افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

بهترین کرم ها برای زیر بغل. برخی از افراد پوست حساسی دارند و پس از مدتی خارش پیدا می کند. این مدل ها ضد حساسیت هستند.

  • کد خبر : 212702
بهترین کرم ها برای زیر بغل.  برخی از افراد پوست حساسی دارند و پس از مدتی خارش پیدا می کند.  این مدل ها ضد حساسیت هستند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه زیبایی به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده است که بسیاری از افراد به آن حساس هستند و همه دوست دارند قدمی در جهت آن بردارند، زیرا در نهایت می گویند کسانی که زیباتر هستند می توانند موفق تر باشند، بنابراین اگر وجود داشته باشد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه زیبایی به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده است که بسیاری از افراد به آن حساس هستند و همه دوست دارند قدمی در جهت آن بردارند، زیرا در نهایت می گویند کسانی که زیباتر هستند می توانند موفق تر باشند، بنابراین اگر وجود داشته باشد چنین چیزی است، تعجبی ندارد که بسیاری از دختران از نوجوانی لحظه شماری می کنند تا به سن خاصی برسند تا بتوانند جراحی زیبایی انجام دهند و در وهله اول از شر بینی خود خلاص شوند. آنها یاد می گیرند که به خود ژل تزریق کنند. و چیزهایی از این دست، در این میان، خدا می داند که چه خطراتی مانند نکروز آنها را تهدید می کند و ممکن است زیبایی آنها هدف قرار گیرد.

اما وقتی خیلی ها می گویند قبلاً دکترا گرفته اند و برایشان فایده ای ندارد و از طرفی باید پول خوبی برای یک دکتر خوب خرج کنیم، چه می شود، مطمئناً هیچ اتفاقی نمی افتد و … اما اول اینکه برای همه اینها بهتر است هزینه ای را برای یک روانشناس بپردازید، باید کنار گذاشته شود تا بفهمید چرا خیلی ها دوست دارند از آنها یاد بگیرند، مثلا اگر می خواهند لب هایشان را برجسته کنند، چرا این کار را نمی کنند. اون ها یاد میگیرن. لب های خود را به جای ژل با آرایش برجسته کنید، چرا از این همه ترفند استفاده نمی کنید و نمی خواهید نشان دهید که خرج کردن پول عملی است؟ آیا این هم یک گزینه است؟ اینجوری بگذریم، زیبایی فقط در این چیزها نیست، بلکه زیبایی را در بهداشت هم می توان یافت، یعنی تمیز و آراسته و بوی خوش، یعنی زیبایی که با توجه به با نزدیک شدن به فصل تابستان، برای بوی خوب و جلوگیری از عرق کردن مادر، در این مقاله می خواهیم تعدادی از بهترین مادران زیر بغل را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

مام نیوا یکی از بهترین مامان های زیر بغله

نیوا را می توان یکی از برندهای معتبر و شناخته شده ای دانست که دارای عطرها و دئودورانت های بی نظیری است و شما می توانید عطرهای مردانه و زنانه این برند را با رایحه های متنوع و مطبوع و ملایم برای سلیقه های مختلف پیدا کنید. از مزایای محصولات این برند می توان به تاثیر و ماندگاری بالا و فوق العاده آنها اشاره کرد و از امروز می توان نیوا را بهترین کرم ضد تعریق خارجی دانست. از محبوب ترین ماسک های زنانه این برند می توان به مدل Fresh Energy و از محبوب ترین ماسک های مردانه مدل Silver Protect اشاره کرد. البته اگر به دنبال مامانی هستید که لکه یا ردی روی لباستان باقی نگذاشته باشد، می توانید مدل های Invisible این برند را انتخاب کنید.

بهترین کرم ها برای زیر بغل

مامان شون یکی از بهترین مادران زیر بغل است.

شون یک برند ایرانی شناخته شده است که توانسته در چندین زمینه بدرخشد و یکی از آنها تولید مامان است چرا که این شرکت مامان های باکیفیت تولید می کند. یکی از خوبی های مادران نام تجاری این است که همه آنها بدون الکل و پارابن هستند. تنوع رایحه عطرهای آن باعث شده تا افراد با هر سلیقه ای عطر مورد علاقه خود را در این برند بیابند. پمادهای آن می تواند با تنظیم تعریق و خنک کردن پوست به از بین بردن بوی بد عرق کمک کند. در بین مدل های مختلف، دو مدل غلتکی بسیار محبوب و خاص در بین خانم ها وجود دارد، آن ها مدل های گل بهشتی و پرنسس صورتی هستند که رایحه آن همه را شگفت زده خواهد کرد. همچنین اگر به دنبال بوی مرکبات و چوب هستید می توانید مدل Fresh Bamboo را انتخاب کنید که رایحه بسیار مطبوعی دارد.

بهترین کرم ها برای زیر بغل

مامان داو یکی از بهترین مادران زیر بغل است.

برند Dove دارای طیف گسترده ای از دئودورانت ها و عطرها است، اما در بین همه این انواع، یکی از پرطرفدارترین مدل های عطر، عطر ضد تعریق INVISIBLE DRY است که علاوه بر از بین بردن بوی بد عرق، اثری 48 ساعته دارد. . پوست را مرطوب می کند و آن را نرم می کند. عدم استفاده از الکل در ترکیبات این پماد باعث تحریک پوست شما نمی شود. علاوه بر این، با این عطر زردی یا لک روی لباس خود نخواهید دید، برعکس بوی بسیار خوبی خواهید داشت.

بهترین کرم ها برای زیر بغل

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=212702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.