افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بهترین کانسیلر برای پوست های خشک / این ها بعد از چند ساعت محو نمی شوند و سفید می مانند

  • کد خبر : 274675
بهترین کانسیلر برای پوست های خشک / این ها بعد از چند ساعت محو نمی شوند و سفید می مانند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آرایش خوب، آرایشی است که عیوب صورت شما را پنهان کند و زیبایی آن را برجسته کند، نه اینکه شما را به فردی متفاوت تبدیل کند، زیرا برای رسیدن به این هدف باید یک سری چیزها برای این کار برنامه ریزی کرد. به عنوان مثال، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آرایش خوب، آرایشی است که عیوب صورت شما را پنهان کند و زیبایی آن را برجسته کند، نه اینکه شما را به فردی متفاوت تبدیل کند، زیرا برای رسیدن به این هدف باید یک سری چیزها برای این کار برنامه ریزی کرد. به عنوان مثال، یکی از آنها لوازم جانبی است. آرایش مناسب جزء وسایل کار محسوب می شود، مثلا برای اینکه خط چشم خود را به خوبی پاک کنید باید بهترین مارک خط چشم ماژیک را داشته باشید که کار با آن آسان است و این شما را حرفه ای تر می کند. در آرایش این کار را انجام دهید و یک خط چشم بی عیب و نقص بکشید که هرکس آن را ببیند از کاریکاتور شما قدردانی کند.

پس می توان گفت بعد از داشتن آرایش خوب دومین چیزی که باید داشته باشید مهارت است، زیرا بدون مهارت هیچکس نمی تواند آرایش مناسبی داشته باشد و مهارت با تمرین و تکرار به دست می آید، مثلاً اگر شک دارید. اگر کرم پودرم نچسبد چه کار کنم؟ باید به دنبال ترفندهای موجود در این زمینه بگردید و سپس با اجرای آنها بتوانید از ساییده شدن کرم پودر خود جلوگیری کنید. حال یک چیز دیگر هم هست که باید از صورت خود مراقبت کنید، یعنی اگر پوست تیره ای دارید باید بدانید چه رنگ رژلبی با این نوع پوست می آید و شما را زیباتر نشان می دهد، می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم. برخی از بهترین کانسیلرها برای پوست های خشک، پس با ما همراه باشید.

کانسیلر دو چوب شما را ملکه می کند

خب مشخص است که از کانسیلر برای پوشاندن نواحی تیره پوست مانند گودی زیر چشم استفاده می شود پس باید بافت خوب و پوشانندگی بالایی داشته باشد و یکی از کانسیلرهای این مدل Sticky Dose است. کانسیلری که پوشش بالایی دارد و به خوبی پوست را می پوشاند. تا حد امکان بپوشانید.

این محصول جلوه ای نرم و مات بر روی پوست شما ایجاد می کند و به دلیل چسبندگی، استفاده از آن بسیار آسان است. در مورد این کانسیلری که روغن جوجوبای هیدروژنه دارد و در نتیجه آبرسانی پوست شما را تامین می کند و همچنین از چین و چروک های ناشی از خشکی جلوگیری می کند، باید به این نکته نیز اشاره کنیم.

بهترین کانسیلر برای پوست های خشک

کانسیلر Instant Age Rewind Maybelline در اینستاگرام معروف است

قدرت دنیای مجازی امروز خیلی بالاست چون در این فضا می توان یک شبه معروف شد و همچنین یک شبه منفور شد که مثلا در مورد لوازم آرایش هم صدق می کند، خیلی راحت یک سری لوازم آرایش را از چشم مردم بیندازید و انجام دهید. چیزی که خیلی ها آن را نمی خرند و از طرفی تعدادی از اکسسوری ها را برجسته کرده و کیفیت خوب آنها را ردیف می کند تا همه مشتاق خرید آن باشند و در این میان کانسیلر میبلین Instant Age Rewind یکی از آنهاست. . البته این مدل آرایشی را بارها در فضاهایی مثل اینستاگرام دیده اید که بلاگرهای زیبایی از آن استفاده می کنند و خیلی ها از آن تعریف می کنند و از کیفیت خوب و فوق العاده اش می گویند، خب باید بگوییم نه. اشتباه کرد!

زیرا این کانسیلر بافت نرمی دارد و می تواند آبرسانی مورد نیاز پوست شما را تامین کند و به همین دلیل نام آن در بین بهترین کانسیلرهای پوست خشک به چشم می خورد. همچنین این نکته را نیز ذکر کنیم که با استفاده از این کانسیلر احساس سنگینی روی پوست خود نمی کنید و هیچ گونه چین و چروکی در اطراف پیشانی خود ایجاد نمی شود.

بهترین کانسیلر برای پوست های خشک

با نوار کانسیلر تارت شیپ آرایش ملایم داشته باشید

خب ما از قدرت فضای مجازی در معروف شدن لوازم آرایشی گفتیم اما در این بین کانسیلر دیگری که معروف شده کانسیلر Shape Tape Tart است که می توان گفت یکی از بهترین ها برای پوست های خشک زمانه است. . از زمان عرضه تا به امروز طرفداران زیادی پیدا کرده و پوشش بالایی دارد و می تواند رنگی زیبا و خاص روی پوست شما بجا بگذارد و برای رفع تیرگی و سیاهی دور چشم بسیار خوب است زیرا این ناحیه را روشن و پوست را روشن می کند. یکنواخت است. مزیت دیگر آن ضد تعریق و ضد آب بودن آن است.

بهترین کانسیلر برای پوست های خشک

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.