افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با منافذ باز / برای کسانی که پوست مرغ روی صورت خود دارند

  • کد خبر : 350062
بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با منافذ باز / برای کسانی که پوست مرغ روی صورت خود دارند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه آرایش برای بسیاری از خانم ها به یک روتین تبدیل شده است، اما نکته اینجاست که هدف از آرایش کاملاً تغییر کرده است. به عنوان مثال، در گذشته بسیاری از مردم معتقد بودند که آرایش خوب می تواند چهره شما را به کلی تغییر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه آرایش برای بسیاری از خانم ها به یک روتین تبدیل شده است، اما نکته اینجاست که هدف از آرایش کاملاً تغییر کرده است. به عنوان مثال، در گذشته بسیاری از مردم معتقد بودند که آرایش خوب می تواند چهره شما را به کلی تغییر دهد. از شما فردی متفاوت بسازد، اگرچه امروزه این موضوع تغییر کرده و هدف از آرایش همه گیر شده است و زیبایی را برجسته می کند و عیوب و عیوب صورت را کاهش می دهد، به عنوان مثال امروزه افراد زیادی هستند که خواهان گونه های برجسته هستند به خاطر داشته باشید که این مشکل یا با تزریق ژل و یا با اجرای ترفندهای آرایشی امکان پذیر است، مثلاً می توانید با برجسته کردن گونه ها به این هدف برسید.

پس این روزها دیگر دوران سوزش و آرایش نیست و می توانید هر عیب و ایرادی روی صورت خود را اصلاح کنید و برای این کار راه های زیادی پیش رو دارید البته با استفاده از ترفندهای آرایشی. از همه آنها بهتر است، حتی در عین حال هزینه کمتری دارد، مثلاً می توانید بدون جراحی این قسمت از صورت خود را کوچکتر از آنچه هست نشان دهید که واقعاً فوق العاده است. اما برای داشتن آرایش خوب باید لوازم آرایشی خوب و باکیفیت هم داشته باشید، مثلا اگر روی صورتتان جوش دارید، باید بهترین کرم پودر را برای پوست های چرب با منافذ باز انتخاب کنید تا آنها را بپوشاند. تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنم پس با ما همراه باشید.

کرم پودر هدی بیوتی FAUXFILTER

کرم پودر هدی بیوتی را می توان یکی از آن کرم هایی دانست که برای انواع پوست مناسب است، اما چون این کرم روی صورت مات ایجاد می کند، محبوبیت بیشتری در بین انواع پوست های مختلط و چرب دارد. یکی از ویژگی های متمایز آن تنوع رنگی زیاد آن است، بنابراین می توانید کرمی مناسب برای هر رنگ پوستی پیدا کنید. ساختار مبتنی بر آب و بافت سبک این محصول باعث پوسته پوسته نشدن آن حتی پس از چندین ساعت و همچنین عدم بازگشت آن به ماسک و لباس و همچنین ثبات رنگ آن شده است. به همین دلایل است که کرم پودر فیلتر فکس هدا را می توان یکی از بهترین کرم پودرهایی دانست که حتی افراد مشهور نیز از آن استفاده می کنند.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با منافذ باز

کرم پودر Dior Forever SPF20

محصولات فرانسوی را همیشه می توان یکی از بهترین محصولات به حساب آورد و در این میان یکی از بهترین آنها کرم پودر فوراور از برند دیور است که به دلیل داشتن ترکیبات درمانی 86 درصدی و خاصیت مات کنندگی و ضد آکنه می تواند یک انتخاب مناسب برای پوست باید چرب باشد و تا 24 ساعت ماندگاری داشته باشد. بافت سبک این کرم باعث می شود پوست شما نفس بکشد و در اثر رطوبت ناشی از تعریق یا آب و هوا حالت خود را از دست ندهد. همچنین دارا بودن فاکتور حفاظتی SPF 20 و PA+++ در فرمولاسیون این محصول باعث شده تا از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کند.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با منافذ باز

کرم پودر مات شیگلام

استفاده بیش از حد از کرم و تکرار آن در چند لایه یکی از دلایل تیره شدن کرم پودر روی صورت است اما این محصول شیگلام به دلیل قابلیت ساخت در لایه های بیشتری برای داشتن رنگدانه بالاتر قابل استفاده است. بدون اینکه حالت خمیری و پوسته پوسته شدن داشته باشد، آن را تهیه خواهید کرد. فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که می تواند چربی پوست را کنترل کرده و از مسدود شدن منافذ پوست و بروز مشکلاتی مانند جوش یا براق شدن بیش از حد پوست جلوگیری کند. به همین دلیل است که این کرم یکی از بهترین محصولات برای استفاده روزانه و مهمانی ها محسوب می شود.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با منافذ باز

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=350062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.