افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بهترین کرم پودر ارزان / قورت دادن با کیفیت در یک لیوان آب راهی است! زیبایی با پوست صاف

  • کد خبر : 230932
بهترین کرم پودر ارزان / قورت دادن با کیفیت در یک لیوان آب راهی است!  زیبایی با پوست صاف

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک کرم پودر مهم ترین قسمت هر آرایشی به حساب می آید. زیرا در هر شرایطی که بخواهید آرایش کنید، چه طبیعی و چه کژوال، رسمی یا حرفه ای باید پوستی یکدست داشته باشید که بسته به سلیقه و میل شما می تواند کم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک کرم پودر مهم ترین قسمت هر آرایشی به حساب می آید. زیرا در هر شرایطی که بخواهید آرایش کنید، چه طبیعی و چه کژوال، رسمی یا حرفه ای باید پوستی یکدست داشته باشید که بسته به سلیقه و میل شما می تواند کم و بیش پوشانده شود. به همین دلیل است که بسیاری از برندها کرم های فونداسیون تولید می کنند، اما مشکل اینجاست که قیمت برخی از آنها بسیار گزاف و بسیار گران است و بسیاری از خانم ها فکر می کنند که چون برند X یا igreg گران است، کیفیت فوق العاده بالایی ارائه می دهند. در حالی که این نوع تفکر اشتباه است و این مشکل 100% درست نیست.

در واقع برندهای زیادی در ایران وجود دارند که با قیمت های مناسب به فروش می رسند اما کیفیت های ایده آلی دارند و محصولات باکیفیتی تولید می کنند. همانطور که می دانید انتخاب کرم پودر باید بر اساس رنگ پوست و همچنین قضاوت شما در انتخاب کرم پودر باشد. در این قسمت با بهترین کرم پودرهای ارزان قیمت و با کیفیت آشنا می شویم که رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده و دل آنها را به دست می آورد. پس به این کار بروید و یک گزینه ایده آل و کم هزینه داشته باشید.

کرم پودر ارگانیک لوسرو تمامی ویژگی ها را دارد

کرم پودر ارگانیک لوسرو یکی از کرم پودرهای ارزان قیمتی است که توانسته نظر بسیاری از خانم ها را به دلیل کیفیت و پوشش دهی بالا به خود جلب کند. این محصول می تواند تمام چین و چروک ها و مشکلات پوستی ما را بپوشاند و پوشش خوبی به شما بدهد. ماندگاری 24 ساعته و کیفیت بی نظیری دارد. علاوه بر این، این کرم حاوی مواد معدنی، اسیدهای آمینه، ویتامین های A و E، روغن بادام و انواع روغن های گیاهی غنی شده است که می تواند برای انواع پوست مناسب باشد. علاوه بر این کرم پودر ارگانیک لوسرو مرطوب کننده بوده و از سلامت پوست شما مراقبت می کند.

کرم پودر ارزان

کرم پودر BYS shimmer صورت را یکدست می کند

کرم پودر BYS می تواند به خوبی عیوب صورت را برطرف کند و پوستی یکدست برای شما ایجاد کند. این محصول ساخت کشور استرالیا بوده و به دلیل کیفیت بالا یکی از بهترین کرم پودرهای ارزان قیمت به حساب می آید. علاوه بر این، فرمولاسیون این کرم پودر با پوست سازگار شده و جلوه ای درخشان به صورت شما می دهد.

کرم پودر ارزان

پودر ضد آکنه کانویس ایرانی است اما رقیب خارجی است

کرم پودر ضد آکنه کنویس می تواند تمام آکنه ها و لک های صورت شما را از بین ببرد و همچنین با داشتن فاکتورهای محافظتی در برابر آفتاب مراقبت خوبی را ارائه می دهد. این محصول چرب نیست و به دلیل فرمولاسیون آن برای پوست های مستعد آکنه یا چرب به شدت توصیه می شود. در واقع با کمک این کرم پودر می توانید پوستی زیبا و بدون عیب داشته باشید که ایرانی است اما با برندهای خارجی رقابت می کند.

کرم پودر ارزان

کرم پودر Pumpi-shun دو منظوره و مقرون به صرفه

فونداسیون و ضدآفتاب از محصولات فوق العاده مهم و استفاده شده ای هستند که هر کدام کار خاص خود را انجام می دهند. کرم پودر پوست را نرم و یکدست می کند و ضد آفتاب از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند. به همین دلیل برند شون آمده و هر دو مورد را در یک بسته قرار داده است. محصولی به نام کرم پودر «دیلی دیفنس» به بازار عرضه شده است که هر دو ویژگی را با هم ترکیب می کند. این کرم پودر به دلیل استفاده دوگانه و بافت مات و طبیعی از کیفیت خوبی برخوردار بوده و مقرون به صرفه است. در واقع 100% ضد آب است.

کرم پودر ارزان

کرم پودر دنی وان اگر می خواهید پوشش بسیار بالایی داشته باشید

این برند تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی است که در واقع زیرمجموعه سبز گلسار می باشد. محصولات دنی وان قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوبی دارند.

اگر به دنبال پوشش دهی بالا هستید این کرم پودر را به شما پیشنهاد می کنیم که بتواند پوست شما را نرم و یکدست کند. این کرم پودر با داشتن SPF15 از آسیب های ناشی از اشعه خورشید و همچنین پیری زودرس پوست شما جلوگیری می کند، بنابراین استفاده روزانه از آن توصیه می شود. کرم پودر دنی وان بدون چربی است و به لطف ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان، می تواند با خنثی کردن رادیکال های آزاد از پوست شما و پوست من محافظت کند.

کرم پودر ارزان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.