افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بهترین کرم پودر برای استفاده روزانه / بافت سبکی دارند اصلا از آرایش خسته نمی شوید

  • کد خبر : 252340
بهترین کرم پودر برای استفاده روزانه / بافت سبکی دارند اصلا از آرایش خسته نمی شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه آرایش به یکی از مهم ترین بخش های زندگی زنان تبدیل شده است، زیرا دیگر ذهنیت تغییر کامل خود با آرایش وجود ندارد و بسیاری از افراد از آرایش به عنوان راهی برای برجسته کردن زیبایی و عیوب آن استفاده می کنند. مثلاً در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه آرایش به یکی از مهم ترین بخش های زندگی زنان تبدیل شده است، زیرا دیگر ذهنیت تغییر کامل خود با آرایش وجود ندارد و بسیاری از افراد از آرایش به عنوان راهی برای برجسته کردن زیبایی و عیوب آن استفاده می کنند. مثلاً در فرهنگ ما، صورت پر و گونه های برجسته بسیار زیباست، بنابراین اگر این معیار را ندارید ممکن است ناراحت شوید. خب برخی از افراد برای رسیدن به این هدف به تزریق ژل روی می آورند. اما برخی از افراد نیز آرایش را برای برجسته کردن گونه های خود انتخاب می کنند و از این روش و ترفندها برای هماهنگ کردن خود با استانداردهای زیبایی استفاده می کنند.

البته در این بین، تنها هدف شما نباید زیبایی باشد، زیرا می توانید از آرایش نیز به عنوان درمان استفاده کنید، به عنوان مثال بهترین ضد آفتاب ها نه تنها می توانند پوست شما را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنند، بلکه بسته به فرمولاسیون نیز می توانند از پوست شما محافظت کنند. مواظب آبرسانی و تغذیه پوست شما هم هستن و در این صورت یکی دو شات به خودتون نشون دادید و چه چیزی بهتر از این! حال برای داشتن بهترین ها در این مطلب چند کرم پودر برای استفاده روزانه به شما معرفی می کنیم که بافت سبکی دارند و در صورت استفاده مداوم منافذ پوست شما بسته نمی شود و جوش نمی زنید. پس بیایید بیشتر با آنها آشنا شویم.

کرم پودر استی لودر پوست را نرم و شفاف می کند

کرم پودر استی لودر یکی از بهترین کرم پودرها در بین رقبای خود است. یکی از معروف ترین کرم پودرهای سبک است که به دلیل ویژگی های فوق العاده و فرمولاسیون خاص خود، دل بسیاری از خانم ها را به دست آورده است. اولین انتخاب شما در بین محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از ویژگی های فوق العاده این کرم، بافت سبک و ماندگار آن است، به طوری که آن را صبح ها استفاده می کنید و تا شب ماندگاری دارد و به دلیل بافت سبکی که دارد از آرایش خسته نمی شوید. صورتت. شاید برای شما جالب باشد که بسیاری از افراد از این کرم حتی برای آرایش حرفه ای استفاده می کنند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طیف رنگی وسیعی دارد.
  • مقاوم در برابر عرق
  • مناسب برای انواع پوست
  • بدون عطر مصنوعی و…

کرم پودر برای استفاده روزانه

پوست مخملی را با کرم پودر MAC STUDIO FIX FLUID نشان دهید

بریم سر زمان یکی دیگر از کرم پودرهای پرطرفدار در بین خانم ها در سراسر دنیا کرم پودر MAC است که به دلیل بافت سبک و پوشش زیبایی که روی صورت ایجاد می کند بسیار محبوب است و برای استفاده روزانه توصیه می شود. این محصول با توجه به رنگدانه های متنوعی که دارد می تواند پوست صورت شما را به بهترین شکل ممکن بپوشاند و آرایشی جذاب و سبک روی صورت شما ایجاد کند و آن را به کرمی عالی برای آرایش در محل کار یا دانشگاه تبدیل کند. شما اصلا احساس نمی کنید که کرم زده اید، اما با چشمان خود اثرات آن را خواهید دید زیرا کک و مک، جوش و چین و چروک را از صدای شما پاک می کند. از دیگر ویژگی های این محصول که با اطلاع از آن ها تشویق به خرید می شوید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طیف رنگی وسیعی دارد.
  • ضد جوش و آکنه
  • مناسب برای انواع پوست
  • فاقد مواد روغنی و فرمالدئید و…

کرم پودر برای استفاده روزانه

مدل Natural Radiant از نارس شادابی پوست جوان را به شما می بخشد

چرا که امروزه خانم ها مدتی است چه برای کار و چه برای دانشجویی از خانه دور هستند و حالا به دنبال کرم پودری هستند که پوشش دهی بسیار بالایی داشته باشد تا از آن برای پوشاندن پوست خود استفاده کنند تا چهره شما بی عیب به نظر برسد. و برای مدت طولانی نرم و لطیف، یکی از بهترین کرم پودرها برای این منظور، کرم مدل Natural Radiant است که می تواند برای مدت طولانی روی صورت شما بماند و پوست شما را مرطوب و زیبا جلوه دهد. از دیگر ویژگی های این کرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون عطر و چربی
  • خاصیت ضد لک و ضد جوش دارد.
  • بافتی سبک و مایع دارد و…

کرم پودر برای استفاده روزانه

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.