افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

بهترین کرم پودرها را به شما معرفی می کنیم / آنقدر خوب هستند که به فیلتر اینستاگرام معروف هستند

  • کد خبر : 288795
بهترین کرم پودرها را به شما معرفی می کنیم / آنقدر خوب هستند که به فیلتر اینستاگرام معروف هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- جدا از اینکه شما به عنوان یک خانم باید پوست خوبی داشته باشید و از روتین های پوستی خود استفاده کنید، استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت یکی از کارهایی است که هر خانمی باید انجام دهد. اگر به آرایش علاقه دارید و فکر می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- جدا از اینکه شما به عنوان یک خانم باید پوست خوبی داشته باشید و از روتین های پوستی خود استفاده کنید، استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت یکی از کارهایی است که هر خانمی باید انجام دهد. اگر به آرایش علاقه دارید و فکر می کنید تنها چیزی که اهمیت دارد سبک آرایش است تا زیبا به نظر برسید، سخت در اشتباهید. چون روش زدن کرم پودر درجه یک و زدن آن با کرم پودر به اندازه آسمان است. اینکه پوست کیک دارید یا پوست صاف و جذاب، کاملاً به محصولی که استفاده می کنید بستگی دارد. کرم پودر لایه زیرین و پایه هر آرایشی محسوب می شود و در برندهای مختلف تولید می شود. کرم پودرهایی که می توانند به عنوان فیلتر اینستاگرام برای صورت شما عمل کنند در حالی که شما فقط آرایش دارید و بدون فیلتر! می پرسید چه نوع کرم پودری؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بهترین برندهای کرم پودر را بشناسید و از آنها لذت ببرید.

کرم پودر سوپر بالانس کلینیک

اگر از دنبال کنندگان و خریداران محصولات باکیفیت هستید، حتما نام برند کلینیک را شنیده اید. کرم پودر باکیفیت برای افرادی که به دنبال بهترین محصولات این برند هستند ایده آل است. برای مثال یکی از نمونه های جذاب آن کرم پودر سوپربالانس کلینیک است که پوشش دهی متوسطی دارد اما قابلیت ست شدن دارد و برای انواع آرایش قابل انتخاب است. این کرم پودر می تواند جلوه ای طبیعی به پوست های معمولی و چرب بدهد که این همان چیزی است که بسیاری از خانم ها می خواهند. همچنین شایان ذکر است که این محصول فاقد چربی، عطر، پارابن و فتالات است و به همین دلیل در لیست 10 کرم پودر برتر دنیا قرار گرفته است.

بهترین کرم پودرها

کرم پودر Maybelline Super Estee، بهترین کرم پودر برای پوست های چرب

بسیاری از خانم ها پوست مستعد آکنه دارند و از این موضوع اذیت می شوند و نظرات منفی دریافت می کنند زیرا پوستشان این مدل است. اگر شما یکی از این زنان هستید، خوب، اتفاقاً، پیدا کردن کرم پودر برای افرادی که پوست مختلط، چرب و جوش دارند، اغلب دشوار است. زیرا یک زیرسازی خوب منافذ باز پوست را می بندد و باعث ایجاد جوش، آکنه و غیره می شود. کرم پودر معروف برند میبلین که مخصوص افراد دارای پوست های چرب و مختلط می باشد مورد تایید متخصصان پوست بوده و نمی تواند باعث بسته شدن منافذ باز پوست شود که نکته بسیار مهمی است. از طرفی چون این کرم پودر بافت سبکی دارد اما پوشانندگی بسیار بالایی دارد و ماندگاری آن تا 24 ساعت تایید شده است.

بهترین کرم پودرها

کرم پودر هدی بیوتی یکی از بهترین کرم پودرهای مرطوب کننده

داشتن پوستی نرم و بدون لک آرزوی هر خانمی است. محصولات ارائه شده توسط برند Hedi Beauty در زمینه لوازم آرایشی اتفاقا در بین مردم بسیار محبوب است. مثلا رژلب های Hedi Beauty را می شناسید؟ همچنین کرم پودرهای پوشاننده کامل تولید و عرضه شده توسط هدی بیوتی یکی از بهترین کرم پودرهای دنیاست. این محصولات به دلیل سازگاری با انواع پوست و پوشانندگی بسیار بالا مورد استفاده بسیاری از خانم ها و آرایشگران قرار می گیرد. به دلیل روغن ارگانیک به کار رفته در این کرم پودر، خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد که از دیگر ویژگی های کرم پودر هدی بیوتی است.

بهترین کرم پودرها

کرم پودر دابل ور استی لادر بهترین کرم پودر خارجی

استی لودر نیز یکی از برندهای پرطرفدار است که کرم پودر Double Wear یکی از محصولات آن می باشد. این کرم پودر را با توجه به کاربردها و مزایای مختلف می توان یکی از جذاب ترین کرم پودرهای خارج از کشور دانست. خوب یکی از مزیت های منحصر به فرد آن پوشش قابل تنظیمی است که دارد و با استفاده از این قابلیت تبدیل به یک آرایش کامل می شود. طبیعی بود. این محصول همچنین مقاومت خوبی در برابر اشعه های مضر خورشید دارد و برای جلوگیری از آفتاب سوختگی در مواقع گرم مانند فعلی استفاده می شود.

بهترین کرم پودرها



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.