افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

بهترین ضدآفتاب های ضد لک / به زیبایی صورت خود توجه کنید خانم شرقی

  • کد خبر : 332999
بهترین ضدآفتاب های ضد لک / به زیبایی صورت خود توجه کنید خانم شرقی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانم عزیز آیا به سلامت پوست خود توجه می کنید؟ یا فقط به زیبایی و جذابیت چهره خود فکر می کنید؟ در این آب و هوای گرم و سایه آفتاب چه اتفاقی برای پوست زیبا و لطیف شما می افتد و چقدر می تواند در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانم عزیز آیا به سلامت پوست خود توجه می کنید؟ یا فقط به زیبایی و جذابیت چهره خود فکر می کنید؟ در این آب و هوای گرم و سایه آفتاب چه اتفاقی برای پوست زیبا و لطیف شما می افتد و چقدر می تواند در روند پیری صورت و ایجاد چین و چروک موثر باشد؟ آیا به این موارد توجه می کنید؟ یا فقط برای بهترین پودر، ریمل و رژلب هزینه می کنید؟ شاید کیم، ما سریع و بی پروا وارد می شویم، اما مراقب پوست و صورت زیبای خود باشید، گناه نیست؟ قطعا دارد. پس به فکر خرید یک ضد آفتاب مناسب باشید که ضد لک نیز باشد و بتواند در این زمینه به پوست شما کمک کند. Injoy، در واقع از صورت و پوست لطیف خود در برابر اشعه های خشن و سوزان خورشید مراقبت کردید و در بهبود لک های خود به خوبی عمل کردید. اما نگران نباشید زیرا در این مقاله می خواهیم بهترین ضدآفتاب های ضد لک ایرانی و خارجی را بشناسیم که می تواند در این زمینه به شما کمک شایانی کند.

کرم ضد آفتاب ملافارما مای فارما

بدون شک یکی از بهترین ضدآفتاب ها که ضد لک و البته با رنگ هم هست، ضد آفتاب مای فارما ملافارما SPF 50 است که محافظت بسیار بالایی از پوست شما دارد و آسیب اشعه های UVA و UVB را در پوست خنثی می کند. پوست یک ویژگی بسیار قابل توجه است. این کرم را باید حداقل 20 دقیقه قبل از بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض آفتاب روی پوست خود بمالید و هر 2 ساعت یکبار آن را تجدید کنید. این ضد آفتاب با هر نوع پوستی سازگار است و کار خود را به خوبی انجام می دهد.

نقاط قوت این ضد آفتاب.

حاوی ویتامین C و E.

التهاب و خشکی پوست را کاهش می دهد.

تولید ملانین در پوست را کاهش می دهد.

محافظت بسیار خوب بعد از جراحی

بهترین ضدآفتاب ضد لک

ضدآفتاب ضد لک سی.تلیال

ضدآفتاب ضد لک سان سی تلیال یکی از محصولات بسیار خوب کشور فرانسه می باشد که جالب است بدانید این برند در ضد آفتاب های خود از پودر مروارید استفاده می کند. پودر مروارید می تواند به خوبی به کلاژن سازی پوست کمک کند که باعث جوانسازی پوست و همچنین رفع چین و چروک های صورت می شود. همچنین بهتر است بدانید که ضدآفتاب مذکور یکی از بهترین کرم های ضد لک است که البته ضدآفتاب نیز می باشد. ضد آفتاب حساس می تواند به طور کامل از پوست صورت در برابر آفتاب سوختگی های جدی محافظت کند و انتخاب درجه یک برای افرادی است که از لیزر استفاده می کنند. اما بدیهی است که مقاومت خوبی در برابر تعریق ندارد، می تواند باعث ایجاد برق در صورت شود.

نقاط قوت این ضد آفتاب.

دارای فیلترهای معدنی طبیعی

بافت سبکی دارد

حاوی خواص ضد چروک و جوان کننده است.

دارای دو نوع بی رنگ و رنگی می باشد.

بهترین ضدآفتاب ضد لک

ضد آفتاب ضد لک لافار

در اینجا یکی از پرکاربردترین ضدآفتاب ها را به شما معرفی می کنم، ضد آفتاب لافار SPF 50 که یک ضد آفتاب ضد لک برای پوست های معمولی و خشک است. جالب است بدانید که این ضد آفتاب محصول ملی ایران است که نه تنها می تواند محافظت خوبی در برابر آفتاب داشته باشد، بلکه از ایجاد لک های روی صورت نیز جلوگیری می کند و پس از استفاده کوتاه مدت، باعث ایجاد لک می شود. ناپدید خواهد شد. از افق محو خواهند شد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این کرم مواد گیاهی آن است. به عنوان مثال کرم ضد آفتاب لافارر حاوی عصاره آلوئه ورا نیز می باشد. البته ترکیبات دیگری نیز در این کرم وجود دارد که آن را به یکی از بهترین کرم های ضد لک تبدیل می کند، مانند عصاره شیرین بیان، عصاره شاه توت، عصاره پاپایا و عصاره گواوا. این کرم بافت سبکی دارد و فاقد چربی است، خصوصیاتی که آن نیز حائز اهمیت است. البته این کرم هم ایرادات خاص خودش را دارد که یکی این که صورت شما را کمی براق می کند و دیگری قیمت نسبتا بالای آن با وجود اینکه برند ایرانی است.

نقاط قوت ضد آفتاب لافار

ضد قرمزی و ضد حساسیت.

خاصیت ضد چروک دارد

آبرسانی عمیق پوست.

نجوشد

بافت نسبتا سبکی دارد.

بهترین ضدآفتاب ضد لک



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.