افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

بهترین ضد آفتاب های ضد چروک را به شما معرفی می کنیم / با این کرم پوست مصنوعی خود را نکشید

  • کد خبر : 274408
بهترین ضد آفتاب های ضد چروک را به شما معرفی می کنیم / با این کرم پوست مصنوعی خود را نکشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یکی از بی نظیرترین کرم های مراقبت از پوست، ضد آفتاب است. بدون شک این وسیله مهم ترین قسمت روتین سرویس بهداشتی شما محسوب می شود که می تواند تاثیر مستقیمی بر استفاده یا عدم استفاده شما از آن داشته باشد. کرم های ضد آفتاب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یکی از بی نظیرترین کرم های مراقبت از پوست، ضد آفتاب است. بدون شک این وسیله مهم ترین قسمت روتین سرویس بهداشتی شما محسوب می شود که می تواند تاثیر مستقیمی بر استفاده یا عدم استفاده شما از آن داشته باشد. کرم های ضد آفتاب آنقدر متنوع هستند که برای هر نوع پوستی با هر مشکلی طراحی و تولید می شوند. شایانوز بارها در مورد این عنصر جذاب در روتین پوست شما صحبت کرده است و می توانید در قسمت «ضدآفتاب» هر آنچه را که می خواهید پیدا کنید. اما آنچه در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم، ضد آفتاب های ضد چروک هستند. همه افراد از 35 سالگی وارد میانسالی می شوند و آنچه مشخص است این است که چین و چروک از 30 سالگی به طور قابل توجهی دیده می شود. اما برای اینکه بعداً این اتفاق بیفتد چه باید کرد؟ استفاده از کرم های ضد آفتاب یک محافظت عمیق از پوست است که می تواند این روند را به تاخیر بیندازد و پوستی شاداب و شاداب به شما بدهد. زیبایی یک خانم قبل از هر چیز در پوست اوست و سپس زیبایی است که به آن اضافه می شود. اگر شما زنی هستید که می خواهید بهترین ضد چروک های ضد آفتاب را بشناسید، حتما مقاله ما را دنبال کنید.

کرم ضد آفتاب ضد چروک شیسیدو در تیوپ

ضدآفتاب شیسیدو با حجم 50 میلی لیتر در ظرفی از نوع لوله ای می باشد که با استفاده از فرمولاسیون های جدید و به روز مقاومت بسیار خوبی در برابر اشعه های شدید خورشید دارد و از ایجاد چین و چروک، پیری و البته سرطان سینه جلوگیری خواهد کرد. در واقع این ضد آفتاب بی رنگ ساخت ژاپن است و با لایه ای کاملا نامرئی حتی می تواند برای استفاده روی آرایش نیز عالی باشد و اصلا آرایش شما را با هم ترکیب نمی کند. (البته می دانید که ابتدا باید ضد آفتاب را به پوست خود بزنید.) این ضدآفتاب 50 میلی لیتری چرب و چسبنده نیست و از طرفی هیچ گونه درخشندگی روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

ضد آفتاب ضد چروک

کرم ضد چروک بایودرما Spot Edge

ضد آفتاب Spot Edge نیز ضد پیری است و یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای پوست های مستعد لک که مستعد پیری هستند و خاصیت ضد چروک دارد. این ضد آفتاب بی رنگ تمام اشعه های UVA و UVB را منعکس می کند و از آنجایی که بافتی سبک و سریع جذب می کند، اثری از سفیدی و سایش بر روی پوست باقی نمی گذارد. در ضمن این ضد آفتاب یکی از بهترین ضدآفتاب های بیودرما به حساب می آید، در برابر گرما و رطوبت شدید مقاوم است و ویژگی جالب آن این است که حتی زیر آرایش هم قابل استفاده است و فوق العاده سبک است. این محصول در کشور فرانسه تولید و در حجم 40 میلی لیتر در بازار جهانی به فروش می رسد.

ضد آفتاب ضد چروک

ضد آفتاب کلینیک سولار اسمارت ضد چروک و جوان کننده

اگر از جمله خانم هایی هستید که علاوه بر رفع چین و چروک به جوانسازی نیاز دارید، بهتر است از کرم ضد آفتاب بی رنگ با فناوری جدید Solar Smart غافل نشوید، زیرا سدی قوی در برابر اشعه های UVA و UVB است. این محصول که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند از ایجاد لک و سرطان پوست نیز جلوگیری می کند. این کرم فاقد چربی است و برای انواع پوست مناسب است حتی پوست های حساسی که هیچ کرمی را نمی پذیرند. در واقع این کرم چربی پوست را متعادل می کند و حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آنتی اکسیدانی مانند کره شی و کافئین است که می تواند پوست را به خوبی تغذیه کند. بافت آن بسیار سبک بوده و جذب بسیار بالایی دارد، بنابراین در برابر آب و تعریق نیز مقاوم است.

ضد آفتاب ضد چروک

بهترین ضد آفتاب رنگی ضد چروک کلینیک

خب، برخی از خانم ها هستند که می خواهند از ضد آفتاب های رنگی برای محافظت از پوست خود استفاده کنند و پوشش زیبایی به صورت خود ببخشند. در اینجا با کرم ضدآفتاب کالر کلنیک سیتی بلوک آشنا می شویم که با رنگ روشن و روشن خود می تواند با انواع پوست هماهنگ باشد و حتی پوست های چرب نیز بسیار راحت و زیبا از آن استفاده کنند. این ضد آفتاب ساخت ایالات متحده است و دارای ترکیبات ضد پیری مانند پروتئین گندم و اسید هیالورونیک برای محافظت در برابر آسیب های خارجی است. این محصول غیر کومدون زا فاقد مواد مضر مانند الکل و پارابن بوده و ایجاد حساسیت و آلرژی نمی کند.

ضد آفتاب ضد چروک



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.