. برق مورد نیاز این محصول توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و دارای شارژ سریع می باشد.

بهترین گوشی تا 10 میلیون.

آنر 90 لایت نسخه 8/256 گیگابایتی یکی از بهترین گوشی های تا 10 میلیون است.

این محصول آنر در این روزهای بازار توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و طراحی زیبا و جذاب آن یکی از دلایل این مشکل است، به عنوان مثال در این گوشی صفحه نمایش توانسته حدود نود درصد را به خود اختصاص دهد. . فضا برای خودش، که عدد بزرگی است، زیرا این اتفاق فقط در گوشی های پرچمدار رخ می دهد، و واقعا پیشرفت بزرگی برای یک گوشی میان رده است، و به همین دلیل، حاشیه های بسیار کمی در اطراف پنل وجود دارد، که باعث می شود بیشتر به نظر برسد. گران.

سایز صفحه نمایش این گوشی 6.6 اینچ و دارای رزولوشن فول اچ دی و قابلیت آپدیت تصویر در هر ثانیه 90 هرتز است و دینامیک تصاویر خوب است. در سمت پردازنده، این محصول از تراشه هفت نانومتری Dimension 6020 شرکت Mediatek بهره می برد. شرکت چینی این محصول از سنسور 100 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده می کند و ظرفیت باتری این محصول 4500 میلی آمپر ساعت است.

بهترین گوشی تا 10 میلیون.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.