افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

بهترین مناطق سرمایه گذاری در بازارهای طلا.

  • کد خبر : 286521
بهترین مناطق سرمایه گذاری در بازارهای طلا.

هادی بهرامی بازار: طلا از دیرباز به دلیل ریسک گریزی به عنوان یک دارایی با ارزش مورد تقاضای مردم بوده است که در این میان عده ای برای حفظ ارزش سرمایه خود خواهان خرید طلای فیزیکی هستند و برخی دیگر از طریق قراردادهای آتی به معامله با شاخص طلا می پردازند. ما عموماً در بازارهای […]

هادی بهرامی بازار: طلا از دیرباز به دلیل ریسک گریزی به عنوان یک دارایی با ارزش مورد تقاضای مردم بوده است که در این میان عده ای برای حفظ ارزش سرمایه خود خواهان خرید طلای فیزیکی هستند و برخی دیگر از طریق قراردادهای آتی به معامله با شاخص طلا می پردازند. ما عموماً در بازارهای سکه، شمش و طلای فیزیکی و صندوق های بورس طلا سرمایه گذاری می کنیم تا ارزش، امنیت و ریسک سرمایه خود را حفظ کنیم. پیشنهاد می شود اگر زمان یا دانش کافی برای انجام معاملات طلای اهرمی ندارید، سرمایه گذاری کنید. در درازمدت از رشد قیمت آنها بهره مند شوند. در زیر به تحلیل تکنیکال اونس طلای جهانی، تمامی ارزها و طلای 18 عیار می پردازیم تا بتوانید با دانش بیشتری خرید، فروش و سرمایه گذاری کنید.

اونس جهانی طلا
قیمت هر اونس طلا در 1.5 سال گذشته 50 درصد، در سال گذشته 26 درصد، در 6 ماه گذشته 24 درصد و در ماه گذشته 6.5 درصد بوده که رقم بسیار خوبی محسوب می شود. قیمت هر اونس طلا در محدوده 2447 دلار با واکنش منفی مواجه شد و اندکی اصلاح شد که به نظر می رسد در میان مدت حداقل 10 درصد اصلاح شود. قیمت در بلندمدت رشد بسیار خوبی داشته و شاخص نوسان ساز rsi نیز در زیر سقف کانال موازی پویا و به دلیل واگرایی منفی شروع به سقوط به محدوده بیش خرید کرده است و این موارد دیدگاه اصلاحی ما را تقویت می کند که در نهایت 2230 دلار است. در دسترس خواهد بود و در صورت عدم برگزاری، کف آزمایش شده 2070 دلاری را می توان یک توقف نزولی و یک محدوده خرید مناسب در نظر گرفت. در حال حاضر شاخص rsi پشتوانه پویای قابل اعتماد اصلی خود را از دست داده است و به نظر می رسد با توجه به ضعف روند صعودی، کاهش تنش ها و رشد بیش از حد اشباع، قیمت اصلاحی داشته و مجددا فرصت خرید ایجاد کند. ما سقف 2585 دلار برای هر اونس جهانی طلا در سال 1403 را پایین می دانیم که بعید است قیمت از آن فراتر رود. زیرا بر اساس رفتار تاریخی، نوسانات اونس می تواند ریسک خرید بیش از این را افزایش دهد و البته دور از تصور است.

قیمت هر اونس طلا در محدوده 2447 دلار با واکنش منفی مواجه شد و اندکی اصلاح شد که به نظر می رسد در میان مدت حداقل 10 درصد اصلاح شود. در نهایت، پشتیبانی کوتاه مدت 2230 دلاری در دسترس خواهد بود و در صورت عدم پایداری، کف تست شده 2070 دلاری را می توان یک توقف نزولی و یک محدوده خرید مناسب در نظر گرفت.

تمام سکه های امامیه
قیمت کل ارز طرح جدید یا امامی در سال گذشته با افزایش 71 درصدی از 27 میلیون تومان به بالاترین قیمت تاریخ 46 میلیون تومان رسید که پس از 11 درصد اصلاح شد. واکنش منفی در این سطح قیمت در سال گذشته و قبل از رشدی که تجربه کرد، به مدت 8 ماه با نوسانات جزئی در کانال معاملاتی و فاز انباشت محدوده قرار گرفت که در حال حاضر با حمایت مطمئن 39 میلیون تومانی پیش بینی می شود این اتفاق رخ دهد. اگر بخواهیم از منظر تئوریک به تصویر فنی ارز نگاه کنیم، ریزش می تواند تا 35 میلیون تومان ادامه داشته باشد و تقاضا در آن محدوده افزایش می یابد. اما با توجه به کشش بازار، شرایط اقتصادی، نرخ تورم و سطح انتظارات سرمایه گذاران، کف واقعی کل ارز را در میان مدت و بلندمدت 39 میلیون تومان در نظر می گیریم و بیشتر خواهیم داشت. خرید و اگر در نهایت به 35 میلیون تومان کاهش یابد. با اهداف 46 و 60 میلیون تومانی تا سال 1403 دوباره خرید خود را تکمیل می کنیم!

بهترین مناطق سرمایه گذاری در بازارهای طلا.

پیش بینی می شود قیمت با نوسانات و انباشت اندک در حمایت معتبر 39 میلیون تومانی کانال محدوده معاملاتی را تشکیل دهد که با حفظ آن می تواند تا اهداف 46 و 60 میلیون تومان رشد کند. اگر بخواهیم از منظر تئوریک به تصویر فنی ارز نگاه کنیم، ریزش می تواند تا 35 میلیون تومان ادامه داشته باشد و تقاضا در آن محدوده افزایش می یابد. اما بسته به کشش بازار، شرایط اقتصادی، نرخ تورم و سطح انتظارات سرمایه گذاران، کف واقعی کل ارز را در میان مدت و بلندمدت 39 میلیون توکن در نظر می گیریم و خرید بیشتری خواهیم داشت. .

طلای 18 عیار
قیمت طلای زینتی 18 عیار با افزایش 77 درصدی از قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان به بالاترین قیمت تاریخ 3 میلیون و 880 هزار تومان رسیده است. در حال حاضر در محدوده 3 میلیون و 374 هزار تومان قرار دارد. قیمت پشتیبانی معتبر 3 میلیون و 200 هزار تومان است که می توان آن را منطقه خرید و مرحله دوم تکمیل خریدها نیز در محدوده 2 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفت و اهداف 3.9 و 4 است. 5 میلیون تومان. برای قیمت میان مدت طراحی شده است.

بهترین مناطق سرمایه گذاری در بازارهای طلا.

پشتوانه معتبر قیمت طلای 18 هزار تومانی 3 میلیون و 200 هزار تومان است که می تواند منطقه خرید اضافی محسوب شود و مرحله دوم تکمیل خریدها نیز در محدوده 2 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است. اهداف 3.9 میلیون تومان بوده و در میان مدت با توجه به قیمت پیش بینی شده است.

آخرین کلمه
اگر قصد ورود به این بازار را دارید، بین دو گزینه طلا و سکه، سکه بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است و بین سکه فیزیکی و گواهی سپرده، به دلیل سهولت در معاملات، هزینه کمتر تراکنش و بیشتر بودن، گواهی سپرده بیشتر توصیه می شود. نقدینگی واحدهای صندوق هزینه ذخیره سازی، ارزیابی و … را ندارند. مربوط به گواهی سپرده است و از این جنبه جذاب تر به نظر می رسد. البته، هنگام خرید هر یک از این نوع دارایی ها، باید تعداد حباب ها را در مقایسه با ارزش ذاتی و همچنین نوسانات تاریخی و برآوردهای آتی را در نظر بگیرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.