افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
7

بهترین مکان های دیدنی در سنگاپور شهر مدرن آسیا

  • کد خبر : 20076
بهترین مکان های دیدنی در سنگاپور شهر مدرن آسیا

شهر سنگاپور در جنوب شرقی آسیا و شبه جزیره مالایا در شمال خط استوا قرار دارد. مالزی و اندونزی همسایگان این کشور توریستی هستند. با این حال، سنگاپور یکی از کوچکترین کشورهای آسیای جنوب شرقی است. دیدنی های سنگاپور بسیاری وجود دارد. فرهنگ این شهر ترکیبی از قاره آسیا و اروپا است که آن را […]

شهر سنگاپور در جنوب شرقی آسیا و شبه جزیره مالایا در شمال خط استوا قرار دارد. مالزی و اندونزی همسایگان این کشور توریستی هستند. با این حال، سنگاپور یکی از کوچکترین کشورهای آسیای جنوب شرقی است. دیدنی های سنگاپور بسیاری وجود دارد. فرهنگ این شهر ترکیبی از قاره آسیا و اروپا است که آن را به یکی از شهرهای چندفرهنگی تبدیل کرده است. وجود ساختمان های مدرن با معماری شیک و کلاسیک، قرار گرفتن آنها در کنار مغازه ها و بازارهای چند صد ساله، توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. سفر به شهری با خیابان های بسیار تمیز که جویدن آدامس و سیگار در آن ممنوع است و جریمه سنگینی هم دارد برای همه جالب خواهد بود. در ادامه این مقاله مجله گردشگری امروز پرواز کنبه تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری سنگاپور اشاره می کنیم.

خرید بلیط هواپیما سنگاپور

اسکله کلارک یک سازه باستانی با مجموعه ای مدرن.

اسکله کلارک یکی از قدیمی ترین بخش های سنگاپور است که با گذشته خود در هم آمیخته است. این اسکله یکی از مهم ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور است و در دهانه رودخانه قرار دارد. اسکله ای با مرکز خرید که بازارهای بسیار و متنوعی دارد. رستوران ها، مغازه ها و بوتیک های شیک و منحصر به فرد سنگاپور را در این بخش خواهید دید. علاوه بر این مغازه ها، فروشندگان گاری دستی را خواهید دید که این تلفیقی از فرهنگ ها را از دو قاره در کنار هم به نمایش می گذارند. شب های اسکله کلارک واقعا دیدنی است. در این اسکله می توانید کارناوال زنده ای از کافه ها، رستوران های باز و انواع کلوپ های شبانه و … را مشاهده کنید.

Santoza Beach Resort بین المللی سرگرمی و هیجان با هم!

ریزورت جهانی سانتوزا با دنیای زیر آب خود در جزیره ای در جنوب سنگاپور واقع شده است. این ساحل بی نظیر، در موقعیتی منحصر به فرد، مناسب همه سلیقه های ملیت های مختلف و گروه های سنی مختلف است. جاذبه های بسیاری در اطراف این ساحل همه گردشگران را به خود جذب می کند. دریاچه دلفین سنتوزا در این استراحتگاه قرار دارد و منظره این دلفین های صورتی واقعا دیدنی است.

به غیر از دلفین های هوشمند، پارک حیات دریایی، آکواریوم، پارک آبی، ورزش های آبی مانند قایق سواری با پدال یا دوچرخه آبی از دیگر تفریحات این اقامتگاه است. می توانید با تله کابین به این جزیره زیبا بروید و از تماشای پرندگان زیبای سنگاپور و بندر تجاری آن لذت ببرید.

سنتوزا

این جزیره یکی از آن جاذبه های سنگاپور است که برای استراحت مناسب است و گزینه هایی برای تجربه فعالیت های هیجان انگیز دارد. در این جزیره عده ای برای استراحت یا آفتاب گرفتن به ساحل می روند و عده ای هم در محل والیبال ساحلی بازی می کنند. قایق سواری، غواصی، اسکی بورد و سایر فعالیت های آبی در این جزیره برای علاقه مندان به ورزش و هیجان مناسب است. نزدیک به ساحل، برای کسانی که عاشق خرید هستند، مجموعه فستیوال واک گزینه جذابی است. در این سازه چندین مرکز خرید متشکل از برندها، کافه ها و رستوران های مختلف وجود دارد.

یونیورسال استودیو سنگاپور، که تنها پارک موضوعی در آسیای جنوب شرقی است، در Resort World Sentosa واقع شده است. در این مجموعه می توانید به دنیای فانتزی فیلم ها و انیمیشن های جذاب بروید، بازی کنید، عکس بگیرید و نمایش های تعاملی تماشا کنید.

بلیط سنگاپور

مجسمه مرلیون نماد سنگاپور

مجسمه مرلیون نمادی از شهر سنگاپور و موجودی عرفانی برای بومیان این منطقه است. تصویر مجسمه مرلیون دارای دو قسمت است. نیمه بالایی و سر این مجسمه شیر و نیمه دیگر در پایین و بدن پری دریایی است. ارتفاع آن 8.6 متر است و در خلیج توریستی و زیبای دریایی واقع شده است. چهره این مجسمه رو به دریای همیشه آبی سنگاپور است.

مجسمه مرلیون

مجسمه استمفورد رافلز بنیانگذاران سنگاپور

استمفورد رافلز یکی از مهاجران و بنیانگذاران شهر سنگاپور است. او در سال 1819 وارد سنگاپور شد و دولت استعماری خود را در آنجا تأسیس کرد. رافلز همچنان بر سنگاپور تسلط داشت تا اینکه این کشور در سال 1965 استقلال خود را به دست آورد. مجسمه او در اسکله معروف “قایق” جایی که رافلز برای اولین بار وارد سنگاپور شد قرار دارد.

خیابان Orchad Orchid Street سنگاپور

یکی از بهترین مکان های دیدنی در سنگاپور، خیابان Orchard است که به عنوان قطب مراکز خرید سنگاپور به حساب می آید. این قسمت از شهر دارای چندین مرکز خرید و مغازه های زیادی است. این خیابان معروف که جاذبه های فراوانی دارد با بوته های فلفل و جوز هندی پوشیده شده است. خیابان ارچاد شامل شیک ترین مراکز خرید و معروف ترین رستوران ها و هتل های لوکس است. با این حال، برخی از قطعات هنوز دست نخورده باقی مانده است.

اگر علاقه مند به خرید هستید، به کالا مراجعه کنید مراکز خرید لوکس سنگاپور از مجله گردشگری Fly Today دیدن کنید.

معبد دندان بودا معبد مقدس چینی

چینی ها معابد زیادی در شهرهای مختلف دنیا ساخته اند. آنها پیشنهاد ساخت این معبد را در سنگاپور به ساکنان شهر دادند و سپس معبد دندان مقدس بودا را در محله چینی ها ساختند. در این معبد یادگاری از دندان بودا وجود دارد و چینی ها با این اعتقاد معبد را ساخته اند. این معبد فرهنگ بودایی و سایر هنرها را در شهر سنگاپور نشان می دهد.

معبد مقدس دندان بودا 1

مارینا بی سندز یکی از بهترین مکان های دیدنی سنگاپور است.

باید گفت که مدرن ترین و بهترین سنگاپور را می توان در آن یافتمارینا بی سندزجمع آوری شده است ساحل مارینا دارای مراکز خرید، نمایشگاه ها، موزه ها، تئاترها و هتل معروف Marina Bay Sands. این هتل دارای 55 طبقه و دارای سه برج کلاسیک است که سقف آن دارای پارکی زیبا به شکل کشتی به نام «اسکای پارک» است. »، آیا متصل هستید هیجان انگیزترین چیز در مورد این هتل مشاهده منظره فوق العاده شهر از ارتفاع 200 متری است که همه را مجبور می کند از بالای هتل عکس بگیرند. دیدن شهر از چنین ارتفاعی یک جاذبه بی نظیر است.

بندر کوچک

چرخ فلک سنگاپور بزرگترین چرخ فلک جهان.

سفر به سنگاپور و دیدن تمام جاذبه های آن تنها با سوار شدن بر بزرگترین چرخ و فلک جهان در این شهر تفریحی کامل می شود. این چرخ و فلک یک شاهکار بزرگ سرگرمی است و 165 متر ارتفاع دارد. دیدن مناظر زیبای سبز، چهره مدرن سنگاپور، جزایر زیبای مالزی و اندونزی از چنین ارتفاعی واقعا غیر قابل وصف است. بین زمین و هوا بودن و دیدن این تصویر حس خاصی دارد که حتما باید آن را تجربه کنید.

بروشور سنگاپور

شهر چینی سنگاپور یک سفر کوتاه به شرق دور

یکی دیگر از بهترین مکان های دیدنی در سنگاپور محله چینی ها است. محله چینی ها یکی از قدیمی ترین محله های سنگاپور است. معماری متفاوت، رنگ های قرمز و طلایی، پویایی و سرزندگی و عطر غذاهای چینی گردشگران را به این محله می کشاند. در محله چینی ها می توانید سوغاتی بخرید و غذاهای چینی را امتحان کنید. همچنین معبد دندان بودا، معبد سری ماریامان، پل آسمان، خانه بابا، کلیسای متدیست چینی، مرکز طب سنتی یان سانگ و مرکز میراث محله چینی ها از جاذبه های مهم این محله بزرگ هستند.

قبرستان بوکیت بورو جاذبه تاریخی و طبیعی

این گورستان متروکه یکی از مکان های دیدنی سنگاپور است که قدمت آن به اوایل قرن بیستم باز می گردد. بازدید از این قبرستان فقط دیدن قبرهای قدیمی نیست. این قبرسی‌های رها شده اکنون زیستگاه‌های حفاظت شده برای انواع مختلف پرندگان و حیوانات هستند.

Gardens by the Bay مجموعه ای بی نظیر از گیاهان.

یکی از بهترین مکان‌های دیدنی سنگاپور، باغ‌های کنار خلیج است. ایده ای که از باغ دارید را کنار بگذارید. باغی به مساحت 250 هکتار با درختان عظیم و سازه های فولادی پوشیده از گونه های مختلف گیاهان را در نظر بگیرید. جنگل ابر، گنبد گل، گلخانه های مارپیچ با چندین گونه گیاهی از ملیت های مختلف، مسیرهای سنگفرش و رستوران هایی با منوهای جذاب از دیگر جاذبه های این مجموعه دیدنی است. برای بازدید از Gardens by the Bay حتما دوربین به همراه داشته باشید.

باغ های کنار خلیج

فورت کنینگ پارک صفحه ای از تاریخ سنگاپور

یکی از مکان های دیدنی در سنگاپور پارک فورت کنینگ است. قدمت این پارک به سال 1859 برمی گردد، در سال 1980 نمایشگاهی از چهره ها در این پارک برپا شد و اکنون می توانید هنر مجسمه سازان بسیاری را در آن مشاهده کنید. علاوه بر این، پارک فورت کنینگ، علاوه بر جذابیت بصری، میزبان جشنواره ها، تئاترها و کنسرت های مختلف است.

سافاری شبانه سریال Secret Of Survival را به صورت زنده تماشا کنید

یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور که طرفداران زیادی دارد، سافاری شبانه است. هر ساله حدود یک میلیون نفر برای دیدن این جاذبه به سنگاپور سفر می کنند. در این برنامه مهیج با قایق از جنگل های استوایی عبور می کنید و حیوانات مختلف را از نزدیک می بینید. همچنین نمایشگری بسیار بزرگ و باکیفیت در این مجموعه وجود دارد که زندگی حیوانات را نشان می دهد.

سافاری شبانه

سفر به سنگاپور شهر باغ های مدرن

سنگاپور شبیه شهرهایی است که در فیلم های علمی تخیلی به تصویر کشیده شده است. ساختمان هایی با معماری مدرن و چشمگیر، باغ های بزرگ و دیدنی، مراکز خرید و رستوران های مجلل با انواع غذاهای بین المللی که همه گردشگران را به خود جذب می کند. آیا تا به حال به سنگاپور سفر کرده اید؟ کدام یک از جاذبه های گردشگری سنگاپور را بیشتر دوست داشتید؟

اگر می خواهید به سنگاپور سفر کنید، می توانید بلیط و هتل خود را از آنجا رزرو کنید امروز پرواز کن ذخیره. برای اطلاعات بیشتر در مورد تورها، لطفا با پشتیبانی FlyToday تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد جاذبه های سنگاپور

– دیدنی های سنگاپور کجاست؟

اسکله کلارک، استراحتگاه ساحلی سنتوزا، مجسمه مرلیون، مجسمه استمفورد رافلز، خیابان ارچارد، معبد یادگار دندان بودا، مارینا بی سندز، چرخ فلک سنگاپور، محله چینی ها، باغ های کنار خلیج و گورستان بوکیت بورو از بهترین مکان ها برای بازدید در سنگاپور هستند. . .

بلیط هواپیما سنگاپور را از کجا رزرو کنیم؟

برای رزرو بلیط و هتل در سنگاپور، به وب سایت FlyToday مراجعه کنید یا با پشتیبانی 24 ساعته FlyToday تماس بگیرید.

بهترین مراکز خرید سنگاپور کجا هستند؟

یکی از بهترین مکان های دیدنی در سنگاپور، خیابان Orchard است که به عنوان قطب مراکز خرید سنگاپور به حساب می آید. این قسمت از شهر دارای چندین مرکز خرید و مغازه های زیادی است.

نوشته شده توسط بهترین مکان های دیدنی در سنگاپور شهر مدرن آسیا اولین بار در مجله گردشگری معرفی شد. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.