افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

بهترین هتل های دوحه، قطر از لوکس تا ارزان

  • کد خبر : 168783
بهترین هتل های دوحه، قطر از لوکس تا ارزان

جام ملت های آسیا 2023 به زودی آغاز می شود و به همین دلیل هواداران فوتبال از کشورهای مختلف به قطر سفر می کنند. قرار بود چین میزبان هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا باشد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و انصراف این کشور از میزبانی این مسابقات، برای دومین بار در قطر برگزار شد. […]

جام ملت های آسیا 2023 به زودی آغاز می شود و به همین دلیل هواداران فوتبال از کشورهای مختلف به قطر سفر می کنند. قرار بود چین میزبان هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا باشد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و انصراف این کشور از میزبانی این مسابقات، برای دومین بار در قطر برگزار شد.

اگر از طرفداران فوتبال هستید و قصد دارید برای دیدن مسابقات از نزدیک به قطر سفر کنید، رزرو هتل علاوه بر خرید بلیت جام ملت های آسیا و پرواز به قطر، یکی از مهمترین اقداماتی است که باید انجام دهید. معرفی بهترین هتل های دوحه قطر برای جام ملت های آسیا 2023 مجله گردشگری امروز پرواز کن بیا همراه

بهترین هتل های دوحه قطر را رزرو کنید

مسئولان برگزاری جام ملت‌های آسیا 2023 اعلام کردند که تعداد زیادی هتل در قطر به علاقه‌مندان این رقابت‌ها اختصاص داده می‌شود. هتل های زیادی در دوحه قطر وجود دارد و علاقه مندان به فوتبال می توانند محل اقامت خود را پیدا کنند. بهترین هتل های 5 ستاره آسیارزرو آپارتمان، ویلا، سفرهای دریایی و حتی کمپ های صحرایی.

هتل های زیادی در قطر برای جام ملت های آسیا 2023 وجود دارد. همچنین این کشور با معرفی هتل های زنجیره ای Accor که یک گروه هتل های معروف در اروپا است، بیش از 60000 اتاق و ویلا را در این مسابقات به مسافران ارائه می دهد. در اینجا بهترین هتل های دوحه قطر برای جام ملت های آسیا 2023 آورده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جام ملت های آسیا قطر 2023مجله Flytoday را برای تیم های واجد شرایط، استادیوم ها و زمان بازی برای تیم ملی ایران بررسی کنید.

معرفی بهترین هتل های دوحه قطر برای جام ملت های آسیا 2023

اگرچه هتل‌های نزدیک به استادیوم‌های قطر ممکن است گران‌تر از اقامتگاه‌های دیگر باشند، اما برای بسیاری از طرفداران هتل‌های مورد علاقه آنها هستند. درباره بهترین هتل های نزدیک استادیوم در قطر بیشتر بدانید. فاصله این هتل ها با ورزشگاه های قطر با ماشین در نظر گرفته شده است.

هتل های نزدیک دوحه Stadium 974

هتل سرایا کورنیش: این هتل 4 ستاره که در 11 دقیقه از استادیوم 974 دوحه قطر قرار دارد، خدماتی مانند دسترسی به اینترنت، خدمات کمک به مهمان و خدمات نگهداری از کودکان را ارائه می دهد.

هتل Horizonte Manor: هتلی 4 ستاره در دوحه قطر در فاصله 12 دقیقه ای از استادیوم 974 این شهر.

پارک گوکولام دوحه: این هتل 4 ستاره در قطر در 11 دقیقه از استادیوم 974 پایتخت قطر واقع شده است.

هتل Sovereign: هتلی 3 ستاره در دوحه قطر که تنها 10 دقیقه با استادیوم 974 فاصله دارید.

هتل های نزدیک استادیوم 974

هتل های نزدیک به ورزشگاه الثمامه، دوحه

هتل رودا: هتل 3 ستاره دوحه قطر در فاصله 17 دقیقه ای از ورزشگاه الثمامه.

هتل پرزیدز: از این هتل 3 ستاره می توانید با 19 دقیقه رانندگی به استادیوم الثمامه برسید.

Al Madina Suites Doha: هتل 3 ستاره دیگری در دوحه که در 22 دقیقه یا 12 کیلومتری ورزشگاه الثمامه قرار دارد.

هتل های نزدیک به ورزشگاه الثمامه

هتل های نزدیک استادیوم ال بیت الخور

هتل رتاج الریان: هتلی 4 ستاره در فاصله 37 دقیقه ای از استادیوم البیت در الخور قطر.

هتل زفیرو پلازا: از این هتل 4 ستاره در دوحه، 41 دقیقه با ماشین تا استادیوم ال بیت در الخور فاصله خواهید داشت.

سوئیت های آزادی: یکی از هتل های 3 ستاره دوحه قطر که 42 دقیقه تا ورزشگاه آل البیت فاصله دارد.

هتل های نزدیک استادیوم البیت

هتل‌های لوسیل در نزدیکی استادیوم ملی لوسیل

مرکز پایتخت دوحه: هتلی 4 ستاره در دوحه قطر که تنها 20 دقیقه با استادیوم ملی Lusail فاصله دارد.

هتل قلعه: یکی از هتل های 3 ستاره دوحه که در چند قدمی استادیوم شهر Lusail (حدود 20 دقیقه با ماشین) واقع شده است.

بهترین هتل های دوحه 05

هتل های نزدیک استادیوم شهر آموزشی الریان

هتل رودا: استادیوم شهر آموزش قطر 23 دقیقه تا این هتل 3 ستاره فاصله دارد.

هتل رودا

هتل های نزدیک استادیوم احمد بن علی الریان

هتل مروارید خلیج فارس: هتلی سه ستاره در دوحه با امکانات خوب و طراحی مدرن در فاصله 25 دقیقه ای از ورزشگاه الریان.

هتل زفیرو پلازا: این هتل 4 ستاره در فاصله 20 دقیقه ای از ورزشگاه الریان قطر قرار دارد.

مرکز دوحه: با 19 کیلومتر یا 25 دقیقه رانندگی می توانید از این هتل 4 ستاره در دوحه قطر به ورزشگاه الریان برسید.

هتل های نزدیک استادیوم احمد بن علی

هتل های نزدیک به استادیوم بین المللی خلیفه الریان

هتل رادیسون بلو: استادیوم بین المللی خلیفه تنها 8 کیلومتر (13 دقیقه) با این هتل 4 ستاره فاصله دارد و با اتوبوس به راحتی قابل دسترسی است.

هتل مروارید خلیج فارس: این هتل 3 ستاره در نزدیکی استادیوم قطر 13 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

Al Madina Suites Doha: این هتل 3 ستاره در دوحه 20 دقیقه و تقریباً 11 کیلومتر با استادیوم بین المللی خلیفه در الریان قطر فاصله دارد.

هتل های نزدیک استادیوم بین المللی خلیفه

هتل های نزدیک به استادیوم الجنوب الوکره

هتل رادیسون بلو: این هتل 4 ستاره در دوحه یکی از هتل های نزدیک به استادیوم الجنوب در شهر الوکره است که با ماشین 25 دقیقه از این ورزشگاه فاصله دارد.

هتل های نزدیک استادیوم الجنوب

ارزان ترین هتل های دوحه قطر در جام ملت های آسیا 2023

سفر به دوحه تنها به تماشای رقابت های جام ملت های آسیا خلاصه نمی شود، جاذبه های این شهر را هم از دست ندهید. از معماری جذاب گرفته تا بازارهای سنتی، مراکز خرید مجلل، موزه ها و بناهای تاریخی را می توان فهرست کرد. دیدنی های دوحه قطر اگر قصد دارید در کنار فوتبال از جاذبه های گردشگری دوحه لذت ببرید، این هتل های ارزان ممکن است مکان خوبی برای اقامت باشند:

کاخ لاویلا: هتلی 2 ستاره در دوحه، واقع در چند قدمی بازار باستانی سوق واقف و موزه ملی قطر. این هتل امکاناتی مانند رستوران، صبحانه بوفه، پارکینگ اختصاصی، وای فای، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی را به مهمانان خود ارائه می دهد.

هتل لاویلا: یک هتل 2 ستاره دیگر در دوحه که تنها 5 دقیقه با خیابان معروف بزرگ حمد و بازار قدیمی سوق واقف فاصله دارد. بلوار ساحلی دوحه کورنیش نیز در یک کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل دارای امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ اختصاصی، وای فای رایگان، خشکشویی، تلویزیون، مینی بار و گاوصندوق می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دوحه 10 دقیقه می باشد.

خوابگاه های جوانان در قطر: اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه به جام ملت های آسیا 2023 هستید، می توانید اقامت در هاستل های دوحه را نیز تجربه کنید. این هاستل دوحه امکاناتی مانند وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، پذیرش 24 ساعته و اتاق های خانوادگی را به مهمانان خود ارائه می دهد. همچنین تا بازار قدیم سوق واقف 4.4 کیلومتر فاصله دارد و برای سفرهای دو نفره 8.6 امتیاز کسب کرده است.

هتل های ارزان دوحه برای جام جهانی قطر

قیمت هتل در دوحه قطر برای جام ملت های آسیا 2023

قیمت هتل در قطر بسته به نوع اقامت در جام ملت های آسیا متفاوت خواهد بود. اگر در یک هتل، قایق یا ویلای لوکس اقامت داشته باشید، هزینه های شما در نهایت گران تر از اقامت در یک هتل ارزان قیمت خواهد بود. میانگین هزینه اقامت در یک آپارتمان در قطر شبی حدود 80 دلار خواهد بود. در حالی که اگر در یک کشتی لوکس با رستوران و سایر خدمات اقامت داشته باشید، باید 180 دلار برای هر شب بپردازید. علاوه بر این، اقامت در یک هتل سه ستاره در قطر برای هر شب 120 دلار هزینه دارد. شما می توانید انواع اقامت در دوحه قطر را برای جام ملت های آسیا 2023 با قیمت های مختلف رزرو کنید.

قیمت هتل در دوحه قطر برای جام جهانی 2022

رزرو هتل برای جام ملت های آسیا در قطر

هزینه سفر به قطر برای جام ملت های آسیا 2023 به همراه بلیط مسابقات خرید پرواز به قطر، رزرو هتل، هزینه غذا، حمل و نقل و تفریح. برنامه ریزی خوب و کسب اطلاعات کامل از طریق راهنمای سفر جام ملت های آسیا 2023 قطر می تواند به شما در مدیریت هزینه ها کمک زیادی کند. با توجه به تعداد زیاد مسافران، رزرو هتل برای AFC قطر یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید در اسرع وقت انجام دهید، به خصوص اگر به دنبال اقامت ارزان هستید.

بسیاری از فوتبالدوستان و مسافران جام ملت های آسیا در قطر دوحه را برای اقامت در این کشور انتخاب می کنند. دوحه، پایتخت قطر، شهری توسعه یافته است که مدت هاست خود را برای میزبانی جام ملت های آسیا آماده می کند. با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید هتل های دوحه را از 5 ستاره تا هاستل رزرو کنید.

رزرو هتل برای جام جهانی قطر

راه حل های رزرو ارزان ترین هتل های دوحه قطر در جام ملت های آسیا 2023

راه حل هایی برای رزرو ارزان ترین هتل های دوحه وجود دارد. یکی از این راه حل ها این است که محل اقامت خود را خارج از مرکز شهر رزرو کنید یا از هتل های دوحه قطر در نزدیکی استادیوم های جام ملت های آسیا فاصله بگیرید. قیمت هتل های دوحه قطر در نزدیکی استادیوم اغلب تقاضای زیادی دارد و قیمت آنها افزایش می یابد.

مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در شهرهای مختلف قطر برگزار می شود. اگر هتل قطر را با فاصله کمی از استادیوم های جام ملت های آسیا رزرو کنید، دیگر نگران رسیدن به استادیوم نخواهید بود. مهم نیست کجا هستید، حمل و نقل عمومی کافی برای رسیدن به استادیوم های جام ملت های آسیا 2023 وجود دارد.

برای رزرو بهترین هتل های دوحه به خصوص برای جام ملت های آسیا هزینه بیشتری را پرداخت کنید و با صبحانه هتل خود را رزرو کنید. این کار نه تنها بر کل هزینه سفر به جام ملت های آسیا در قطر تاثیر می گذارد، بلکه شما را از مهم ترین وعده غذایی روز رها می کند.

اگر امکان سفر گروهی برای شما وجود دارد می توانید هزینه سفر به قطر برای جام ملت های آسیا را نیز بین اعضای گروه خود تقسیم کنید. جام ملت های آسیا فصل اوج محسوب می شود پس باید با برنامه ریزی مناسب بهتر شود هتل های دوحه قطر با بهترین قیمت رزرو کنید.

ارزان ترین هتل های دوحه قطر را در طول جام جهانی 2022 رزرو کنید

وقت خود را هدر ندهید!

در این مقاله سعی داریم بهترین هتل های دوحه را به خصوص برای جام ملت های آسیا 2023 قطر به شما معرفی کنیم تا با دید بهتری هتل رزرو کنید. نکته اینجاست که اگر قصد تماشای این مسابقات را دارید و قصد سفر به این کشور خاورمیانه را دارید، وقت خود را تلف نکنید. انتظار می رود بیش از یک میلیون مسافر به زودی به قطر سفر کنند، بنابراین خرید بلیط دوحه و رزرو هتل در اسرع وقت شما را از چالش های آینده نجات می دهد.

نگران ویزای قطر نباشید، می توانید تور ویژه جام ملت های آسیا 2023 در قطر را با Flytoday رزرو کنید و خدمات ویزا را به Flytoday بسپارید.

اگر تا به حال در مسابقات بزرگ شرکت کرده اید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های دوحه

هتل های ارزان دوحه برای جام ملت های آسیا در قطر که هستند

اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه به جام ملت های آسیا 2023 هستید، می توانید اقامت در هاستل های دوحه را تجربه کنید.

قیمت هتل های دوحه قطر در جام ملت های آسیا چقدر است؟

قیمت هتل در قطر بسته به نوع اقامت در جام ملت های آسیا متفاوت خواهد بود.

بهترین هتل های 5 ستاره کشورهای آسیایی قطر کدامند؟

از مجلل ترین هتل های 5 ستاره می توان به شرایتون قطر، ریتز کارلتون دوحه، سنت رجیس دوحه و میلنیوم پلازا اشاره کرد.

جام ملت های آسیا در قطر چه زمانی آغاز می شود؟

جام ملت های 2023 امسال از 22 دسامبر تا 21 فوریه 1402 برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.