افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

بهترین فرش برای اتاق کودک پسر؛ زمین فوتبالیست آینده رو با توجه به این نکات سبز کن

  • کد خبر : 85264
بهترین فرش برای اتاق کودک پسر؛ زمین فوتبالیست آینده رو با توجه به این نکات سبز کن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- این روزا دیگه همه به دیزاین خونشون اهمیت شدیدی میدن و دوست دارن که در زیباترین شکل و حالت ممکن دیده بشه خونه ولی یه موضوعی که وجود داره در برخی موارد دیزاین و زیبایی اولویت اول نیست مثلا توی انتخاب بهترین فرش برای اتاق کودک […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- این روزا دیگه همه به دیزاین خونشون اهمیت شدیدی میدن و دوست دارن که در زیباترین شکل و حالت ممکن دیده بشه خونه ولی یه موضوعی که وجود داره در برخی موارد دیزاین و زیبایی اولویت اول نیست مثلا توی انتخاب بهترین فرش برای اتاق کودک والدین موارد مهمتری رو مدنظر قرار میدن و بهش رسیدگی میکنن مثل راحتی کودک چرا که بچه قراره روی اون فرش بشینه و بازی کنه و یا حتی دراز بکشه که در این صورت فرش باید علاوه بر این که نرم باشه از دوام بالایی هم برخوردار باشه که در اثر رفت و امدهای مکرر والدین و بازی های خود کودک همچنان دوام و شکل ظاهری خودش رو حفظ کنه.

از موارد دیگه ای که باید به اون توی انتخاب بهترین فرش برای اتاق کودک این موضوع هست که به علت رفت و آمد زیاد به اتاق بچه ها و بازی های مختلف اون ها روی فرش احتمالا کثیفی فرش توی مدت زمان های کوتاه خیلی زیاده و در صورتی که فرش الیاف طبیعی باشه شستشوی اون هزینه بره در حالی که الیاف مصنوعی مقرون به صرفه تر هستن و راحت تر میشه لکه ها رو از روی اون ها پاک کرد و بهترین اون ها هم الیاف اکریلیک هستن. البته که چیزاهایی که گفتیم تنها چند مورد از مواردی بود که برای انتخاب بهترین فرش برای اتاق کودک باید به اون توجه کنید حالا در ادامه باقی موارد رو براتون شرح میدیم.

بهترین فرش برای اتاق کودک نباید پرز بده

فرش اتاق فرزند شما باید با استفاده از مواد و الیافی ساخته شده باشه که کیفیت بالا و جنس خوبی دارن که داشتن این دو مورد باعث میشه که پرزدهی فرش به صفر برسه؛ از مرغوب ترین و بهترین این الیاف که پرزدهی ندارن در فرش های ماشینی بافت های اکریلیک هستن که فرش هایی از این دست درجه ی کیفی بالایی دارن که در نتیجه فرش شما سلامت تر خواهد بود.

بهترین فرش برای اتاق کودک

بهترین فرش برای اتاق کودک باید ضد حساسیت باشه

شاید به این مورد رو هم ادامه ی مورد قبلی د.ونست ولی از اونجایی که مهم هست ما مجدد تاکید میکنیم که فرشی ضد حساسیت و ضد آلرژی باشه باید به هیچ وجه پرز نده و یا از متریال و مواد اولیه ای درست شده باشه که توی تولید اون از مواد بدون آلرژی و سالم استفاده شده باشه که حتی در صورت پرزدهی هم مشکلات تنفسی و پوستی برای بچه ایجاد نکنه.

بهترین فرش برای اتاق کودک

بهترین فرش برای اتاق کودک باید باید نرم و لطیف باشه

به علت این که بچه ها پوست حساس و لطیفی دارن بنابراین فرشی که برای اتاق اون ها انتخاب میکنید باید حسابی از نرمی و لطافت برخوردار باشه. به طور کلی فرش هایی که از الیاف اکریلیک و پنبه ی طبیعی بافته و ساخته میشن میتونن برای فرزندان دلبند شما کاملا مناسب باشن و از پوست اون ها در زمان برخورد با فرش محافظت کنن. با همین حساب باید بگیم که در صورتی که فرزند شما هنوز نشستن بلد نیست و روی زمین میخزه یه فرش خاب بلند و ضخیم میتونه یه انتخاب مناسب باشه چرا که میتونه یه کفپوش گرم و نرم باشه برای بچه.

بهترین فرش برای اتاق کودک

بهترین فرش برای اتاق کودک باید متناسب با روحیات اون باشه

فرشی که برای اتاق بچتون انتخاب میکنید باید در تم رنگبندی که داره از رنگ های شاد و ملایم بهره گرفته شده باشه تا باعث آرامش فرزندتون بشه و البته که در برخی ار موارد بچه ها رنگ های تند و تیره رو شاید بیشتر دوست باشن که یه مقدار باعث عصبی شدنشون میشه ولی میتونین در نهایت با توجه به رنگبندی دیگر وسایل موجود توی اتاق یه حالت خنثی درست کنید. این رو هم بگیم که از طراحی های کودکانه و شادی که در این فرش ها وجود داره غافل نشید و در صورتی که فرزند شما در سنی هست که بتونه نظر بده حتما از اون هم در این باره نظرخواهی کنید.

بهترین فرش برای اتاق کودک

بهترین فرش برای اتاق کودک باید با جنسیت بچه تناسب داشته باشه

البته که علاقه ای که به این این موضوعات رو جنسیتی کنیم و بگیم که رنگ هایی هستن که مناسب فرزند دخترن و یا مناسب فرزند پسر نداریم ولی این موضوع رو هممون میدونیم که به طور کلی از تم صورتی برای اتاق دخترانه و از تم آبی برای اتاق پسرانه استفاده میکنن که درست یا غلط به یه عرف در جامعه تبدیل شده بنابراین اگر فرزند شما در سن نظرخواهی بود در این باره از خودش بپرسید، در صورتی هم که در حال چیدمان و خرید سیسمونی هستید برای اتاق دخترتون از رنگ های گرم و ملایم مثل صورتی و نارنجی و برای اتاق پسرتون از رنگ های سرد و ملایم مثل آبی و فیلی بهره بگیرید.

بهترین فرش برای اتاق کودک

بهترین فرش برای اتاق کودک باید ضد لک یا قابلیت شست و شو باشه

در ابتدا هم این موضوع رو گفتیم که باید برای انتخاب فرش مناسب ربای اتاق بچه ها باید به سراغ اون دسته از فرش ها برید که ضد لکه هستن و قابلیت شستشوی راحت رو دارن چرا که بچه ها مسلما به این موضوع که بخوان نظافت فرش اتاق رو رعایت کنن اونقدرها اهمیت ندن و در حین بازیها و یا وقتی که میخوان تو اتاق خودشون غذا بخورن احتمالا فرش رو کثیف کنن و این اتفاق زود به زوn خواهد افتاد بنابراین فرشی که راحت شسته میشه رو که گفتیم از الیاف اکریلیک هستن رو تهیه کنید.

بهترین فرش برای اتاق کودک

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=85264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.