افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

بهترین گل های بهاری را برای تراس/بالکن آنقدر زیبا بسازید که همه انگشت خود را به سمت آنها نشانه بروند

  • کد خبر : 188640
بهترین گل های بهاری را برای تراس/بالکن آنقدر زیبا بسازید که همه انگشت خود را به سمت آنها نشانه بروند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها همه به نوعی به نگهداری از گل و گیاه علاقه دارند و دوست دارند حداقل یکی دوتا از این زیبایی ها در خونشان باشد و فضای خونشان را با آنها زیبا و دلنشین کنند، اما گاهی این یک سری بهانه است. عده ای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها همه به نوعی به نگهداری از گل و گیاه علاقه دارند و دوست دارند حداقل یکی دوتا از این زیبایی ها در خونشان باشد و فضای خونشان را با آنها زیبا و دلنشین کنند، اما گاهی این یک سری بهانه است. عده ای هستند که به آنها فکر می کنند و این موضوع را نادیده می گیرند، مثلاً عده ای هستند که خونشان نور را به خوبی جذب نمی کند و به همین دلیل فکر می کنند می توان گل و گیاه مناسب شرایط خود را در خانه نگه داشت. خون آنها را نمی توان پیدا کرد، در حالی که گل های زیادی وجود ندارد که به نور کم نیاز داشته باشند و این افراد می توانند از آنها مراقبت کنند که بسیار زیبا نیز هستند.

بنابراین می توانید به طبیعت اعتماد کنید و ناامید نشوید زیرا شگفتی های زیادی در آستین خود دارد که می تواند هر کسی را شگفت زده کند و جالب است که حتی می تواند نقطه به نقطه خانه شما را تطبیق دهد و باید گل خاصی را در نظر بگیرید. برای هر گوشه ای از خانه، به عنوان مثال، گیاهان داخلی مخصوص در کمد که می توانید آنها را ذخیره کرده و در آشپزخانه پرورش دهید. حالا از این بگذریم، آیا فکر می کردید بهار نزدیک است و برای زیباتر شدن هر چه بیشتر این فضا در این فصل باید به فکر گل و گیاه برای بالکن باشید، به همین دلیل در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین گل ها صحبت کنیم. ما داریم؟ در فصل بهار از تراس به شما خواهیم گفت، پس با ما همراه باشید.

شاه پانساد یکی از بهترین گل های بهاری برای تراس است.

شاه پسند یکی از گیاهان گلدار است که بومی آفریقا و مناطق گرمسیری آفریقاست. یکی از صفات و خصوصیات این گیاه مقاومت بسیار بالای آن در برابر خشکی و گرما است و به همین دلیل به آبیاری کمی نیاز دارد و باید در قسمتی از خانه قرار گیرد که حداقل پنج تا شش ساعت در طول روز نور خورشید را دریافت کند. باید زیر نور مستقیم باشد و با این حساب، چه جایی بهتر از بالکن، البته هیچ جا، پس این گل زیبا و جذاب می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای فصل بهار باشد. شاه پسند گرما را خیلی خوب تحمل می کند و مشکلی با گرم شدن هوا ندارد، مخصوصا در فصل بهار که هوا گرم می شود.

رشد این گیاه در صورت رعایت شرایط مورد نیاز بسیار خوب است. برای لذت کامل از زیبایی این گیاه می توانید آن را در گلدان های آویزان قرار دهید و روی تراس قرار دهید تا هرکس تراس شما را از بیرون ببیند فکر کند تکه ای از بهشت ​​در خون شماست.

بهترین گل های بهاری برای تراس

حنا یکی از بهترین گل های بهاری برای تراس است

گل حنا را می توان از بومیان کنیا تا موزامبیک، که در شرق آفریقا است، یافت، شاید برایتان جالب باشد که بدانید حدود چهارصد گونه وجود دارد و زمانی که در مناطق مرطوب قرار می گیرد، رشد آن به حداکثر می رسد. در مورد ارتفاع رشد آن گفته می شود که این گیاه زیبا که از ویژگی های آن بی حوصلگی است به پانزده تا شصت سانتی متر می رسد. این گیاه جذاب دارای رنگ های گل زیادی مانند قرمز، سفید، صورتی و … می باشد. نکته ای که در نگهداری از این گیاه باید به آن توجه کنید این است که حنا هر روز نیاز به آبیاری دارد و بهترین فصل رشد آن بهار و تابستان است، بنابراین می توان آن را یکی از بهترین گل های بهاری برای بالکن دانست.

بهترین گل های بهاری برای تراس

بگونیا یکی از بهترین گل های بهاری برای تراس است

بگونیا یکی از محبوب ترین و مورد توجه ترین گیاهان زینتی است که در بین پرورش دهندگان گل و گیاه از جایگاه بالایی برخوردار است، می توان گفت که به نور زیادی نیاز دارد، اما بهتر است این نور غیر مستقیم باشد، بنابراین اگر شما بالکن روشن است اما کم نور است، می توانید بدون آن کار کنید اگر در نگهداری از این گیاه شک دارید. این را هم ذکر کنیم که می توانید این گل را در گلدان های آویز تراس قرار دهید و از زیبایی خاص و منحصر به فرد آن بهره مند شوید. حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا باید در بهار به سراغ آن بروید و باید بگوییم که این به این دلیل است که بگونیا برای مناطق گرمسیری مناسب است و به همین دلیل فصل بهار بهترین زمان برای آن است.

بهترین گل های بهاری برای تراس



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.