افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بهترین کرم ترمیم کننده جراحی بینی و لیزر سوختگی و رفع خال / راز داشتن پوست صاف

  • کد خبر : 168530
بهترین کرم ترمیم کننده جراحی بینی و لیزر سوختگی و رفع خال / راز داشتن پوست صاف

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – این روزها همه ما کار زیبایی انجام دادیم. البته این روند بیشتر در بین خانم ها دیده می شود و خانم ها و دختران با توجه به فراوانی حرکات زیبا و پیشرفت های مهمی که دارند تا حد امکان از این وسایل برای رفع […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – این روزها همه ما کار زیبایی انجام دادیم. البته این روند بیشتر در بین خانم ها دیده می شود و خانم ها و دختران با توجه به فراوانی حرکات زیبا و پیشرفت های مهمی که دارند تا حد امکان از این وسایل برای رفع عیوب یا زیباسازی استفاده می کنند. اما ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ اگر کمی به چهره خانم های شهر نگاه کنید، می بینید که در حال عمل بینی یا تزریق هستند و شاید هم انواع کارهای پوستی را انجام می دهند. اکثر خانم ها لیزر موهای زائد را نیز تجربه می کنند و به طور خلاصه هرکسی بسته به نیاز و بودجه خود می تواند از عهده این موارد برآید.

اما تعدادی از موارد مانند برداشتن خال، لیزر، جراحی بینی و غیره. روی بدن زن اثری از خود به جا می گذارند. به عنوان مثال در عمل بینی به جای بخیه و لیزر احتمال سوختگی وجود دارد و در برداشتن خال احتمال ایجاد لکه وجود دارد. راه حل چیست مطمئناً پس از دیدن این موارد به دنبال یک ترمیم کننده پوست خواهید بود، اما از آنجایی که برندها روز به روز کمتر اثرگذاری می کنند، در این مقاله می خواهیم چند کرم ترمیم کننده محبوب و موثر را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین کرم های ترمیم کننده چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

اما چگونه این کرم ها به این خوبی ترمیم می کنند؟ در واقع این محصولات از طریق ترکیبات احیا کننده، آبرسان، کلاژن ساز، لایه بردار و البته ضد قارچ و باکتری، اسکار و لک های شما را بهبود می بخشند. فراموش نکنید که هنگام خرید کرم شفابخش باید به زخم و ظاهر آن و همچنین مدت زمانی که از آسیب شما گذشته است توجه کنید تا بتوانید محصولی موثر و مناسب تهیه کنید.

– باید ضد حساسیت باشد.

– مواد لایه بردار داشته باشید

– حاوی مواد ضد قارچ و ضد میکروبی است.

– دارای ترکیبات ترمیم کننده و کلاژن ساز قوی است.

1684146448_91911

ژل ترمیم کننده لافاسیل لافار

اگر به دنبال یک محصول ایرانی با کیفیت خوب و ایده آل برای لک و جای زخم هستید، ما برند لافرر را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال یک محصول ایرانی با کیفیت برای ترمیم جای زخم و بخیه های برجسته هستید، این محصول را از برند لافارر به شما پیشنهاد می کنیم. ژل لافاسیل می تواند سیستم دفاعی پوست را تقویت کند و دارای آنتی اکسیدان قوی است و برای پوست های آسیب دیده ترمیم کننده، تسکین دهنده و البته التیام بخش است.

این کرم اجازه التهاب یا قرمزی را نمی دهد، رطوبت پوست را افزایش می دهد، از زخم ها در برابر باکتری ها محافظت می کند و از طرف دیگر اجازه نمی دهد ناحیه مورد نظر گوشت بیشتری پیدا کند و به از بین بردن برآمدگی های اسکار کمک می کند.

0093875_0

کرم بازسازی کننده پوست جوت

لیزر رفتی و التهاب داشتی؟ یا شاید زخم ها و خراش های بسته ای دارید که هنوز از بین نرفته اند. حتی سوختگی های درجه یک و دو وجود دارد که شاید باور نکنید اما با این کرم ترمیم کننده ترمیم می شود. کرم بازسازی کننده دارای فرمولاسیون هوشمندی است که می تواند التهاب پوست را کاهش داده و روند بازسازی بافت آسیب دیده پوست را تسریع کند.

تحت عنوان

کرم احیا کننده سی گل

سیگل یکی از برندهای جذاب و پرطرفدار است که محصولات ترمیم کننده خوبی به خصوص برای بعد از رفع موهای زائد، لیزر درمانی و میکرودرم ابریژن دارد که با کاهش سوزش و قرمزی پوست و از بین بردن کامل آنها می تواند حس خوبی به شما بدهد. کرم 10% میموسا ضد قارچ و ضد باکتری است و می تواند بریدگی ها یا زخم های سطحی روی پوست را التیام بخشد.

تحت عنوان

کرم ترمیم کننده سینره

یکی از بهترین پیشنهادها برای ترمیم پوست صورت، برند سینره است. این کرم علاوه بر محافظت از زخم می تواند تولید کلاژن و الاستین را نیز افزایش داده و از تشکیل کلوئید جلوگیری کند. علاوه بر این، می توانید با مرطوب نگه داشتن پوست خود از خونریزی بیشتر جلوگیری کنید.

یکی از جذاب ترین نقاط قوت این کرم ترمیم کننده سینره، لایه برداری ظریف برای کمک به از بین بردن جای زخم های قدیمی است. در واقع این کرم دارای ترکیبات ضدآفتاب، آنتی باکتریال و شفابخش است.

تسکین_پوست



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.