افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

بهترین کانسیلرها برای سیاهی دور چشم / دو بار لمس کنید انگار مهتابی زیر چشمان شماست

  • کد خبر : 353280
بهترین کانسیلرها برای سیاهی دور چشم / دو بار لمس کنید انگار مهتابی زیر چشمان شماست

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- انسان به طور کلی زیبایی را دوست دارد و به دنبال آن است، مثلاً شما یک گل زیبا را دوست دارید، یک فرش زیبا را دوست دارید و در ضمن به کی اهمیت می دهد که زیبا باشد؟ آنها بهترین کار ممکن را انجام می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- انسان به طور کلی زیبایی را دوست دارد و به دنبال آن است، مثلاً شما یک گل زیبا را دوست دارید، یک فرش زیبا را دوست دارید و در ضمن به کی اهمیت می دهد که زیبا باشد؟ آنها بهترین کار ممکن را انجام می دهند، البته، در آن؟ در این میان، بسیاری از افراد از چیزهایی که دارند ناراضی هستند و سعی در تغییر آنها دارند. حالا راه های زیادی وجود دارد پس برای این کارها بهتر است از روش های خانگی استفاده کنید مثلا کراتینه کردن مو با روش های خانگی که همینطور است. بی ضرر است و صاف کردن موهای مجعد بسیار بهتر از روش های دیگر مانند اتو کردن و کراتینه شیمیایی است.

یا مثلاً اگر گونه های شما استخوانی است و می خواهید گرد و برجسته به نظر برسند، به جای استفاده از تزریق ژل و مواردی از این دست، می توانید از ترفندهای آرایشی برای این منظور استفاده کنید، مثلاً یاد بگیرید چگونه برای برجسته کردن گونه های خود آرایش کنید. . این مشکل حل شده است. در اسرع وقت و بدون رنج حل می شود تا غافلگیر شوید. اما اکنون در این مقاله می خواهیم در مورد روش های از بین بردن سیاهی دور چشم با شما صحبت کنیم که مطمئنا روش های مختلفی برای آن وجود دارد که یکی از آنها استفاده از کانسیلر است که روشی سریع برای مواقعی که عجله دارید. نمی خواهم کسی به شما کمک کند با چشمان مشکی به صورت خود نگاه کنید، بنابراین می خواهیم تعدادی از بهترین کانسیلرهای چشم های تیره را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

کانسیلر میبلین

کانسیلر میبلین را می توان یک کانسیلر فوق العاده ساخت میبلین دانست و این محصول به خصوص می تواند سیاهی زیر چشم را پنهان کرده و حتی چروک های زیر چشم را نیز بپوشاند.

این کانسیلر از فناوری Micro Corrector استفاده می کند که باعث می شود مواد فعال موجود در آن به سرعت و مستقیم در عمق پوست جذب شود و علائم پیری زودرس و آسیب های محیطی را درمان کند. این فناوری همچنین می تواند به کاهش چین و چروک زیر پوست کمک کند و پوستی جوان تر و صاف تر به شما بدهد.

پس با این کانسیلر سیاهی زیر چشم خود را پنهان کنید و از فرمولاسیون فوق العاده آن برای روشن شدن این نواحی استفاده کنید. تنوع رنگ این کانسیلر به حدی است که با هر رنگ پوستی می توانید کانسیلری را پیدا کنید که بیشتر به شما می آید.

کانسیلر 1

کانسیلر Halsey Mix Bourgeois

یکی از بهترین کانسیلرهایی که برای پوشاندن سیاهی دور چشم توصیه می شود کانسیلر بورژوا است که می توان آن را محصولی عالی و عالی برای این منظور ساخت شرکت بورژوا دانست. این محصول علاوه بر پوشاندن تیرگی زیر چشم می تواند به پوشاندن علائم خستگی زیر چشم نیز کمک کند.

فرمولاسیون این محصول منحصر به فرد است زیرا حاوی مواد مغذی و تسکین دهنده پوست مانند ویتامین C و E است که می تواند به پوست شما کمک کند از آسیب های محیطی مانند اشعه UV و آلودگی محافظت کند.

این کانسیلر پوشش متوسط ​​تا کامل دارد و با این ویژگی می تواند حتی عیوب پوست را بپوشاند. بیایید این را اضافه کنیم، فرمولاسیون کرمی و صاف این محصول پوست شما را جوان تر و سالم تر و همچنین نرم و یکدست می کند.

کانسیلر 2

کانسیلر کلینیک بهتر Avon

یکی دیگر از کانسیلرهایی که در این مقاله در لیست به شما معرفی می کنیم کانسیلر کلینیک حتی بهتر است که محصولی آرایشی ساخت شرکت کلینیک است و برای پوشاندن عیوب پوستی مانند آکنه، لک و سیاهی دور چشم ایده آل است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول این است که فرمولاسیون آن حاوی مواد مغذی و روشن کننده برای پوست است که از پیری زودرس جلوگیری می کند.

کانسیلر 3

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.