افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بهترین کرم پودرهای نرم و مات را به شما معرفی می کنیم که چهره ای عالی ایجاد می کند / برای شما که نگران همه چیز هستید

  • کد خبر : 173485
بهترین کرم پودرهای نرم و مات را به شما معرفی می کنیم که چهره ای عالی ایجاد می کند / برای شما که نگران همه چیز هستید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- فونداسیون یکی از مهم ترین و اساسی ترین عناصر آرایش هر خانمی است که می تواند در وجود یا نبودن آن، کیفیت خوب یا نداشتن آن، انتخاب صحیح یا عدم انتخاب آن تاثیر مستقیم داشته باشد. شاید در نگاه اول رنگ کرم پودر را خیلی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- فونداسیون یکی از مهم ترین و اساسی ترین عناصر آرایش هر خانمی است که می تواند در وجود یا نبودن آن، کیفیت خوب یا نداشتن آن، انتخاب صحیح یا عدم انتخاب آن تاثیر مستقیم داشته باشد. شاید در نگاه اول رنگ کرم پودر را خیلی جدی نگیرید، اما فقط یک سایه تیره یا روشن تر از پوست خود انتخاب کنید و آن را روی آرایش خود بمالید، سپس خواهید دید که چه اتفاقی برای صورت تان افتاده است. و آرایش و بقیه ظاهر شما. آیا می‌دانستید وقتی فونداسیون کرم مقدار و رنگ مناسبی ندارد، قطعاً می‌تواند تأثیر بسزایی در استایل کلی شما داشته باشد؟

فکر کنید صورت شما روشن تر یا تیره تر از گردن است، چه اتفاقی می افتد؟ با پررنگ بسیار قابل مشاهده خواهد بود که اصلا جالب به نظر نمی رسد. حالا جدا از این، قطعا انتخاب کرم زیرساز بر اساس پوستتان مهم است و اگر پوست چرب داشته باشید و کرم مخصوص پوست خشک تهیه کنید، فاجعه ای نه چندان زیبا پیش می آید!

بسیاری از خانم ها با پوست چرب خود مشکل دارند و فکر می کنند وقتی آرایش می کنند پوستشان خیلی زود براق می شود و این مشکل می تواند تمام چهره زیبایی را که ایجاد می کنند خراب کند. اما راه حل چیست؟

قطعا انتخاب کرم پودر مات و نرم می تواند کمک فوق العاده جذابی برای شما باشد و آنچه را که می خواهید به شما بدهد. البته از طرفی باید از مرغوبیت کرم پودرتان مطمئن شوید وگرنه قطعا نتیجه دلخواه را که در ذهن دارید به شما نخواهد داد!

اما خبر خوب این است که در اینجا قصد داریم با برندهای محبوب و جذاب کرم پودرهای مات و مخملی آشنا شویم و کیف کنیم.

Foundation-mac5-1

1- در کرم پودر لی مات و مخملی

این کرم پودر که یکی از پرطرفدارترین ها به حساب می آید، یک برند ایرانی است که بافتی نرم و مخملی دارد. به همین دلیل پوست صورت را در طول روز مات نگه می دارد و از ریزش پوست جلوگیری می کند. بدانید که استفاده از این کرم پودر برای پوست های چرب و مختلط بسیار خوب و مناسب است.

تحت عنوان

2- کرم پودر کالیستا مات و ماندگار

کالاستا نیز یک برند جذاب و با کیفیت است که می توان آن را یکی از انحصاری ترین محصولات این برند ایرانی دانست. هر خانمی باید با توجه به نوع و رنگ پوست خود کرم پودر مناسب تهیه کند. این بسیار مهم است و انتخاب درست در این زمینه می تواند ظاهری بی عیب و نقص به پوست صورت شما بدهد. همانطور که در ابتدای متن گفتیم این بی عیب و نقص بودن بستگی زیادی به انتخاب رنگ مناسب دارد.

تحت عنوان

3- کرم پودر مات و بدون چربی My Black Diamond

بلک دایموند مای واقعا در سال های اخیر توانسته خود را ثابت کند و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوبش محبوب شود. این کرم پودر گزینه ای مناسب برای پوست های چرب، مختلط و مستعد آکنه می باشد که به راحتی در طول روز پخش می شود و با ماندگاری طولانی به پوست حالتی کاملا طبیعی، مات، یکدست و البته جلوه یکنواخت این محصول به دلیل تنوع رنگ و گستره وسیعی که دارد برای هر رنگ پوستی به راحتی در دسترس است.

تحت عنوان

4- کرم پودر جوهر فیوژن Yves Saint Laurent

اما این بار می خواهیم یک برند خارجی ارائه دهیم. فونداسیون جوهر فیوژن Yves Saint Laurent از برند فرانسوی Yves Saint Laurent است. در واقع این محصول یک کرم پودر بی نظیر است که می تواند 24 ساعت روی پوست بماند و بافت سبک آن باعث می شود در این مدت سنگینی کرم را روی پوست خود احساس نکنید و احساس اطمینان کنید. و تاریخ های غیررسمی.

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.