افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بهترین مدل پالتویی که شما را قدبلند نشان می دهد / شما این مدل را دارید اما نمی دانید کدام یک بیشتر به شما می آید

  • کد خبر : 283237
بهترین مدل پالتویی که شما را قدبلند نشان می دهد / شما این مدل را دارید اما نمی دانید کدام یک بیشتر به شما می آید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها همه به دنبال راه هایی هستند تا زیباتر از آنچه هستند دیده شوند. خب برای رسیدن به این هدف باید سخت کار کرد و به سادگی با خواستن نمی توان به آن رسید، مثلا باید یک سری اصول و قوانین را رعایت کرد، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها همه به دنبال راه هایی هستند تا زیباتر از آنچه هستند دیده شوند. خب برای رسیدن به این هدف باید سخت کار کرد و به سادگی با خواستن نمی توان به آن رسید، مثلا باید یک سری اصول و قوانین را رعایت کرد، مد را شناخت و تفاوت سبک های مختلف را فهمید و با توجه به فصول مختلف زیباتر می شود و هوای بهاری و تابستانی را با خود به ارمغان می آورد، به همین دلیل توصیه می کنیم که بروید. وارد شوید و از زیبایی منحصر به فردی که در سبک شما ایجاد می کند لذت ببرید.

نکته بعدی برای داشتن یک استایل زیبا، توجه به ترندها و مدهای روز است. همچنین در مورد لباس های کوچکتر در توصیه شما است، به عنوان مثال، باید بدانید صندل های 1403 چه ترندی به نظر می رسند و چرا پوشیده می شوند. کیف به آنها یا مدل های اطراف می رود. او فردی فعلی، مدرن و آگاه در دنیای پوشاک است. اما کار به اینجا ختم نمی شود و اینها تنها نکاتی نیستند که شما را خوش تیپ می کنند، زیرا علاوه بر آنها باید برخی از خصوصیات ظاهری و ظاهری خود را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید لباس مناسبی را با توجه به آن انتخاب کنید. سبک شما مثلا اگر کوتاه قد هستید باید بدانید که بهترین مدل مانتو برای خانم های کوتاه قد کدام است تا وقتی به سراغشان می روید بلندتر به نظر برسید.

کت هایی را انتخاب کنید که نرم و نازک هستند.

یکی از اصلی ترین مسائلی که وقتی می خواهیم چیز جدیدی بخریم باید به آن توجه کنیم جنس آن کالا است. به عنوان مثال در مورد لباس های خود می توانید با مواد مختلف تفاوتی در اندام خود ایجاد کنید. از این تغییرات، کوتاهتر یا بلندتر است، قد بلند است، بنابراین اگر می خواهید کمی بلندتر به نظر برسید، توصیه می شود به جنس مانتو دقت کنید و برای مانتو به دنبال پارچه هایی باشید که گشاد و گشاد هستند و نه حالت اتو داشته باشید زیرا با این نوع پارچه در نتیجه ظریف تر و کشیده تر به نظر خواهید رسید. در مورد رنگ، اگر کمی چاق هستید، باید رنگ‌های تیره را انتخاب کنید که لاغرتر به نظر برسید، بنابراین نگران استفاده از پارچه‌هایی نباشید که طرح‌های برجسته‌ای هم دارند.

بهترین مدل مانتو برای خانم های کوتاه قد.

با کت یقه هفت بلند و سنگین باشید

نکته دیگری که هنگام خرید مانتو باید به آن توجه کنید یقه آن است زیرا یقه می تواند نقطه کانونی استایل شما در قسمت بالایی اندام باشد و اگر قد کوتاهی دارید می توانید دقیقا بهترین یقه را انتخاب کنید. مناسب شماست نه تنها روی بیرون آوردن او از این موضوع تمرکز کنید، بلکه روی قد بلند نشان دادن او نیز تمرکز کنید.

به همین دلیل توصیه می کنیم مانتوهایی با یقه های کشیده مانند یقه انگلیسی، یقه پهن و یقه آبشاری انتخاب کنید که با ایجاد خطای دید می تواند گردن شما را بلندتر نشان دهد و یقه بلند یکی است. از ویژگی های قد بلند بودن در نتیجه شما بلندقد به نظر خواهید رسید.

بهترین مدل مانتو برای خانم های کوتاه قد.

با یک کت و شلوار همرنگ، یک زن بالای 170 قد شوید!

در ابتدای مقاله گفتیم که بهتر است استایل ها را بشناسید زیرا بسته به اینکه به شما می آید یا نه می توانید سراغ آنها بروید و در این بین استایلی وجود دارد که برای افراد کوتاه قد و تک رنگ یا تک رنگ مناسب است. استایل تک رنگ که برای افراد خوب است توصیه نمی شود زیرا این استایل شما را بلندتر نشان می دهد و این به دلیل استفاده از یک رنگ در تمام لباس هایی است که در آن وجود دارد. مثلا همین الان می تواند یک رنگ باشد. لباس‌های کت، کت و شلوار می‌توانند شما را قد بلندتر نشان دهند.

بهترین مدل مانتو برای خانم های کوتاه قد.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.