افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

بهترین کرم های ضد آفتاب را بشناسید؛ فراموش نکنید که یک کرم ضد آفتاب خوب تضمینی برای یک تابستان خوب است

  • کد خبر : 23532
بهترین کرم های ضد آفتاب را بشناسید؛  فراموش نکنید که یک کرم ضد آفتاب خوب تضمینی برای یک تابستان خوب است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز محافظت از پوست نیمی از فرآیند زیبایی است، زیرا اگر پوستی سالم و شفاف داشته باشید، چهره ای زیبا و شاداب خواهید داشت و برعکس، اگر پوست سالمی نداشته باشید، هر چقدر هم که آرایش خود را انجام دهید. صورت. ، در نهایت چهره ای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز محافظت از پوست نیمی از فرآیند زیبایی است، زیرا اگر پوستی سالم و شفاف داشته باشید، چهره ای زیبا و شاداب خواهید داشت و برعکس، اگر پوست سالمی نداشته باشید، هر چقدر هم که آرایش خود را انجام دهید. صورت. ، در نهایت چهره ای خسته خواهید داشت. بنابراین اگر می خواهید از خود در برابر سرطان پوست محافظت کنید و پوستی صاف و شفاف داشته باشید، استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب برای شما ضروری و مهم است. ضد آفتاب ها انواع مختلفی دارند و برای انتخاب مدل مناسب ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید و سپس کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود را انتخاب کنید. البته انتخاب یک ضد آفتاب ساده یا یک ضد آفتاب رنگی علاوه بر سازگاری با نوع پوست شما به سلیقه و نوع استفاده شما نیز بستگی دارد. بعد از گذراندن این موارد نوبت به انتخاب یک ضد آفتاب خوب از برند مناسب و همراه با والدین می رسد، زیرا این محصول فقط یک محصول با کیفیت است که ویژگی های ذکر شده را داشته باشد و بتواند از پوست شما محافظت کند، به عنوان مثال ضد آفتاب آلارو یا ضد آفتاب سینرا دو مورد از این موارد هستند. این کرم ها

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین انواع ضد آفتاب مناسب برای پوست های چرب، پوست های خشک، پوست مختلط و آکنه و جوش آشنا کنیم. در ادامه این مقاله با برخی از برندهای معروف و با کیفیت ضد آفتاب همراه باشید.

با بهترین ضد آفتاب ایرانی آشنا شوید

سینره یکی از ضدآفتاب های ایرانی است که می توان گفت رقیبی برای محصولات مرغوب خارجی است. در بین برندهای ایرانی، سینره همیشه محصولاتی برای رقابت با بهترین برندهای خارجی دارد و جالب است بدانید که در زمینه ضد آفتاب هم همینطور است. ضد آفتاب سینره SPF 50 محصولی تخصصی برای پوست های چرب است که با فرمولاسیون بدون چربی خود جلوه ای مات مخملی به پوست می دهد. البته فراموش نکنید که وجه تمایز این محصول عدم پارابن و داشتن فاکتورهای محافظتی +++ PA است.

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب کلینیک; بهترین ضد آفتاب دنیا حتی برای کودکان

جالب است بدانید که کرم ضد آفتاب کلینیک امروزه به عنوان بهترین ضدآفتاب دنیا و بهترین برند ضد آفتاب برای کودکان از نظر پزشکان شناخته می شود. این کرم به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در لیست 7 بهترین ضدآفتاب های جهان قرار گرفته است. در این ضدآفتاب از هیچ گونه چربی و پارابن استفاده نشده است و آن را به گزینه ای مناسب برای پوست های حساس و حتی کودکان تبدیل کرده است. یکی از ویژگی های بارز ضد آفتاب کلینیک این است که از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. ویژگی که این کرم را از سایر کرم ها متمایز می کند این است که این ضد آفتاب با فناوری جدید Solar Smart ساخته شده و دارای طیف گسترده ای است.

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب خوب

بهترین ضد آفتاب برای پوست های چرب

ضد آفتاب الارو یکی از ضدآفتاب های باکیفیت دنیاست که می توان گفت در دنیای ضدآفتاب ها مخصوصا برای افرادی که پوست چرب دارند معجزه می کند. ضد آفتاب الارو SPF30 برای انواع پوست به خصوص پوست های چرب مناسب است. کشور سازنده این محصول نیز فرانسه می باشد و این کرم به دلیل ماندگاری بالا و خاصیت ضد آب و ضد تعریق برای ورزشکاران و افرادی که صورتشان زیاد عرق می کند مناسب است. حتی به دلیل خاصیت ماسک دهی، تمامی لک ها و لک های پوست را نیز می پوشاند.

ضد آفتاب خوب

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.