افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

بهترین طرح ها و رنگ ها برای لاک های کوتاه / هر طور که دوست دارید آن را برای ناخن های کوتاه زیبا کنید

  • کد خبر : 202256
بهترین طرح ها و رنگ ها برای لاک های کوتاه / هر طور که دوست دارید آن را برای ناخن های کوتاه زیبا کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها دیگر مثل قدیم نیست که خانم ها فقط برای یک سری مهمانی و مراسم لاک می زنند یا فقط خانم های مجلل و پولدار سراغ کاشت و طراحی ناخن می روند! بلکه خانم های دیگر در هر سنی با هر تیپ و استایلی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها دیگر مثل قدیم نیست که خانم ها فقط برای یک سری مهمانی و مراسم لاک می زنند یا فقط خانم های مجلل و پولدار سراغ کاشت و طراحی ناخن می روند! بلکه خانم های دیگر در هر سنی با هر تیپ و استایلی برای هر مناسبتی و هر مکانی لاک دارند و بسیاری از آنها لاک و ژل می سازند. اما آنچه واضح است این است که چگونه لاک زدن در هر شرایطی امکان پذیر است؟ به این ترتیب با انتخاب ناخن های کوتاه و رنگ های خنثی و ملایم می توانید همیشه بدون هیچ ترس و ناراحتی لاک خود را داشته باشید.

لاک ها همه جور رنگی دارند. آنقدر تنوع رنگ آنها زیاد است که می توانید به راحتی به سراغ آنها بروید و از کوتاه کردن ناخن هایتان نترسید که در نقطه ای زشت به نظر نرسند و از انتخاب رنگ نترسید چون همه لاک ها جیغ هستند! نه اینطور نیست شما می گویید نه پس با ما همراه باشید تا با طرح های مختلف لاک ناخن برای ناخن های کوتاه آشنا شوید.

ناخن های کوتاه یکی از سایزهای ناخن به حساب می آید، شاید خیلی از خانم ها و دخترها به خاطر شرایط کاری شان آن را دوست داشته باشند، شاید به خاطر سلیقه شخصی شان، بچه دار شدن و… اما خیلی وقت ها اهمیتی نمی دهند. در مورد لاک ناخن کوتاه چون فکر می کنند خوب نیست. خوب، در این مورد باید به شما بگوییم دوست، این چیست؟

امروزه آنقدر رنگ های زیبا و طرح های جذاب وجود دارد که می توانید مانند آب خوردن ناخن های خود را زیبا کنید و از آن لذت ببرید!

لاک ناخن کوتاه

به عنوان مثال، ناخن های کوتاه خود را مات کنید.

لاک های مات استایلی مجلل و جسور به ناخن های شما می بخشد اما با این تفاوت که هیچ درخششی ندارند و کاملا مات و ساده هستند. این موضوع جذابیت این سبک لاک را از بین نمی برد و آنچه مشخص است این است که لاک مات شما نسبت به سایر ناخن ها کیفیت منحصر به فردی دارد. بدانید که لاک ناخن مات با هر رنگی برای ناخن های کوتاه ایده آل است.

لاک ناخن کوتاه

به نظر می رسد لاک سفید برای ناخن های کوتاه ساخته شده است

یکی از زیباترین و جذاب ترین رنگ های لاک ها برای ناخن های کوتاه، رنگ هایی هستند که رنگ صدفی یا سفید دارند. می دانید که این دو رنگ آنقدر کوتاه هستند که به ناخن های بلند نمی آیند و می توانند لاکچری بودن را برای دستان شما تضمین کنند.

لاک ناخن کوتاه

لاک قرمز و سرمه ای تاج همه چیز است!

حالا چرا به لاک قرمز و زرشکی اینطور می گوییم؟ زیرا بدون شک این دو رنگ با هر اندازه و ابعادی از ناخن سازگار می شوند. او با هر لباس و هر سبکی، سبک زیبای خود را در هر سبک و سنی می شناسد. این باعث می شود شما و دستانتان جوانتر و البته سفیدتر از آنچه هستند به نظر برسید. پس حتما لاک های قرمز و زرشکی را در لیست محصولات زیبایی برای ناخن های کوتاه خود قرار دهید.

لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن کوتاه

لاک های اکلیلی و براق

لاک های شاین و آکلیلی زیباترین لاک ها برای ناخن های کوتاه و بلند هستند. از طرفی اگر از لاک استفاده می کنید دیگر نیازی به طراحی ناخن ندارید و می توانید با سلیقه خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید که بسیار شیک و زیباست.

لاک ناخن کوتاه

رنگ صورتی کم رنگ تا غلیظ و چرکی.

صورتی را نیز می توان با خیال راحت در دسته لاک های مناسب برای ناخن های کوتاه قرار داد. رنگ های صورتی از صورتی کم رنگ گرفته تا تیره و ضخیم است که برای ناخن های کوتاه چه مربعی چه گرد و چه بادامی می توانند زیبایی خاصی داشته باشند.

لاک ناخن کوتاه



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.