افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

بهترین مارک زودپز برقی موجود در بازار

  • کد خبر : 28341
بهترین مارک زودپز برقی موجود در بازار

شرکت فالنیک (Iranhp)خیابان ایرانشهر جنوبی، پلاک 16، واحد 9.تهران، میدان فردوسی، ایرانتماس بگیرید: +98 21 [email protected] زودپز برقی روشی عالی برای تهیه سریع و آسان غذاهای لذیذ است که امروزه با افزایش محبوبیت بیشتر خانم های شاغل، خانه دار و … که مشغول کار هستند به فکر تهیه آن می افتند. البته مهمترین چیز برای […]

شرکت فالنیک (Iranhp)
خیابان ایرانشهر جنوبی، پلاک 16، واحد 9.
تهران، میدان فردوسی، ایران
تماس بگیرید: +98 21 88840081-2
www.falnic.com
[email protected]

زودپز برقی روشی عالی برای تهیه سریع و آسان غذاهای لذیذ است که امروزه با افزایش محبوبیت بیشتر خانم های شاغل، خانه دار و … که مشغول کار هستند به فکر تهیه آن می افتند. البته مهمترین چیز برای همه ایجاد یک برند خوب است که بعد از مدت کوتاهی نیاز است. تعمیر زودپز برقی عدم. از بهترین برندهای زودپز برقی می توان به فیلیپس، فلر، فوما و … اشاره کرد. اگر قصد خرید بهترین زودپز برقی را دارید و اطلاعات دقیقی از بهترین برند زودپز برقی ندارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معیارهای انتخاب بهترین زودپز برقی

در بازار بهترین زودپز برقی ایرانی و خارجی در انواع مختلف موجود می باشد. انتخاب بهترین برند زودپز برقی به نیاز و سلیقه شخصی شما و عوامل مختلفی مانند کیفیت، قیمت، اندازه و … بستگی دارد. می تواند در انتخاب بهترین زودپز برقی تأثیر بگذارد. در اینجا برخی از مهمترین معیارها برای انتخاب بهترین زودپز برقی آورده شده است:

  1. تعداد دفعات استفاده از زودپز برقی در روز

یکی از مهمترین معیارهای انتخاب بهترین زودپز برقی، تعیین چند بار استفاده از آن در طول روز است. اگر قصد دارید تمام وعده های غذایی خود را در یک زودپز بپزید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که چندین قابلمه دارد.

  1. قیمت زودپز برقی

معیار اصلی برای انتخاب بهترین زودپز برقی قیمت آن است. ابتدا باید بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس بر اساس آن زودپز را انتخاب کنید.

  1. ظرفیت زودپز برقی

تعداد افراد خانواده و کسانی که قصد دارید روزانه برای آنها غذا تهیه کنید، ظرفیت فیلر برقی سریع را مشخص می کند.

  1. ویژگی های زودپز برقی
    اگر قصد دارید ماست، کیک اسفنجی، مربا و … درست کنید. علاوه بر درست کردن خورش شما باید یکی از مدل های همه کاره را انتخاب کنید.
  2. برند و کیفیت زودپز برقی

اگر با قیمت بالای این محصول مشکلی ندارید، بهترین برند زودپز برقی شامل برندهای خارجی مانند هاردستون، فلر، فوما، نوتریکوک و … می باشد. اما اگر می خواهید زودپزهای باکیفیت را با قیمت ارزان تری تهیه کنید. ما به شما برندهای تکنو، ویداس، سان وود، دسینی و … را پیشنهاد می کنیم.

شرکت فالنیک (Iranhp)
خیابان ایرانشهر جنوبی، پلاک 16، واحد 9.
تهران، میدان فردوسی، ایران
تماس بگیرید: +98 21 88840081-2
www.falnic.com
[email protected]

معرفی بهترین برند زودپز برقی

اگر می خواهید خریدی هوشمندانه و سودآور داشته باشید، ابتدا باید در مورد برندهای خارجی و ایرانی تحقیقات گسترده ای انجام دهید. برندهای خارجی و ایرانی زودپز برقی طرفداران خاص خود را دارند که با توجه به نیاز و سلیقه مصرف کنندگان به بازار معرفی می شوند. محصولات ایرانی یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای کسانی است که قصد خرید زودپز برقی با کیفیت و با کمترین هزینه را دارند. در این قسمت از مقاله قصد داریم به معرفی بهترین برند زودپز برقی بپردازیم.

  • زودپز برقی دسینی مدل 6006

ظرفیت این زودپز برقی دسینی مدل شش لیتر یا هشت نفر می باشد. دارای تایمر، صفحه نمایش لمسی و … جنس بدنه آن استیل و دارای قابلمه جداشدنی است. توان مصرفی این دستگاه 1350 وات می باشد.

  • زودپز برقی دسینی مدل 10L

ظرفیت این دستگاه 10 لیتر یا 12 نفر می باشد. دارای بدنه، تایمر و صفحه استیل ضد زنگ.

  • زودپز برقی مدل مشعل کامپیوتر شخصی 610

شش لیتر یا شش نفر گنجایش دارد. دارای بدنه استیل و ظرف آلومینیومی، صفحه نمایش، تایمر و … می باشد. دارای 10 عملکرد ایمنی و 8 عملکرد پخت و پز است.

  • زودپز برقی 4 کاره مدل G-passGPC307-6L

شش لیتر گنجایش دارد که با توجه به تعداد نفرات می توان آن را هشت نفر نامید. توان مصرفی این دستگاه 1000 وات می باشد و بدنه و محفظه این دستگاه از استیل می باشد.

  • زودپز برقی مدل ویداس برای 5408

ظرفیت این دستگاه یک و نیم لیتر یا چهار نفر می باشد. دارای بدنه پلاستیکی، ظرف تفلون، تایمر، صفحه نمایش و … می باشد. مجهز به سیستم تنظیم فشار بخار، سیستم گرمایش، تایمر دیجیتال، کف دیگ و غیره است. از دیگر عملکردهای آن می توان به پلوپز، آرام پز، سرعت پز و بخارپز اشاره کرد.

  • زودپز برقی مدل ویداس برای 715

ظرفیت این محصول شش لیتر یا 8 تا 12 نفر می باشد. دارای بدنه پلاستیکی و فلزی، ظرف تفلون، تایمر، صفحه نمایش و … می باشد. امکان استفاده به عنوان پلوپز، زودپز، آرام پز، برقی و … می باشد.

شرکت فالنیک (Iranhp)
خیابان ایرانشهر جنوبی، پلاک 16، واحد 9.
تهران، میدان فردوسی، ایران
تماس بگیرید: +98 21 88840081-2
www.falnic.com
[email protected]
  • زودپز برقی مدل گریمن GR-PM125

ظرفیت این زودپز برقی شش لیتر یا شش نفر می باشد. دارای بدنه استیل و ظرف داخلی تفلون، صفحه نمایش لمسی، تایمر، تنظیم دما و … می باشد. از ویژگی های این مدل زودپز می توان به 18 مدل برنامه غذایی با قابلیت تغییر زمان پخت اشاره کرد. همچنین می توانید برنامه های آشپزی مانند آرام پز، بخارپز، سرخ کن، فرنی، مربا، ماست، خورش، ته دیگ، ژله، ته دیگ، برنج، املت و … را انتخاب کنید.

  • زودپز برقی مدل Nutrikok GT606-M09

ظرفیت این زودپز برقی نوتریکوک شش لیتر یا 12 نفر می باشد. جنس بدنه و داخل ظرف استیل بوده و مجهز به تایمر و نمایشگر LED می باشد. این زودپز برقی دارای کلیه لوازم جانبی برای پخت انواع غذا از جمله بخار پز، تخم مرغ، تورین، ماست ساز، آرام پز، زودپز، پلوپز، سرخ کن و … می باشد. به طور کلی دارای 16 برنامه از پیش تعیین شده برای پخت غذاهای مختلف می باشد.

  • زودپز برقی مدل Gosonic GRC 680

ظرفیت این دستگاه یک و نیم لیتر و ظرفیت آن بسته به تعداد نفر برای هشت نفر می باشد و دارای بدنه فلزی و پلاستیکی، صفحه نمایش، تایمر و … می باشد.

  • زودپز برقی مدل روزنبرگ RC-779

زودپز برقی روزنبرگ مدل RC-779 برای تهیه غذای شش نفره مناسب بوده و ظرفیت داخلی آن شش لیتر می باشد. از پلاستیک ساخته شده و دارای نمایشگر و تایمر می باشد.

در این مقاله با بهترین برند زودپز برقی موجود در بازار خانواده به طور جدی می توان گفت که بهترین زودپز برقی را باید با توجه به سلیقه، میل و نیاز خود انتخاب کرد و قبل از خرید، بهتر است با نظرات مشتریانی که قبلا این محصول را خریداری کرده اند، مشورت کنید تا انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

میانگین نمرات ۵ از 5

از بین همه ۱ رای

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.