افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
5

بهترین هتل های ازمیر معرفی هتل و امکانات + عکس

  • کد خبر : 33635
بهترین هتل های ازمیر معرفی هتل و امکانات + عکس

شهر تاریخی ازمیر که به “مروارید دریای اژه” نیز معروف است، سومین شهر بزرگ ترکیه است. شاید این شهر به اندازه استانبول یا آنکارا شهرت نداشته باشد اما جاذبه های تاریخی و گردشگری بی نظیرش توجه همه دوستان را به خود جلب می کند. این شهر با آب و هوای دلپذیر مدیترانه ای که قدمت […]

شهر تاریخی ازمیر که به “مروارید دریای اژه” نیز معروف است، سومین شهر بزرگ ترکیه است. شاید این شهر به اندازه استانبول یا آنکارا شهرت نداشته باشد اما جاذبه های تاریخی و گردشگری بی نظیرش توجه همه دوستان را به خود جلب می کند. این شهر با آب و هوای دلپذیر مدیترانه ای که قدمت آن به 6500 سال قبل از میلاد می رسد هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از جمله ایرانیان است. با نزدیک شدن به فصل تابستان، تورهای شهرهای مختلف ترکیه محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های ازمیر را به شما معرفی کنیم امروز پرواز کن با بودن

ما بهترین هتل های ازمیر را معرفی می کنیم

هتل های ازمیر شامل طیف گسترده ای از هتل های 1 تا 5 ستاره می باشد. در این میان برخی هتل ها در ساحل و دارای منظره اقیانوس هستند و برخی نیز در شهر قرار دارند. در ادامه تعدادی از هتل های ازمیر را معرفی می کنیم. ما نه تنها هتل های 5 ستاره ازمیر، بلکه بهترین هتل های 4 ستاره ازمیر و حتی هاستل های ازمیر را نیز معرفی خواهیم کرد تا با هر بودجه ای بتوانید اقامتگاه مورد نظر خود را در ازمیر رزرو کنید.

Swiss Hotel Buyuk Afs Izmir Swissôtel Buyuk Efes Izmir

این هتل پنج ستاره با بیش از ۷۳۰۰ متر مربع، بهترین هتل ازمیر ترکیه است. این هتل نیز یکی است یکی از بهترین هتل های ساحلی ازمیر در قلب این شهر رو به دریای اژه واقع شده است. اتاق های هتل سوئیس Buyuk Afs Izmir مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان، دوش، تلویزیون ماهواره ای و وای فای رایگان هستند.

این هتل دارای دو استخر است که یکی از آنها در فضای باز است. رستوران پشت بام این هتل پنج ستاره با تراس زیبا، چشم انداز اقیانوس و انواع غذاها پذیرای مهمانان است. اگر قصد ورزش کردن یا دریافت خدمات درمانی و زیبایی را دارید، باشگاه بدنسازی و اسپای هتل این خدمات را ارائه می دهد. برای خرید، تنها 5 دقیقه تا مغازه های شهر و 9 مایل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر فاصله دارد.

آدرس: Gaziosmanpasa Bulvarı No:1 Alsancak, Konak, 35220 Izmir, Turkey

نقشه

هتل ماریوت ازمیر هتل ماریوت ازمیر

اگر قصد اقامت در یک هتل مجلل پنج ستاره را دارید، رزرو هتل ماریوت در ازمیر ما به شما پیشنهاد می کنیم هتل ماریوت ازمیر در یک موقعیت عالی در مرکز شهر ازمیر واقع شده است. اتاق های مجهز به تهویه مطبوع، دوچرخه رایگان، وای فای رایگان و استخر روباز فصلی از امکانات این هتل است. این هتل پنج ستاره با داشتن رستوران، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده و سونا امکاناتی را که میهمانان هتل به آن نیاز دارند را به بهترین نحو فراهم می کند. رستوران تراس هتل ماریوت دارای فضای سبز و رو به دریا می باشد.

بهترین هتل های ازمیر 12

در این هتل هر اتاق دارای میز تحریر، تلویزیون، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله می باشد. اتاق ها دارای گاوصندوق و برخی از آن ها منظره ای به شهر دارند. تمامی اتاق های هتل ماریوت ازمیر مجهز به لوازم بهداشتی رایگان هستند.

از آنچه در اطراف هتل ماریوت ازمیر است می توان به برج ساعت ازمیر، میدان جمهوری و موزه آتاتورک اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه به این هتل فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که 15 کیلومتر با آن فاصله دارد و با سرویس شاتل می توانید به آن برسید. همچنین اگر قصد کرایه ماشین یا گشت و گذار در شهر را دارید، بخشی در هتل برای ارائه این خدمات وجود دارد.

آدرس: Akdeniz Mahallesi Gazi Bulvari No 1 Alsancak, Konak, Konak, 35220 Izmir, Turkey

نقشه

هتل رنسانس، ازمیر، هتل رنسانس ازمیر ترکیه

هتل رنسانس ازمیراین هتل 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های ازمیر در قلب این شهر است که در نزدیکی ساحل معروف کوردون واقع شده است. این هتل با ۱۱۰ اتاق یکی از محبوب ترین هتل های ازمیر در بین گردشگران ایرانی است. از خدمات هتل رنسانس ازمیر می توان به رستوران، کافه تریا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا، خدمات اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، خشکشویی، روم سرویس 24 ساعته و … اشاره کرد. علاوه بر این، تمام اتاق های هتل مجهز به وای فای، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی هستند.

بهترین هتل های ازمیر 6
هتل رنسانس ازمیر ترکیه یکی از بهترین هتل های ازمیر است

رستوران روی بام هتل رنسانس با چشم اندازی زیبا از خلیج ازمیر پذیرای گردشگران است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای لذیذ مدیترانه ای را به همراه موسیقی زنده نوش جان کنید و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود. این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس در ازمیر تنها 17 کیلومتر فاصله دارد و نزدیکی این هتل به بازار آگوارا یکی از دلایل محبوبیت این هتل در بین ایرانیان است.

بهترین هتل های ازمیر 7
هتل رنسانس ازمیر ترکیه یکی از بهترین هتل های ازمیر است

نشانی: آکدنیز، بلوار قاضی عثمان پاشا. No 16, 35210 Konak/İzmir, Türkiye

نقشه

Four Points by Sheraton Izmir Hotel Four Points by Sheraton Izmir

رزرو هتل Four Points by Sheraton Izmir این یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای اقامت در ازمیر انتخاب کنید. این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ازمیر است که در مجموع 110 اتاق در انواع مختلف دارد. تمامی اتاق های این هتل دارای خدماتی مانند تلویزیون با کانال های ماهواره ای، اینترنت وای فای، تهویه مطبوع، کتری برقی، میز تحریر، مبل راحتی و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم آرایشی هستند.

بهترین هتل های ازمیر
هتل Four Points by Sheraton یکی از بهترین هتل های ازمیر است

به علاوه، همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی هستند. پذیرش این هتل 24 ساعته باز است. یکی از نکات قابل توجه این هتل خدمات و امکانات برای معلولین است. این افراد به راحتی می توانند از فضاهای عمومی و توالت استفاده کنند.

بهترین هتل های ازمیر 8
هتل Four Points by Sheraton یکی از بهترین هتل های ازمیر است

از دیگر امکانات ارائه شده توسط Four Points by Sheraton می توان به صرافی، پارکینگ، سالن بدنسازی، خدمات خشکشویی و خشکشویی، انبار چمدان و … اشاره کرد.

مکان: Çınarlı، خیابان Cinaralti، آنکارا سی دی شماره: 17/A، 35110 Konak/İzmir، ترکیه

نقشه

هتل بدیرهان کوناک ازمیر بدیرحان کوناک

هتل بدیرهان کنک یکی از بهترین هتل های 3 ستاره ازمیر در شهر زیبای چشمه واقع شده است. فاصله این هتل تا سواحل زیبای ایلیا تنها 15 دقیقه است. این هتل دارای امکانات و خدماتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون ال ای دی در تمامی اتاق ها، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، حمام اختصاصی، اجاره دوچرخه و … می باشد. هتل بدیرهان کوناک نیز دارای حیوانات خانگی است و به گردشگران اجازه می دهد تا حیوان خانگی خود را به همراه داشته باشند تا مسافران بدون نگرانی از همراهی با حیوان خانگی خود لذت ببرند.

بهترین هتل های ازمیر 1
هتل بدیرهان کانک یکی از بهترین هتل های ازمیر است

آدرس: Alaçatı Quarter, 13058. Sokak no:5, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

نقشه

ازمیر تمپو رزیدنس کانفورت هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کانفورت ازمیر

Aparthotel Tempo Residence Comfort Star این هتل آپارتمان در قلب شهر ازمیر دارای سوئیت های مجهز با تلویزیون، یخچال و فریزر، حمام با لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت وای فای، تهویه مطبوع، آشپزخانه مجهز به وسایل آشپزخانه، رادیو، سیستم گرمایشی، سیستم بیدارباش، لوازم بهداشتی و کمد لباس می باشد.

10 هتل برتر ازمیر
هتل آپارتمان تمپو رزیدنس کامفورت یکی از بهترین هتل های ازمیر است

از دیگر امکانات هتل آپارتمان ستاره تمپو رزیدنس می توان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، خدمات برای افراد کم تحرک، خدمات خشکشویی و اتو، کرایه ماشین و … اشاره کرد.

نشانی: Kocakapi, Gaziler CD No:206, 35240 Konak/Izmir, Turkey

نقشه

ازمیر لوتوس گاردن هاستل لوتوس گاردن هاستل

خوابگاه لوتوس گاردن در مرکز شهر ازمیر قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های این شهر دارد. هاستل باغ لوتوس ازمیر برای گردشگرانی که به دنبال آن هستند مناسب است اقامتگاه با کیفیت و قیمت مناسب. تبدیل شدن محیط سبز و دوستانه این هاستل آسایش خانه را برای شما به ارمغان می آورد. اتاق های این هاستل دارای حمام و آشپزخانه مشترک هستند. علاوه بر این، هر تخت دارای یک پنکه خصوصی، پرده و پریز برق است.

بهترین هتل های ازمیر 4
هاستل لوتوس گاردن یکی از بهترین هتل های ازمیر است

یکی از دیگر امکانات خوابگاه لوتوس گاردن ازمیر اجاره دوچرخه است چرا که مسیر جذابی برای دوچرخه سواری در این منطقه وجود دارد. فاصله بین هاستل لوتوس گاردن و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تنها 20 دقیقه با شما فاصله دارد.

آدرس: Altınordu, 961. Sk. No:4, 35240 Konak/İzmir, Türkiye

نقشه

ازمیر، سفر به طبیعت زیبای ترکیه

شهر ساحلی ازمیر به دلیل سواحل زیبا و طبیعت دیدنی خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. هتل های مجلل ازمیر به دلیل خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند از جاذبه های این شهر هستند. اگر قصد سفر به ازمیر را دارید و می خواهید در یکی از هتل های پنج ستاره ازمیر اقامت کنید، Fly Today این امکان را به شما داده است که با پرداخت ریالی این هتل ها را رزرو کنید. همچنین اگر قصد اقامت در هتلی ارزان و مقرون به صرفه را دارید، هتل ها و هاستل های سه ستاره در ازمیر گزینه های مناسبی هستند. همین الان سفر به ازمیر برای خرید بلیط ارزان هواپیما کافی است رزرو هتل ازمیر برو به این شهر

در کدام یک از هتل های ازمیر اقامت داشته اید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول در مورد بهترین هتل های ازمیر

– بهترین هتل ازمیر کدام است؟

هتل پنج ستاره ماریوت ازمیر از نظر مسافران بهترین هتل ازمیر است.

– قیمت رزرو هتل در ازمیر چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت هتل ازمیر به وب سایت FlyToday مراجعه کنید یا با پشتیبانی FlyToday تماس بگیرید.

– بهترین هتل ساحلی ازمیر کدام است؟

هتل سوئیس Buyuk Afs Izmir یکی از بهترین هتل های ساحلی ازمیر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.