افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بهترین ماشین اصلاح زیر یک میلیون; می توانید یکی از اینها را در روز ولنتاین به یک مرد بدهید.

  • کد خبر : 127492
بهترین ماشین اصلاح زیر یک میلیون;  می توانید یکی از اینها را در روز ولنتاین به یک مرد بدهید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر دقت کرده باشید، خرید کادو برای خانم ها بسیار راحت تر از آقایان است، زیرا گزینه های انتخاب برای خرید کادو برای آقایان بسیار محدود است و همچنین بسیار گران هستند. آنها می توانند آن را برای مردان فراهم کنند. این یک ماشین اصلاح […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر دقت کرده باشید، خرید کادو برای خانم ها بسیار راحت تر از آقایان است، زیرا گزینه های انتخاب برای خرید کادو برای آقایان بسیار محدود است و همچنین بسیار گران هستند. آنها می توانند آن را برای مردان فراهم کنند. این یک ماشین اصلاح صورت است که هر مردی به آن نیاز دارد و می خواهد، خواه ناخواه، آنها را با ماشین اصلاح سر و صورت کم کنید.

بنابراین نمی‌توانید بهانه‌هایی مانند اینکه من نمی‌دانستم در صورت نداشتن ریش‌تراش چه چیزی بخرم، استفاده نمی‌کنید، اما در این بین بهانه‌های دیگری را برای این منظور حذف کردیم و آن بهانه گرانی این دستگاه است. چطوری میپرسی؟ در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین ریش تراش های زیر یک میلیون را به شما معرفی کنیم که می توانید با خیال راحت به پدر، برادر، شوهر و … هدیه دهید. و از اصلاح آنها با ژیلت جلوگیری کنید. حتی با نگه داشتن کلش آن ها را جذاب تر کنید! اکنون به معرفی برخی از این تیغ ​​ها می پردازیم.

وی جی آر مدل V-071 یکی از بهترین ریش تراش های زیر یک میلیون است

این ریش تراش دارای سه سری مختلف می باشد که برای انواع اصلاح به خصوص اصلاح موی عدد صفر بسیار مناسب می باشد. تیغه آن از استیل ضد زنگ است اما یک نکته این است که این دستگاه ضد آب نیست اما به دو صورت مرطوب و خشک قابل شستشو و استفاده است. اگر این دستگاه را دو ساعت شارژ کنید، می تواند دو ساعت کار کند. در مورد تیغه های T شکل باید بگوییم که این تیغه ها قابلیت کوتاه کردن موها را با سایز 0.1 میلی متر دارند و می توانند تا روی شانه جمع کنند یا طول برش را تغییر دهند.

وزن دستگاه به گونه ای نیست که دست فرد را اذیت کند و تنها 229 گرم است، در چند رنگ موجود است و دارای برس تمیز کننده می باشد.

ماشین اصلاح سر و صورت

DSP مدل 90286 یکی از بهترین ریش تراش های زیر میلیون است

وزن این دستگاه بسیار مناسب و تنها 200 گرم می باشد و تیغه آن از استیل ضد زنگ و قابل شستشو می باشد. تکنولوژی آن در اصلاح برش پیشرفته ترین است و علاوه بر استفاده از آن می توان برای تصحیح عدد صفر استفاده کرد، امکان تغییر اصلاح از یک به سه میلی متر با استفاده از شانه ها وجود دارد. منبع تغذیه ای که این خودرو به آن مجهز شده یک باتری لیتیومی است که با استفاده از جریان برق خون در مدت دو ساعت و نیم به طور کامل شارژ می شود و می تواند تا چهار ساعت کار کند. همچنین با کمک آداپتور می توان مستقیماً به شبکه برق متصل شد. از دیگر ویژگی های این خودرو نمایش قدرت موتور و میزان شارژ روی صفحه نمایش آن است.

ماشین اصلاح سر و صورت

موزر مدل 1400-0050 یکی از بهترین ریش تراش های زیر میلیونی است

کمتر کسی پیدا می شود که حتی در بین خانم ها نام موزر را نشنیده باشد، زیرا ریش تراش موزر یکی از قدیمی ترین ها در زمینه اصلاح سر و صورت است که طرفداران زیادی دارد و به هر حال هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. سال هاست و با وجود عرضه روزانه مدل های جدیدتر و به روزتر، به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه، همچنان در صدر قرار دارد. عرض تیغه این دستگاه 46 میلی متر بوده و از جنس استیل ضد زنگ می باشد، حساسیتی ایجاد نمی کند، بین 10 تا 3 میلی متر می تواند اصلاح کند و پس از اصلاح می توانید موهای خود را بشویید.

اما در مورد این دستگاه باید چیزی بگوییم که می تواند یکی از ویژگی های منفی آن باشد. وزن این دستگاه حدود نیم کیلو می باشد که به دلیل موتور قدرتمندی است که دارد اما شاید عده ای از نگهداری از این دستگاه خسته شوند این را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید. این دستگاه در عرض دو ساعت به طور کامل شارژ می شود و به همراه برس و روغن برای تمیز کردن و روغن کاری تیغه ها ارائه می شود.

ماشین اصلاح سر و صورت





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.